Hallo dappere vrouwen

Protheses vanwege cosmetische reden.
Daan

Ongelezen bericht 20 feb 2019 14:23

Net dr Kappel gesproken: afspraak 12 maart ..komt ineens allemaal dichtbij. Aan ene kant hoe eerder, hoe liever dat ik ze kwijt ben maar anderzijds vind ik t zooooooo dood eng, ben bang.
diana1967

Ongelezen bericht 20 feb 2019 15:23

lieve Luna, dank je wel, dito
knufff (en ik denk dat je gelijk hebt qua geloof xx)

en Daan: laat het maar over je heen komen. Zet al je vragen en angsten op papier, want anders vergeet je geheid wat. Het komt goed meis, echt waar
lieve groetjes
Diana
Luna MKS

Ongelezen bericht 20 feb 2019 15:42

diana1967 schreef:
20 feb 2019 15:23
lieve Luna, dank je wel, dito
knufff (en ik denk dat je gelijk hebt qua geloof xx)

en Daan: laat het maar over je heen komen. Zet al je vragen en angsten op papier, want anders vergeet je geheid wat. Het komt goed meis, echt waar
lieve groetjes
Diana
Wat ontzettend lief!!! Dank je wel engeltje. Ik wilde stoppen met reageren, maar op dit lieve berichtje wilde ik wel reageren💗💓💕

Lieve Daan, wat fijn dat je zo snel op gesprek kan! Ik denk dat je ook snel onder het mes kan dan. Ik ga voor je duimen!

Dag lieve meiden, fijne dag verder!
En ik ga morgen weer alleen op belangrijke dingen reageren. Ik verval steeds weer in oude patronen :x
Essi

Ongelezen bericht 20 feb 2019 21:28

Je staat er niet alleen voor Daan.
Hier delen en mee lezen maakt je sterker heb ik zelf onder vonden.
Iedereen heeft zijn angsten, maar het komt goed.
Knuffel Essi
steffieL

Ongelezen bericht 21 feb 2019 14:30

Luna schreef:
15 feb 2019 10:29
Daan schreef:
15 feb 2019 10:15
Stap 2: afspraak bij dr Adrichem 😱
Goed dat je een afspraak hebt.
Zorg ervoor dat hij je kapsels verwijdert.
Alleen schoonmaken is niet genoeg en we zien welke ellende het kapsel kan geven.
Lieve dames, het kapsel is waar ALCL ontstaat😟 en ook de rest van de ellende!

😘
Dat doet Dr van Adrichem wel hoor.
Hij heeft het bij mij ook weggehaald. Hij heeft zelfs een stuk weggebrand.
Het is echt een hele fijne arts.

Liefs Stefanie
diana1967

Ongelezen bericht 22 feb 2019 10:44

Stefanie, hoe bedoel je...wegbranden? klinkt heel eng
dr niessen zei dat hij bij mij geen kapsel kon weghalen, was te dun, dan neem ik aan dat "wegbranden" ook niet kon? wel schoongemaakt

Succes bij dr van Adrichem Daan! Komt helemaal goed
Groetjes
Diana
steffieL

Ongelezen bericht 22 feb 2019 12:25

diana1967 schreef:
22 feb 2019 10:44
Stefanie, hoe bedoel je...wegbranden? klinkt heel eng
dr niessen zei dat hij bij mij geen kapsel kon weghalen, was te dun, dan neem ik aan dat "wegbranden" ook niet kon? wel schoongemaakt

Succes bij dr van Adrichem Daan! Komt helemaal goed
Groetjes
Diana
Hoi Diana,

Ik denk dat hij daarmee de laatste restjes heeft weggehaald omdat hij meer weefsel kapot had gemaakt dan gewenst.
Het was niet de bedoeling om je bang te maken hoor 😳

Groetjes Stefanie
Daan

Ongelezen bericht 22 mar 2019 18:46

Hallo allemaal, vorige week woensdag heb ik eerste intake gesprek gehad bij dr. Kappel . Ze zou me een offerte toesturen, die ik na ondertekening terug kan sturen. Daarna zouner een operatie datum gepland worden; misschien in mei. Nu anderhalve week later nog alijd niks ontvangen. Ben ik te ongeduldig. Merk dat ik hierdoor wat teleurgesteld wordt door dr Kappel. Heeft mijn explantatie vraag geven prioriteit omdat ik( nog) geen klachten heb?
Flora

Ongelezen bericht 22 mar 2019 21:03

Hoi Daan,

Wag goed dat je hebt besloten dat je de implantaten verwijderd wilt hebben.
En dat je er ook vaart achter wilt zetten.

