Ik wil jullie bedanken

Protheses vanwege cosmetische reden.
Bren

Ongelezen bericht 23 apr 2019 20:59

Hoi Angel,

Wat fijn dat je het niet gaat doen, je bespaart jezelf een hoop ellende... Ik was 23 toen ik na lang wikken en wegen en alles goed uitgezocht dacht te hebben de knoop doorgehakt. Daar ging ik, van mijn AA cup naar een c cup. In het begin veel pijn, en daarna wennen aan mezelf met borsten. Na 7 jaar kreeg ik ook steeds meer vage klachten, het sluipt erin en er kwam steeds meer bij. Niet wetende dat ik tikkende tijdbom en in mijn lijf had laten stoppen. Want net als zoveel andere vrouwen, werd ook tegen mij gezegd dat ze veilig waren en levenslang konden blijven zitten. Nu achteraf heel naïef gedacht van mezelf, maar als je wens zo groot is dan WIL je dat ook geloven. En daar wordt voor mijn gevoel misbruik gemaakt van ons, ik voel me bedonderd en verbaas me erover dat zelfs nu er zoveel onderzoek gedaan wordt, en er al zoveel meer bekend is geworden er nog steeds vrouwen implantaten geplaatst krijgen!
In notabene een borstkankerziekenhuis waar ik geholpen ben, worden die dingen bij vrouwen die al ziek zijn of herstellende zijn gewoon geplaatst😱...
Laten we hopen dat er meer vrouwen zoals jij op tijd erachter komen dat een borstvergroting met protheses je alles behalve een gelukkige en gezonde toekomst brengen!
Ps: die bikini staat je prachtig, ik zeg pronken met die gezonde mooie boobs van je😉
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”