Even voorstellen Chica
Hé, wat goed dat je hebt gebeld! Ja, een lieverd is het hè Whitney. Super meid!
Ik denk dat jouw implantaten heel erg aan te lekken zijn. Denk dus echt wel dat je het geld daarna kunt terugvorderen. Denk echt dat je implantaten er niet zo goed meer aan toe zijn en dat dit echt wel duidelijk zal worden tijdens de operatie. Als dat zo is, dan moet de pc dat vastleggen in het operatieverslag en stuur je dit naar de verzekering met een bezwaarschrift. Zo heb ik dat ook gedaan en kreeg het geld ook weer terug.
Je gezondheid is inderdaad veel belangrijker dan geld. Veel ven veel belangrijker! Maar geld is wel nodig om te overleven natuurlijk. Maar ja, zonder gezondheid ben je nog verder van huis. Bij het topic ‘vergoeding” had ik nog iets geschreven over geld lenen. Denk zelf echt niet dat dit hoeft hoor.
Het gaat goed komen hoor. Ik zou als ik jou was gewoon op 11 september onder het me gaan. Grijp ie kans joh! Je moet hoor, want je lichaam gaat er echt aan anders! Hoe langer je wacht, hoe erger het wordt.
Ik ga heeeel hard duimen voor je dat alles goed komt.
Laat ons maar gauw weten wat je doet.
Heel veel liefs, Luna
ps. het is toch triest eigenlijk dat we zoveel moeten meemaken en dan ook nog eens zo geraakt worden in onze portemonnee
Ik denk dat jouw implantaten heel erg aan te lekken zijn. Denk dus echt wel dat je het geld daarna kunt terugvorderen. Denk echt dat je implantaten er niet zo goed meer aan toe zijn en dat dit echt wel duidelijk zal worden tijdens de operatie. Als dat zo is, dan moet de pc dat vastleggen in het operatieverslag en stuur je dit naar de verzekering met een bezwaarschrift. Zo heb ik dat ook gedaan en kreeg het geld ook weer terug.
Je gezondheid is inderdaad veel belangrijker dan geld. Veel ven veel belangrijker! Maar geld is wel nodig om te overleven natuurlijk. Maar ja, zonder gezondheid ben je nog verder van huis. Bij het topic ‘vergoeding” had ik nog iets geschreven over geld lenen. Denk zelf echt niet dat dit hoeft hoor.
Het gaat goed komen hoor. Ik zou als ik jou was gewoon op 11 september onder het me gaan. Grijp ie kans joh! Je moet hoor, want je lichaam gaat er echt aan anders! Hoe langer je wacht, hoe erger het wordt.
Ik ga heeeel hard duimen voor je dat alles goed komt.
Laat ons maar gauw weten wat je doet.
Heel veel liefs, Luna
ps. het is toch triest eigenlijk dat we zoveel moeten meemaken en dan ook nog eens zo geraakt worden in onze portemonnee
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Heb weer gebeld met Whitney.De enige manier is om naar Nederland te komen en een datum te prikken voor de operatie.
De PC kan pas een aanvraag indienen bij het ziekenfonds na een persoonlijk onderzoek.
Betekend dus dat ik alles eerst zelf moet betalen,en dat is op dit moment een probleem.
Heb contact gehad hier met verschillende ziekenhuizen maar het enigste ziekenhuis wat hiet zulke operaties doet heeft een wachtlijst van een maand of drie voor een consult en daarna zes maanden voor een operatie.
Zit weinig anders op denk ik.Heb gevraagd of het eventueel mogelijk is dat de pc in Nederland een aanvraag indient zonder een persoonlijk ondezoek,maar dat kan niet.
Had dat graag gehad daar ik kan aantonen via mijn medisch dossier dat ik al twee wisselingen heb gehad vanwege lekkage en kapselvorming en dat ik 100% ben afgekeurd vanwege ME/CVS,fibromyalgi,artrose,reuma en ga zo maar door.
Weet het nu niet meer en begin aardig wanhopig te worden en voel me overgeleverd.
Mentaal en lichamelijk is het erg zwaar maar ik moet door.
De PC kan pas een aanvraag indienen bij het ziekenfonds na een persoonlijk onderzoek.
