Jasmina

Protheses vanwege cosmetische reden.
Jasmina

Ongelezen bericht 04 dec 2012 21:09

Bij mij gaat het ook om een bedrag van 1000 euro. Mijn verzekering vergoed de capsulectomie niet. Ik heb voor de rest - net als Pia - ook geen klachten hoor. Alleen rugklachten ivm de zwaarte van die *piepp* dingen. Had baker 1, dus heb er ook voor gekozen om de kapsels niet te laten verwijderen, want ik wil niet langer wachten met de explantatie. Omdat de kapsels blijven dacht ik er dus ook aan om 's nachts wel naar huis te kunnen, maja dat moet nog blijken.

Ff het geld overmaken dan..
Luna MKS

Ongelezen bericht 05 dec 2012 06:56

Ooh, ik wist het niet Jasmina. Wat goed van je dat je het toch laat doen! Echt dapper hoor!!!! +Thumbs+Up+

Misschien dat de regels nu anders zijn. Regels veranderen snel namelijk. Denk dat het ook komt, omdat ze in het ziekenhuis nu zien hoe moeilijk sommige verzekeraars doen over explantatie. Toen ik daar werd geopereerd, was er eigenlijk nog niemand met een explantatie zonder wissel geweest. Dr. van Loenen was ervan overtuigd dat ik het wel vergoed zou krijgen, maar de waarheid bleek toch anders. Gelukkig heb ik het geld alsnog terug gekregen, maar dit alleen omdat ik heel hard heb gestreden voor mijn recht.
Gelukkig is het 1000,- euro en geen 2800,- Ja toch?

Deze is voor jou:
Afbeelding

Heel veel liefs + KUS+ Luna
Fleur

Ongelezen bericht 05 dec 2012 21:56

Jasmina, heel veel succes morgen!

Liefs,
Fleur
[/quote]
Jasmina

Ongelezen bericht 06 dec 2012 05:51

Dank jullie wel meiden!
Ik ga zo het huis uit, wordt een lange reis..

Ben zenuwachtig en doodsbang.. :(

Mja komtt goedd
Jasmina

Ongelezen bericht 07 dec 2012 16:38

En ja hoor, ik ben verlost van die dingen!
Ik zal in het rubriekje over ervaringen mijn explantatie verhaal schrijven..
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”