Ha allen,
Iemand een idee: ben nu 5 weken PO (explantatie en lipofilling). Ik wil eigenlijk een brazilian wax gaan doen bij een salon. Maar ik dacht ineens: hoe zit dat met bloedvaatjes en herstel en zo. Want wat je niet wil is dat je lichaam teveel moet focussen op dat gebied en daardoor bijv nieuwe bloedvaatjes aan moet maken en daardoor, tja, het gebied van je borsten even ‘vergeet’.
Of is dat een hele vergezochte gedachte haha.
X Buck
Waxen
Hahaha leuk dat we gewoon lekker kunnen kletsen over deze dingen. Moet echt lachen!Buck schreef: ↑17 dec 2023 07:50Ha allen,
Iemand een idee: ben nu 5 weken PO (explantatie en lipofilling). Ik wil eigenlijk een brazilian wax gaan doen bij een salon. Maar ik dacht ineens: hoe zit dat met bloedvaatjes en herstel en zo. Want wat je niet wil is dat je lichaam teveel moet focussen op dat gebied en daardoor bijv nieuwe bloedvaatjes aan moet maken en daardoor, tja, het gebied van je borsten even ‘vergeet’.
Of is dat een hele vergezochte gedachte haha.
X Buck
Jouw explantatie met lipo is al even geweest dus je kunt het zeker wel doen hoor. Sowieso had het niets uitgemaakt voor de vorming van bloedvaatjes, maar eerder ongemak omdat je al pijn hebt door de operatie.
Ik wens je veel succes!
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~