Betekend dus dat ik alles eerst zelf moet betalen,en dat is op dit moment een probleem.
Heb contact gehad hier met verschillende ziekenhuizen maar het enigste ziekenhuis wat hiet zulke operaties doet heeft een wachtlijst van een maand of drie voor een consult en daarna zes maanden voor een operatie.
Zit weinig anders op denk ik.Heb gevraagd of het eventueel mogelijk is dat de pc in Nederland een aanvraag indient zonder een persoonlijk ondezoek,maar dat kan niet.
Had dat graag gehad daar ik kan aantonen via mijn medisch dossier dat ik al twee wisselingen heb gehad vanwege lekkage en kapselvorming en dat ik 100% ben afgekeurd vanwege ME/CVS,fibromyalgi,artrose,reuma en ga zo maar door.
Weet het nu niet meer en begin aardig wanhopig te worden en voel me overgeleverd.
Mentaal en lichamelijk is het erg zwaar maar ik moet door.
Morgen weer een dag!
Wat erg voor je! Kun je het geld niet lenen ergens?
Dit is zo erg he? Absurd gewoon.
Hoop dat er snel een oplossing voor je komt.
Houd moed lieve Chica
Heel veel liefs,
Luna
Dit is zo erg he? Absurd gewoon.
Hoop dat er snel een oplossing voor je komt.
Houd moed lieve Chica
Heel veel liefs,
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Wat naar zeg.
Weet niet hoe het bij jou zorgverzekeraar zit maar het zou ook kunnen dat je eerst door een medisch adviseur gezien moet worden.
Ik ben in S'vaart geholpen 3 maanden geleden en heb nog steeds geen rekening dus ik kon nog lekker doorsparen (ik krijg het niet vergoed zeer waarschijnlijk) en heb het geld nu wel als de rekening komt. Maar goed, het is bij iedere verzekeraar anders denk ik.
Weet niet hoe het bij jou zorgverzekeraar zit maar het zou ook kunnen dat je eerst door een medisch adviseur gezien moet worden.
Ik ben in S'vaart geholpen 3 maanden geleden en heb nog steeds geen rekening dus ik kon nog lekker doorsparen (ik krijg het niet vergoed zeer waarschijnlijk) en heb het geld nu wel als de rekening komt. Maar goed, het is bij iedere verzekeraar anders denk ik.
Siliconen zijn ondingen.
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
Lieve Chica,
Ik heb helaas ook niet de gouden tip voor je. Is het niet mogelijk dat je in eerste instantie dan alleen maar voor het consult komt? Ik weet niet waar je woont en hoe mobiel je bent, maar ik zou in jouw geval de auto pakken, naar nederland rijden, of laten rijden door man/partner, en bij iemand overnachten als dat zou betekenen dat ik op consult kan. Laat de arts dan de aanvraag indienen. Dan kan je in Spanje weer rustig afwachten of zehet vergoeden. Ook zou ik dan meteen rond diezelfde dag en consult aanvragen bij het VU om je daar door te laten lichten!
Ik weet niet of je nog familie of vrienden hebt in Nederland om te kunnen overnachten. Zo niet dan ben je (of jullie) welkom hoor
Ik vind het zo naar voor je dat je nu geen kant op kan terwijl je je zo rot voelt. Je moet gewoon geholpen worden!
Ik heb helaas ook niet de gouden tip voor je. Is het niet mogelijk dat je in eerste instantie dan alleen maar voor het consult komt? Ik weet niet waar je woont en hoe mobiel je bent, maar ik zou in jouw geval de auto pakken, naar nederland rijden, of laten rijden door man/partner, en bij iemand overnachten als dat zou betekenen dat ik op consult kan. Laat de arts dan de aanvraag indienen. Dan kan je in Spanje weer rustig afwachten of zehet vergoeden. Ook zou ik dan meteen rond diezelfde dag en consult aanvragen bij het VU om je daar door te laten lichten!
Ik weet niet of je nog familie of vrienden hebt in Nederland om te kunnen overnachten. Zo niet dan ben je (of jullie) welkom hoor
Waarschijnlijk iets niet goed gegaan bij het posten van mijn laatste mail.
Bij deze een up-date van vandaag.
Weer naar de HA geweest.Geen uitslag.
