Lieve Laura,
Dank je wel dat je reageerde!
Wat jammer dat die ene borst nog niet goed genoeg was gelukt. Het ligt inderdaad voor een deel aan je afweersysteem, want dat lees ik in onderzoeken. Dokter Kappel valt het ook op dat bij vrouwen met ASIA het minder goed pakt dan bij vrouwen die geen ASIA hebben. Maar hoe dan ook behalen ook vrouwen met AISA heel mooie resultaten volgens artsen en ik heb het ook gezien, want vrouwen sturen mij foto's en ik sta echt versteld. Maar de meeste vrouwen hebben daar vaak wel meerdere sessies voor nodig.
Ik denk dat die ene borst van jou Laura meerdere keren behandeld had moeten worden. Hoe slapper/leger/kleiner je borst, hoe meer sessies nodig zijn. De eerste keer pakt het het minste de tweede keer al iets meer en de derde keer nog beter.
Er is een dame die geen ASIA heeft (ze heeft nooit implantaten gehad) en die het 3 of zelfs 4 keer heeft laten doen. Dit deed ze in België. Helaas moest ik haar berichten weghalen, want dat wilde ze heel graag. Vrouwen mogen haar wel een pm sturen, haar nickname is Kirsten. Ze zei me dat ze wel verschil merkte, maar dat het langzaam ging. Ze had wat hangende borsten, niet veel hoor, want ik vond ze er echt mooi uitzien na zwangerschappen en 45 jaar nou prachtig! Maar ze wilde toch iets meer stevigheid en vollere borsten, dus koos ze voor lipofilling en gelukkig geen implantaten!

Als iemand met haar contact wil, kan dat gewoon via pm. laat het mij dan even weten, zodat ik haar kan benaderen. Niet alle dames hebben hun instellingen voor notificaties aangepast. Zou jij dat wel even willen doen Laura als je het nog niet had gedaan? Zo krijg je altijd gelijk een email als iemand jou een berichtje stuurt.
Ik weet haast zeker dat als jij Laura je ene borst nog 1 keer deed, je een beter resultaat zou hebben. Dat die eerste keer mislukte, komt omdat dr. Niessen gewoon echt teveel vet in 1 keer had ingespoten. Je kunt beter heel weinig in 1 keer en dat meerdere malen, dan veel in 1 keer, want dan sterft er veel meer vet uit. Ik denk dat het maximale wat een arts bij dames zoals wij moet inspuiten echt niet meer dan 150 is. Ik denk dat 100 cc per keer eigenlijk het beste is en zeker niet meer. Als de borst al iets meer weefsel heeft, kan er iets meer in maar zeker geen 200cc bij de eerste keer zoals dat bij jou ging. Dat was gewoon teveel en is echt een miscalculatie van dr. Niessen geweest. Ik denk dat dit ook gewoon losstaat van wel of geen ASIA hebben, maar te maken heeft met de ondergrond. Er moet al wat weefsel zitten, anders gaat de groei heel langzaam. Onmogelijk is het niet, want ook bij geamputeerde vrouwen kunnen ze uit niets een borst creëren met lipofilling. Dat heb ik in vele onderzoeken gezien en ook bij een van onze leden (Gerrie).
Laura, je zou eens naar dr. Kappel kunnen gaan en kijken wat zij denkt. Zij heeft echt heel veel ervaring met lipofilling en kan even kijken of er nog iets gedaan kan worden. Bij haar is het ook iets goedkoper dan bij Niessen.
Heb je je behandelingen trouwens laten aftrekken van de belasting? Ik zou het wel doen, want je hebt er recht op! Dit was een soort van hersteloperatie van wat die troep met jouw borsten heeft gedaan. Er zijn meer vrouwen die het met succes hebben laten aftrekken.
Ik wens je echt heel veel succes en sterkte lieverd! Vergeet niet dat alle vrouwen op een gegeven moment wat legere borsten krijgen, want met de leeftijd gebeurt dat nou eenmaal. Je kunt ook nog een lift overwegen, maar dan heb je wel weer littekens...
STERKTE!!!
Lieve Anna, ik hoop dat je wat aan onze berichtjes hebt en laat je niet ontmoedigen hoor, want bij 9 van de 10 dames pakt het heel mooi uit! Er was nog 1 dame die bijna niets merkte en alsnog implantaten nam. Dat was Canoli. Maar voor de rest hebben alle vrouwen die zich bij mij melden echt mooie resultaten en zijn heel erg tevreden.
Ook voor jou heel veel sterkte en succes!!!!!!!!!!!
Xjes Luna