Hallo dappere vrouwen
lieve Luna, dank je wel, dito
knufff (en ik denk dat je gelijk hebt qua geloof xx)
en Daan: laat het maar over je heen komen. Zet al je vragen en angsten op papier, want anders vergeet je geheid wat. Het komt goed meis, echt waar
lieve groetjes
Diana
knufff (en ik denk dat je gelijk hebt qua geloof xx)
en Daan: laat het maar over je heen komen. Zet al je vragen en angsten op papier, want anders vergeet je geheid wat. Het komt goed meis, echt waar
lieve groetjes
Diana
Wat ontzettend lief!!! Dank je wel engeltje. Ik wilde stoppen met reageren, maar op dit lieve berichtje wilde ik wel reageren
Lieve Daan, wat fijn dat je zo snel op gesprek kan! Ik denk dat je ook snel onder het mes kan dan. Ik ga voor je duimen!
Dag lieve meiden, fijne dag verder!
En ik ga morgen weer alleen op belangrijke dingen reageren. Ik verval steeds weer in oude patronen

Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
Dat doet Dr van Adrichem wel hoor.
Hij heeft het bij mij ook weggehaald. Hij heeft zelfs een stuk weggebrand.
Het is echt een hele fijne arts.
Liefs Stefanie
Stefanie, hoe bedoel je...wegbranden? klinkt heel eng
dr niessen zei dat hij bij mij geen kapsel kon weghalen, was te dun, dan neem ik aan dat "wegbranden" ook niet kon? wel schoongemaakt
Succes bij dr van Adrichem Daan! Komt helemaal goed
Groetjes
Diana
dr niessen zei dat hij bij mij geen kapsel kon weghalen, was te dun, dan neem ik aan dat "wegbranden" ook niet kon? wel schoongemaakt
Succes bij dr van Adrichem Daan! Komt helemaal goed
Groetjes
Diana
Hoi Diana,
Ik denk dat hij daarmee de laatste restjes heeft weggehaald omdat hij meer weefsel kapot had gemaakt dan gewenst.
Het was niet de bedoeling om je bang te maken hoor
Groetjes Stefanie
Hallo allemaal, vorige week woensdag heb ik eerste intake gesprek gehad bij dr. Kappel . Ze zou me een offerte toesturen, die ik na ondertekening terug kan sturen. Daarna zouner een operatie datum gepland worden; misschien in mei. Nu anderhalve week later nog alijd niks ontvangen. Ben ik te ongeduldig. Merk dat ik hierdoor wat teleurgesteld wordt door dr Kappel. Heeft mijn explantatie vraag geven prioriteit omdat ik( nog) geen klachten heb?
Hoi Daan,
Wag goed dat je hebt besloten dat je de implantaten verwijderd wilt hebben.
En dat je er ook vaart achter wilt zetten.
Hoe ging je gesprek bij dr Kappel?
Vond je het fijn bij haar?
Ik wil zelf ook graag bij haar op consult gaan binnenkort ivm heel veel lichamelijke klachten waarvan ik denk dat ze door de proteses komen.
Dr Kappel was afwezig van 15-22 maart hoorde ik op haar voicemail. Misschien dat je daarom nog niks hebt gehoord. Hopelijk kan dit je wat gerust stellen.
Liefs,
Flora
Wag goed dat je hebt besloten dat je de implantaten verwijderd wilt hebben.
En dat je er ook vaart achter wilt zetten.
Hoe ging je gesprek bij dr Kappel?
Vond je het fijn bij haar?
Ik wil zelf ook graag bij haar op consult gaan binnenkort ivm heel veel lichamelijke klachten waarvan ik denk dat ze door de proteses komen.
Dr Kappel was afwezig van 15-22 maart hoorde ik op haar voicemail. Misschien dat je daarom nog niks hebt gehoord. Hopelijk kan dit je wat gerust stellen.
Liefs,
Flora
Hoi Daan,
ongeduldig is herkenbaar hoor, zeker omdat je op een gegeven moment op een punt bent gekomen, dat je de beslissing voor explantatie hebt gemaakt. ik zou (proberen om) deze week nog afwachten, dan kan je anders in de week van 2 april gaan bellen.
Ben je ook al bij dr Adrichem geweest?
Hoe vond je het gesprek met dr Kappel? Ga je alleen explanatatie of nog een andere operatie?
lieve groetjes
Diana
ongeduldig is herkenbaar hoor, zeker omdat je op een gegeven moment op een punt bent gekomen, dat je de beslissing voor explantatie hebt gemaakt. ik zou (proberen om) deze week nog afwachten, dan kan je anders in de week van 2 april gaan bellen.
Ben je ook al bij dr Adrichem geweest?
Hoe vond je het gesprek met dr Kappel? Ga je alleen explanatatie of nog een andere operatie?
lieve groetjes
Diana
Goeiemorgen allemaal,
Ik ben misschien te ongeduldig en zal idd nog even afwachten. Dr.Kappel vertelde nog idd nog dat ze zo’n “ ruzie” had met inspreken van voicemail. Ik ga voor alleen een explantatie en wil verder geen gedoe meer in of aan mijn lijf. Ik hoop dat ik na operatie nog altijd denk zoals ik er nu ( dapper) over denk:” dit ben ik! Met kleine borsten maar puur natuur en gezond”. A.s woensdag , 27-3 , heb ii gesprek met dr Adrichem.
Fijne maandag, groet Danielle
Ik ben misschien te ongeduldig en zal idd nog even afwachten. Dr.Kappel vertelde nog idd nog dat ze zo’n “ ruzie” had met inspreken van voicemail. Ik ga voor alleen een explantatie en wil verder geen gedoe meer in of aan mijn lijf. Ik hoop dat ik na operatie nog altijd denk zoals ik er nu ( dapper) over denk:” dit ben ik! Met kleine borsten maar puur natuur en gezond”. A.s woensdag , 27-3 , heb ii gesprek met dr Adrichem.
Dat is best spannend, komt nu gauw dichterbij.Daan schreef: ↑25 mar 2019 07:35Goeiemorgen allemaal,
Ik kan je vertellen dat je je echt op je gemak gaat voelen bij Dr van Adrichem.
Zet desnoods je vragen op papier (zal vast overbodig zijn om te zeggen