Ben naar het ziekenhuis gegaan en die vertelde dat het nog wel drie weken kon duren.
Ik heb toen een gesprek geeisd met de directeur.Kon niet natuurlijk maar bleef aandringen en vele mensen hoorden het aan wat het personeel niet fijn vondt.
Uiteindelijk kwam het hoofd van de afd.radiologie met de uitslag van de mamografie.De uitslag van de echografie was nog niet bekend.Gemaakt op 6 JUNI!!!!
Mamografie was goed,niets te zien.
Na veel heen en weer gepraat beloofde hij mij de uitslag avn de echo te mailen.Heb ik gekregen en is vandaag pas bekeken.
Uitslag ,geen lekkages wel plooien in de linker prothese.
Gevraagd of ik doorvewezen kon worden naar PC.Niet mogelijk.
Wel misschien via de ha een verwijzing voor de gynecoloog????
Wel een wachttijd van 5 maanden.
Heb een mail gestuurd naar Dr Klingma,weet het echt niet meer nu.
Bij deze een up-date van vandaag.
Weer naar de HA geweest.Geen uitslag.
Ben naar het ziekenhuis gegaan en die vertelde dat het nog wel drie weken kon duren.
Ik heb toen een gesprek geeisd met de directeur.Kon niet natuurlijk maar bleef aandringen en vele mensen hoorden het aan wat het personeel niet fijn vondt.
Uiteindelijk kwam het hoofd van de afd.radiologie met de uitslag van de mamografie.De uitslag van de echografie was nog niet bekend.Gemaakt op 6 JUNI!!!!
Mamografie was goed,niets te zien.
Na veel heen en weer gepraat beloofde hij mij de uitslag avn de echo te mailen.Heb ik gekregen en is vandaag pas bekeken.
Uitslag ,geen lekkages wel plooien in de linker prothese.
Gevraagd of ik doorvewezen kon worden naar PC.Niet mogelijk.
Wel misschien via de ha een verwijzing voor de gynecoloog????
Wel een wachttijd van 5 maanden.
Heb een mail gestuurd naar Dr Klingma,weet het echt niet meer nu.
Morgen weer een dag!
Sorry ,heb de helft niet gelezen.
Concentratie problemen,al jaren.
Dank jullie allemaal voor jullie lieve woorden.
Heb een mail gestuurd naar dr.Klingma en wacht even haar antwoord af.
Ben nu wel overtuigd dat ik gewoon naar Nederland moet gaan,het is niet anders.
Gelukkig kan ik bij familie terecht maar vind het verschrikkelijk dat ik mijn gezin zolang miet missen.
Mijn man,twee dochters en mijn hondjes zijn mijn alles en vind het verschrikkelijk dat ze mij zolang moeten missen.
Het moet,ik weet het maar mijn hart huilt.
Concentratie problemen,al jaren.
Dank jullie allemaal voor jullie lieve woorden.
Heb een mail gestuurd naar dr.Klingma en wacht even haar antwoord af.
Ben nu wel overtuigd dat ik gewoon naar Nederland moet gaan,het is niet anders.
Gelukkig kan ik bij familie terecht maar vind het verschrikkelijk dat ik mijn gezin zolang miet missen.
Mijn man,twee dochters en mijn hondjes zijn mijn alles en vind het verschrikkelijk dat ze mij zolang moeten missen.
Het moet,ik weet het maar mijn hart huilt.
Morgen weer een dag!
Arme schat, ik leef met je mee. Maar houd moed!! Wie weet heeft dr. Kingma een oplossing. Denk haast zeker van wel namelijk. Jij hebt al 2 keer last van kapselvorming gehad. Je bent er dus blijkbaar erg gevoelig voor. En misschien heb je dat nu ook weer. Wie weet wat dr. Kingma kan doen voor je. Ze kan dat misschien ook opmaken aan de hand van de klachten die je hebt. Ze heeft zoveel ervaring.
Leg alles goed uit in je mail. Mail haar desnoods nogmaals. En vertel haar pecies wat je voelt aan pijn. Vraag haar of het mogelijk is om met haar een telefonisch consult te hebben. Dan kun je veel meer vertellen. Je had dit ook aan Whitney kunnen vragen, maar dat kan nog steeds. Er moet een oplossing voor je komen.
