Kaatje 2

Protheses vanwege cosmetische reden.
Kaatje 2

Ongelezen bericht 31 mar 2022 12:10

Hoi Allemaal,

Ik ben Kaatje 2 en ik heb sinds 2002 een borstvergroting vanwege cup nog geen AA. Helaas was dit niet goed gegaan en waren mijn prothesen te laag geplaatst waardoor het er cosmetisch niet uitzag. Na een 3e hersteloperatie was het voor mij acceptabel en heb ik het daarbij gelaten. De laatste operatie (in 2004) heb ik nieuwe prothesen gekregen en deze vanaf toen gehad. In kleding vond ik het mooi maar bloot heb ik altijd 2 harde tennisballen gehad en er ook pijn aan gehad. Ik had 245cc op de spier (en omdat ik vrij slank was altijd ook harde randen die je goed kon voelen en zelfs zien).
Toen was ik 27 jaar en super gezond maar in de afgelopen jaren veel gezondheidsproblemen gehad. Dit niet vanwege de prothesen maar door aanleg. Nu 18 jaar verder moesten ze eigenlijk vervangen worden maar omdat ik er gewoon niet meer aan geopereerd wil worden en andere zorgen van mijn lijf heb, wilde ik ze niet vervangen maar eruit hebben. Ik was toch bang om weer met cup niks te eindigen waarvoor ik heb gekozen om meteen lipofilling te doen. Afgelopen vrijdag heb ik dit gedaan. Ze zijn eruit en ik ben her en der wat vet kwijt. Toch best even geschrokken van mijn "lege" borsten maar nu een paar dagen begin ik eraan gewend te raken. Ik hoop dat het vet (150cc per borst) aardig blijft zitten maar dat is even afwachten. Prothesen zagen er goed uit en waren niet gescheurd. Ik heb ze verder helaas niet meer kunnen zien.

Groetjes, Kaatje 2

Aangezien er ook wat vet weg is gehaald bij mijn knieën had ik een lipopak met pijpjes tot de knieën die ik alleen heel even na de operatie aan heb gehad tot 3 uur later het goede pak binnen was. Dit pak wil ik eventueel verkopen dus mocht er interesse zijn dan hoor ik dat graag. Het is een pak van Lipoelastic maat M (ik pas hem met 60 kilo en 168cm). Hij is zwart van kleur.

Afbeelding
Essi

Ongelezen bericht 31 mar 2022 13:44

Wat fijn dat je het al achter de rug hebt. Ik zag dat je niet op de lijst met komende operaties hebt gestaan, maar zet je er als nog op.
Succes met herstel.
Liefs essi
Kaatje 2

Ongelezen bericht 12 apr 2022 10:35

Hoi Essie,

Nee klopt, het ging vrij snel nadat de beslissing gemaakt was. Geen tijd om te twijfelen ook ;) .
Nu ruim 2 weken verder en ik begin er meer aan te wennen. Ze zijn best mooi geworden maar toch even wennen om weer 2 cupmaten kleiner te hebben.
Ik heb het geluk dat ik geen deuken of rimpeling in mijn vel over te hebben gehouden.
Ik zal in de fotorubriek mijn foto's plaatsen voor andere vrouwen die erg twijfelen. Als de volume zo blijft dan kan ik best tevreden zijn. De vorm ziet er netjes uit in Ieder geval.

Groetjes,

Kaatje 2
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”