Hoi Minka,
Ik lees dat jij je protheses mee naar huis mag nemen. Ik had ook aan dr. Kroese gevraagd of ik ze mee mocht nemen.
Dat vond zij zelf prima maar het mocht niet van het ziekenhuis. Ze worden op een speciale manier vernietigd.
Ik mocht bij het ontwaken uit de narcose wel de protheses bekijken. Ook maakte dr. Kroese foto’s voor mij.
Zowel van de implantaten als het kapsel. Echt zo vreemd dat jij ze wel mee mag nemen.
We gaan het zien.
Groetjes Ilja
Helemaal van mijn pad door verschillende meningen van Artsen
Dat klopt dat zei de arts ook tegen mij, hij zei van mij mag je ze mee naar huis maar t ligt niet aan mij maar ik zal nog navragen bij de jurist van t ziekenhuis. En iknkreeg goedkeuring. Mis omdat ik Allergan natrelle heb? Heb dat duidelijk aangegeven ivm de rechtszaak..Ilja schreef: ↑21 jan 2022 16:34Hoi Minka,
Ik lees dat jij je protheses mee naar huis mag nemen. Ik had ook aan dr. Kroese gevraagd of ik ze mee mocht nemen.
Dat vond zij zelf prima maar het mocht niet van het ziekenhuis. Ze worden op een speciale manier vernietigd.
Ik mocht bij het ontwaken uit de narcose wel de protheses bekijken. Ook maakte dr. Kroese foto’s voor mij.
Zowel van de implantaten als het kapsel. Echt zo vreemd dat jij ze wel mee mag nemen.
We gaan het zien.
Groetjes Ilja
Oké. Ik heb ook de Allergan Natrelle gehad. Ik heb mij ook ingeschreven bij de rechtszaak. Dr. Kroese weet dat ook vandaarMinka schreef: ↑21 jan 2022 17:51Dat klopt dat zei de arts ook tegen mij, hij zei van mij mag je ze mee naar huis maar t ligt niet aan mij maar ik zal nog navragen bij de jurist van t ziekenhuis. En iknkreeg goedkeuring. Mis omdat ik Allergan natrelle heb? Heb dat duidelijk aangegeven ivm de rechtszaak..Ilja schreef: ↑21 jan 2022 16:34Hoi Minka,
We gaan het zien.
Groetjes Ilja
dat ik foto’s kreeg. Fijn voor jou dat jij ze wel krijgt.