Yoehoe ze zijn eruit!!! door dr. Kappel

Deel je ervaringen en foto's
Kaylie

Ongelezen bericht 04 apr 2014 13:58

Hallo iedereen,
Op 2 april zijn ze naar 14 jaar eindelijk eruit.
Het is allemaal super gegaan behalve de terugreis was een drama voor mij.
Alle onrust die ik voorheen niet had kwam na de narcose eruit. De 2 uur in de auto moest ik mij concentreren aan mijn ademhaling zodat ik niet hyperventileerde. Thuis heb ik meteen 3 uur geslapen en iets gegeten. Daarna ging het goed.
Ik had geen scheuren in de prothesen maar een prothese is kleiner geworden. Heb ze meegenomen dus zal nog gaan wegen. Aan een prothese heeft de kapsel het silicone samengetrokken zodat er een vouw inzat. Zal er nog foto's van gaan plaatsen. De drains gaan er morgen al bij mijn huisarts eruit. Wat is dat een gedoe om de mee te slepen :)
Het zijn ook nog best grote flessen van 600 ml.
Cindy had ik ook nog even gezien en een paar woordjes gesproken als zij uit de ok kwam. Wat een toeval ook dat ze precies naar mij is geopereerd. Kreeg bericht dat de CZ mij een brief met de post heeft gestuurd. Ben erg benieuwd.
En trouwens wat een mooi locatie in Renswoude. Als wij de straat inreden schrok ik eerst en dacht dat ik op een boerderij terecht kom maar het is een pracht huis. Zal ik wel graag in willen wonen :)
Iedereen super aardig. Voelde mij meteen op mijn gemak.
Kus Kaylie
Luna MKS

Ongelezen bericht 04 apr 2014 19:16

Ben zo blij dat je bent verlost! Feest

We vieren feest We're Happy!

Ik wens je een goed herstel lieve schat! IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM

Al mijn liefs voor jou,

Luna _Omhelzing
Kaylie

Ongelezen bericht 08 apr 2014 11:22

Laatste dagen erg moe en mijn bloeddruk is super laag.
Ben duizelig zie wazig. Heb last van mijn buik door de antibiotica. Maar eten gaat toch goed. Heb niet veel trek maar eet regelmatig en zeker met de inname van de ab. Ben dan ook maar 1 kilo afgevallen waarvan uiteraard 500gr silicone hiervan uit mijn lijf zijn :)
In mijn linker borst voel ik met ieder opstaan heel hevige steken maar die zijn met een minute weer over. Dus neem hiervoor geen pijnstillers. Deze borst is ook iets blauw dus ze zal hier wel iets meer mee bezig zijn geweest
Gelukkig nog een dag en dan ben ik van de antibiotica af en kan beginnen te ontgiften. Ben nog tot zaterdag vrij. Dus maar hopen dat het tot daar beter gaat.
Wat ik erg vreemd vind is dat op de prothesen 235g staat en ze zien er zeer gekrompen uit maar ik heb ze gewogen en ze wegen 242gr per stuk.

Luna lieve schat zo te lesen gaat het met jou echt niet goed. Wens je dat je heel snel weer fitter wordt. We hebben je steun en lieve worden nodig hier op het forum. Dikke knuffel en kus Hug KUS+

Liefs Kaylie
Luna MKS

Ongelezen bericht 08 apr 2014 12:09

Lief, dank je wel!!

Probiotica helpt je darmen tijdens een antibiotica kuur.

Jij ook sterkte lieverd! -kiss-
Kaylie

Ongelezen bericht 15 apr 2014 15:41

Bijna 2 weken na explantatie
Heb al weer 4 dagen gewerkt en het gaat best goed.
Ben nog steeds moe en voel na een halve dag wel mijn borsten gaan branden maar dat neemt iedere dag wel een stuk af.

Ben ondertussen bij 3 x 5 tabletten Chlorella. Voel geen verschil. Geen hoofdpijn, geen buikpijn.
Ga over 2 dagen weer verhogen na 3x 6
Op de verpakking staat tot 3x 8.
Morgen op controle bij Dr. Kappel om 14.30
Heb helemaal geen zin dit end weer te gaan rijden maar ja...
Heb wel besloten om er een uitje van te maken. Ga al om 10uur weg en rij na het Zwolse bos om met de hond daar te gaan lopen. Het moet erg mooi zijn. De honden mogen er los lopen en ook zwemen bij het Heerderstrand.
Zal de dagen weer berichten hoe het is gegaan.
Laatst gewijzigd door Kaylie op 17 apr 2014 09:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Janneke

Ongelezen bericht 15 apr 2014 15:54

Party time Hey meisje, zo blij voor jou ! Sterkte met je controle en maak er een mooie wandeling van daar in 't Zwolse bos ! Knuff. Janneke FLOWER
Luna MKS

Ongelezen bericht 16 apr 2014 11:18

Wat een bikkel zeg!!!
Doe wel rustig aan hoor, want je kunt zo terugvallen. Meestal komt er na 2-3 weken een dipje. Niet bij alle vrouwen, maar wel bij sommigen.

Pas goed op jezelf ok?

xxxLuna
Boobi

Ongelezen bericht 16 apr 2014 12:40

Hoi Kaylie,

Je verhaal net gelezen. Wat goed om te horen dat het zo goed gaat. Wat ben je ook al weer actief zeg. Ik heb er toch echt 6 weken vooruit getrokken met mijn werk, eerder ga ik niet beginnen.