Hoe ging je gesprek bij dr Kappel?
Vond je het fijn bij haar?

Ik wil zelf ook graag bij haar op consult gaan binnenkort ivm heel veel lichamelijke klachten waarvan ik denk dat ze door de proteses komen.
Dr Kappel was afwezig van 15-22 maart hoorde ik op haar voicemail. Misschien dat je daarom nog niks hebt gehoord. Hopelijk kan dit je wat gerust stellen.

Liefs,
Flora
diana1967

Ongelezen bericht 23 mar 2019 19:05

Hoi Daan,
ongeduldig is herkenbaar hoor, zeker omdat je op een gegeven moment op een punt bent gekomen, dat je de beslissing voor explantatie hebt gemaakt. ik zou (proberen om) deze week nog afwachten, dan kan je anders in de week van 2 april gaan bellen.
Ben je ook al bij dr Adrichem geweest?
Hoe vond je het gesprek met dr Kappel? Ga je alleen explanatatie of nog een andere operatie?
lieve groetjes
Diana
Daan

Ongelezen bericht 25 mar 2019 07:35

Goeiemorgen allemaal,

Ik ben misschien te ongeduldig en zal idd nog even afwachten. Dr.Kappel vertelde nog idd nog dat ze zo’n “ ruzie” had met inspreken van voicemail. Ik ga voor alleen een explantatie en wil verder geen gedoe meer in of aan mijn lijf. Ik hoop dat ik na operatie nog altijd denk zoals ik er nu ( dapper) over denk:” dit ben ik! Met kleine borsten maar puur natuur en gezond”. A.s woensdag , 27-3 , heb ii gesprek met dr Adrichem.
Fijne maandag, groet Danielle
Fliertje

Ongelezen bericht 25 mar 2019 12:16

Dr Nio Parkkliniek te Rotterdam heeft ook veel ervaring w.b. explantatie.
steffieL

Ongelezen bericht 25 mar 2019 12:27

Daan schreef:
25 mar 2019 07:35
Goeiemorgen allemaal,

Ik ben misschien te ongeduldig en zal idd nog even afwachten. Dr.Kappel vertelde nog idd nog dat ze zo’n “ ruzie” had met inspreken van voicemail. Ik ga voor alleen een explantatie en wil verder geen gedoe meer in of aan mijn lijf. Ik hoop dat ik na operatie nog altijd denk zoals ik er nu ( dapper) over denk:” dit ben ik! Met kleine borsten maar puur natuur en gezond”. A.s woensdag , 27-3 , heb ii gesprek met dr Adrichem.
Fijne maandag, groet Danielle
Dat is best spannend, komt nu gauw dichterbij.
Ik kan je vertellen dat je je echt op je gemak gaat voelen bij Dr van Adrichem.
Zet desnoods je vragen op papier (zal vast overbodig zijn om te zeggen :) )
Succes en ik ben benieuwd naar je ervaring. Hopelijk wordt je wat wijzer om een goede beslissing te kunnen nemen.

Liefs Stefanie
Ellerim

Ongelezen bericht 26 mar 2019 13:53

Hi,

heel herkenbaar dat ongeduldige, ik had hetzelfde en dr. Kappel noemde mij dus ook haar stalkster :oops: ..
Ze is enorm druk en doet dit soort administratieve zaken ook nog eens zelf dus daarom duurt het allemaal wat langer. Uiteindelijk heb ik na 4 weken pas mijn offerte binnen gekregen maar ben ik binnen 6 weken na de eerste intake geopereerd en dat terwijl ze midden in een operatieruimte verhuizing zat, komt dus echt wel goed.
Daan

Ongelezen bericht 27 mar 2019 11:22

Net terug van dr. Adrichem. Weer een andere arts dan dr. Kappel maar ook bij hem wel goed gevoel. Hij ging wat meer dan dr. Kappel , in op verwachte borsten na explantatie. A - cup( oke daar hield ik rekening mee en is oke) maar ook had hij t over “vellen, naar beneden wijzende tepel en theezakjes”. Kan wel janken. Een operatie, narcose, pijn en dan ook nog lelietje borsten? Klein vind ik prima, vellen/theezakjes? Ik waardeer zijn eerlijkheid. Dr. Kappel heeft hier niet gehad over resultaat nadien; misschien bewust om me niet af te schrikken? Zijn er vrouwen met hele kleine borsten na explantatie?
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”