Succes en ik ben benieuwd naar je ervaring. Hopelijk wordt je wat wijzer om een goede beslissing te kunnen nemen.
Liefs Stefanie
Hi,
heel herkenbaar dat ongeduldige, ik had hetzelfde en dr. Kappel noemde mij dus ook haar stalkster
..
Ze is enorm druk en doet dit soort administratieve zaken ook nog eens zelf dus daarom duurt het allemaal wat langer. Uiteindelijk heb ik na 4 weken pas mijn offerte binnen gekregen maar ben ik binnen 6 weken na de eerste intake geopereerd en dat terwijl ze midden in een operatieruimte verhuizing zat, komt dus echt wel goed.
heel herkenbaar dat ongeduldige, ik had hetzelfde en dr. Kappel noemde mij dus ook haar stalkster

Ze is enorm druk en doet dit soort administratieve zaken ook nog eens zelf dus daarom duurt het allemaal wat langer. Uiteindelijk heb ik na 4 weken pas mijn offerte binnen gekregen maar ben ik binnen 6 weken na de eerste intake geopereerd en dat terwijl ze midden in een operatieruimte verhuizing zat, komt dus echt wel goed.
Net terug van dr. Adrichem. Weer een andere arts dan dr. Kappel maar ook bij hem wel goed gevoel. Hij ging wat meer dan dr. Kappel , in op verwachte borsten na explantatie. A - cup( oke daar hield ik rekening mee en is oke) maar ook had hij t over “vellen, naar beneden wijzende tepel en theezakjes”. Kan wel janken. Een operatie, narcose, pijn en dan ook nog lelietje borsten? Klein vind ik prima, vellen/theezakjes? Ik waardeer zijn eerlijkheid. Dr. Kappel heeft hier niet gehad over resultaat nadien; misschien bewust om me niet af te schrikken? Zijn er vrouwen met hele kleine borsten na explantatie?