Succes bij de controle en geniet van het bos en het weer FLOWER
Dec 2007 bv. monobloc soft-one Wk Genk
Explantatie + borstlift 10 april 2014 Slotervaart
Kaylie

Ongelezen bericht 17 apr 2014 09:59

Gisteren pas om half 6 terug geweest uit Zwolle.
Pleisters zijn er nu af en het ziet er netjes uit.
Over 3 maanden wel een telefonisch afspraak gemaakt.
Als alles in orde is ga ik niet weer dit end rijden. Moet dan wel zelf foto's maken en die naar Dr. Kappel opsturen.
Helaas krijg ik dan ook pas de definitieve rekening voor de verzekering.
Is dit echt noodzakelijk om tot na de laatste controle te wachten?
CZ had mijn eerste rekening afgewezen alleen omdat de datum van de rekening nog van voor de op is.
De rekening van het intakegesprek hebben ze netjes betaald :)
Zal ze zo even bellen.

P.s. Het Heerderstrand en het Zwolse Bos in echt prachtig. Maar het was nu ook nog erg rustig. Denk dat het in de zomer er erg druk is.
Kaylie

Ongelezen bericht 25 apr 2014 19:41

Vandaag een brief van Dr. Kappel gekregen.
Ze wil mij geen definitieve nota sturen omdat ik van te voren geen machtiging had van de CZ. Ze heeft er nooit over gehad dat ik dat nodig heb.
Vind het echt heeeeel erg. Nu moet ik bezwaar maken tegen het besluit van Dr. Kappel "onze redder" ??
CZ had mij al half toegezegd dat ik tenminste 75% terug krijg. Maar ze willen een defenitive nota.
Is zij niet verplicht mij deze nota uit te stellen???

Worried
Luna MKS

Ongelezen bericht 27 apr 2014 11:06

Jeetje, wat een toestand zeg!! Heb je aan haar verteld dat je die echt nodig hebt voor de verzekering? Kun je haar bellen/mailen?
Misschien kun je je vraag hier http://www.degeschillencommissie.nl/ove ... -klinieken neerleggen.
Sterkte met alles lieve Kaylie!

kijk ook even hier naar: http://www.zorgbelang-nederland.nl/index.php?p=245
Kaylie

Ongelezen bericht 27 apr 2014 11:21

Bedankt weer voor je reactie lieve Luna FLOWER
Ben echt erg teleurgesteld over de brief. En lag er wakker van vannacht.
Heb haar gemaild en nogmaals uitgelegd dat het voor mij erg veel geld is en de CZ al half toegezegd heeft mij het voor 75% te vergoeden. Ze hebben alleen een nota nodig met de datum na de explantatie en niet alleen een offerte die ik vooraf gekregen heb. En volgeds mij is ze het ook verplicht uit te stellen voor mij. Het zijn toch geen broodjes die ik gekocht heb. Het gaat hier om € 3500 !!!!!
Dacht dat ik straks moet vechten met de CZ om de vergoeding maar toch niet met de zorgverlener :(
Ook de aard van de brief is echt onbeschoft en ook rare taalfouten voor een arts. Volgens mij heeft ze op moment echt veel stress. Zal je de brief even per pb sturen.
Bedankt voor de link. Was ook al aan het zoeken voor hulp maar nog niets vinden
_Omhelzing XX
Laatst gewijzigd door Kaylie op 27 apr 2014 12:12, 2 keer totaal gewijzigd.
Luna MKS

Ongelezen bericht 27 apr 2014 11:24

http://www.consuwijzer.nl/zorg/zorgaanbieders

Zorgbelang Nederland

Hebt u vragen of klachten over de gezondheidszorg en maatschappelijke dienstverlening? Dan kunt u ook naar een IKG (Informatie- en Klachtenbureau Gezondheidszorg) gaan. Deze bureaus vallen onder Zorgbelang Nederland.

IKG's adviseren u waar u het best met uw klacht over een zorgverlener of zorgaanbieder kunt aankloppen. En zij helpen u met het indienen van een klacht. Bijvoorbeeld door u te vertellen hoe u het beste een brief kunt schrijven.

De hulp van een IKG is gratis. U betaalt alleen de telefoonkosten.

Contact

Zorgbelang Nederland

(T) 0900 - 243 70 70 (EUR 0,10 per minuut)
Luna MKS

Ongelezen bericht 27 apr 2014 11:30

http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen ... er-de-zorg

hier de site van de overheid.
het is een boel sorry. ik kan nu zelf niet zoveel selecteren/ordenen omdat ik heel veel pijn heb. sorry lieverd.
stuur me de brief maar even op dan kijk ik er naar of ik stuur hem door naar marga.

xx
Kaylie

Ongelezen bericht 27 apr 2014 12:07

thanks

Dat geeft niet lieve schat. Ik ben al dankbaar dat ik mijn verhaal hier kwijt kan.
Heb door dit alles mijn ( dacht ik) besten vrienden verloren.
En kan eigenlijk bij niemand meer terecht. Familie woont helaas te ver weg.
Maar als het je slecht gaat weet je pas echt of je "goede vrienden" hebt.

Heel veel sterkte lieverd KUS+ IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”