Terug van weggeweest (inmiddels klachtenvrij)

Vertel hoe het met je gaat.
Emerald

Ongelezen bericht 03 dec 2022 08:26

Hallo allemaal,

Het is alweer even geleden dat ik op dit forum zat. Ruim 2 jaar geleden heb ik door allerlei vage klachten mijn Eurosiliconen protheses laten vervangen voor lipofilling. (Via de zoekfuctie kun je vast mijn hele traject terugvinden.)
Wat ik met jullie wil delen is: Ik voel me zoveel beter!! Ik ben eigenlijk klachtenvrij. Echt helemaal klachtenvrij heeft wel even op zich laten wachten. Hoewel het vanaf het begin wel veel minder was.

Wat betreft de lipofilling: Er is ruim een halve cup blijven zitten denk ik. Mijn borsten zijn welliswaar kleiner maar prachtig en zacht. Mijn protheses waren ook mooi maar ik ben nu ook echt ‘team naturel’ 😄

Ik gun iedereen een goed herstel. Succes allemaal met julie reis naar gezonde borsten en een gezond lichaam.
Luna MKS

Ongelezen bericht 03 dec 2022 13:37

Emerald schreef:
03 dec 2022 08:26
Hallo allemaal,

Het is alweer even geleden dat ik op dit forum zat. Ruim 2 jaar geleden heb ik door allerlei vage klachten mijn Eurosiliconen protheses laten vervangen voor lipofilling. (Via de zoekfuctie kun je vast mijn hele traject terugvinden.)
Wat ik met jullie wil delen is: Ik voel me zoveel beter!! Ik ben eigenlijk klachtenvrij. Echt helemaal klachtenvrij heeft wel even op zich laten wachten. Hoewel het vanaf het begin wel veel minder was.

Wat betreft de lipofilling: Er is ruim een halve cup blijven zitten denk ik. Mijn borsten zijn welliswaar kleiner maar prachtig en zacht. Mijn protheses waren ook mooi maar ik ben nu ook echt ‘team naturel’ 😄

Ik gun iedereen een goed herstel. Succes allemaal met julie reis naar gezonde borsten en een gezond lichaam.
Hé lieve Emerald, leuk dat je er weer eens bent! :D

Zo blij voor je dat je nu klachtenvrij bent! Ik gun het alle vrouwen.

Jij hebt een mooi traject gevolgd vond ik. Wat ik zo goed vond aan je is dat je heel goed research gedaan hebt voordat je besloot om lipo te doen. En ook wat je kon doen om er het beste uit te halen. Ik ben trots op je!
Ik weet dat het forum en de website uitpuilen van de informatie en dat het voor vrouwen teveel is om zoveel te lezen. Toch vind ik het belangrijk dat vrouwen dit wel doen voordat ze de knoop doorhakken. Alleen zo kun je een weloverwogen eigen keuze maken.

Kom vooral weer eens terug en misschien kun je de anderen wat tips geven.

Dikke kus!!!

Ik heb jouw topic verplaatst naar het deel 'Het leven na explantatie' > 'Hoe gaat het nu'
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Plaats reactie

Terug naar “Hoe gaat het nu?”