Pas verwijderd dr. Blecourt

Deel je ervaringen en foto's
Ikke

Ongelezen bericht 23 mar 2013 09:42

Hoi Spin,

ik zie dat het alweer een tijdje geleden is dat je wat op dit forum hebt gemeld. Ik ben erg benieuwd of je nog last hebt van die pijnlijke harde plek? Ik ben zelf gisteren ook even teruggeweest naar mijn pc omdat ik ook een vreemde harde plek heb in mijn borst. Het geeft een drukkend zeurend gevoel. Hij wil me over 3 weken terug zien maar denkt dat het toch kapsel is waar ze natuurlijk in hebben lopen wroeten om het implantaat eruit te snijden. Vind het best eng. Met implantaten voel je al die knobbeltjes veel minder, nu voel je veel meer. Ik weet dat ik mastopathie heb, maar dit voelt anders. Het voelt meer als een harde streng, best groot. Het zit ook niet aan de zijkant maar een beetje halverwege, midden op de borst. Nu ik dit van jou lees maak ik me iets minder ongerust. Lieve groet, Ikke.
Spin

Ongelezen bericht 01 jun 2013 18:59

Hiii.. allemaal :D

Daar is ze weer :lol: ik ben idd tijdje niet op het forum geweest,, maar kan wel berichten dat het lekker gaat. De harde plekken zijn nu bijna weg,, voel nog een dun rand onderin maar heb geen steken meer ofzo ,, heb ook nog genoeg van mezelf over,, 't zijn geen Schiedamse staanders L-O-L maar ach zolang ik er niet over struikel :lol:

Ben in ieder geval blij dat die dingen eruit zijn en dat ik verleden jaar november eindelijk de moed had om stappen te ondernemen na 30 jr met
die onzin rond gelopen te hebben :evil:

Maarrrrrr 't gaat weer lekker :D
Luna MKS

Ongelezen bericht 01 jun 2013 20:21

Lieve Spin, daar was je weer! Lekker gek en vrolijk als altijd. Doet me goed, zit zelf een beetje in een dip. Gaat weer over hoor.

Ben heeeeeeeeel blij dat het zo goed gaat met je!!!!

En dank je wel voor de glimlach op mijn gezicht.

KUS+ LUUN
Spin

Ongelezen bericht 06 jun 2013 21:05

Ahhh lieve Luna wat vervelend dat je even in een dipje zit :? Hoop dat het snel voor je over zal zijn .. maar bedenk dat als je daaruit ben je weer een stukje sterker ben Yeah!
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”