Heel veel succes en sterkte verder, lieve Chica.
I will be thinking of you,
Luna
Leg alles goed uit in je mail. Mail haar desnoods nogmaals. En vertel haar pecies wat je voelt aan pijn. Vraag haar of het mogelijk is om met haar een telefonisch consult te hebben. Dan kun je veel meer vertellen. Je had dit ook aan Whitney kunnen vragen, maar dat kan nog steeds. Er moet een oplossing voor je komen.
Heel veel succes en sterkte verder, lieve Chica.
I will be thinking of you,
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Na het antwoord van dr.Kingma zakte ik even verder in.
Maar ben iemand die niet bij de pakken neer gaat zitten.
Heb dus Agis weer gebeld en weer uitgelegd wat de situatie is.
Zij hebben beloofd om binnen een week de beoordeling te doen.
Dr.Kingma mag de aanvraag faxen.
Heb dus besloten om de operatie vast te zetten.
Op 11 september word ik geopereerd.Op 3 september heb ik afsraken bij dr.Kingma en de anesthesist.
Ben blij dat ik de stappen heb ondernomen want nu kan er ineens veel meer.
Het RvP ziekenhuis wil nu zelfs mijn dossier faxen naar dr.Kingma als de assistente een fax stuurt naar het ziekenhuis.
Als je maar blijft doorgaan en niet bij de pakken gaat zitten krijg je meer gedaan.
Dat is mijn advies aan iedereen,LAAT JE NIET AFSCHEPEN.
Blijf volhouden hoe moeilijk het ook is,de aanhouder wint!!!!
Maar ben iemand die niet bij de pakken neer gaat zitten.
Heb dus Agis weer gebeld en weer uitgelegd wat de situatie is.
Zij hebben beloofd om binnen een week de beoordeling te doen.
Dr.Kingma mag de aanvraag faxen.
Heb dus besloten om de operatie vast te zetten.
Op 11 september word ik geopereerd.Op 3 september heb ik afsraken bij dr.Kingma en de anesthesist.
Ben blij dat ik de stappen heb ondernomen want nu kan er ineens veel meer.
Het RvP ziekenhuis wil nu zelfs mijn dossier faxen naar dr.Kingma als de assistente een fax stuurt naar het ziekenhuis.
Als je maar blijft doorgaan en niet bij de pakken gaat zitten krijg je meer gedaan.
Dat is mijn advies aan iedereen,LAAT JE NIET AFSCHEPEN.
Blijf volhouden hoe moeilijk het ook is,de aanhouder wint!!!!
Morgen weer een dag!
Wauw Chica, wat een doorzettingsvermogen heb je! Echt respect...en een op datum in september, super! Ik had ook plooien in mijn siliconen maar dat bleek pas na de explantatie. Al jaren heb ik concentratieproblemen trouwens, net als jou. Gevoel van watten in je hoofd , alsof je er niet echt bij bent.
Sterkte meid, jij komt er wel!
Sterkte meid, jij komt er wel!
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
Hartstikke goed van je Chica. Wat ben ik blij voor je dat je een datum hebt.
Je bent er bijna Chica. En ze gaan het wel vergoeden hoor. We gaan allemaal heel hard duimen voor je.
Muchos besos,
Luna
Je bent er bijna Chica. En ze gaan het wel vergoeden hoor. We gaan allemaal heel hard duimen voor je.
Muchos besos,
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Fijn dat er mensen zijn die met je mee leven en je begrijpen.
Loop al jaren met zoveel klachten en eigenlijk word je nooit serieus genomen.
Dr.Kingma zei wel dat het zeer waarschijnlijk is dat de klachten niet echt zullen verminderen daar ik ze al jaren heb.
Maakt mij niet uit.Weet nu waar het vandaan komt en het enigste wat ik wil is al die rotzooi eruit.
Werken aan een gezonder lichaam wetende dat ik in iedergeval de juiste stappen heb ondernomen om iets aan mijn gezondheid te doen.
De toekomst zal het uitwijzen,maar voel me nu al beter door deze stap te zetten.
Muchas gracias a todas,soys muy carinosas.
Loop al jaren met zoveel klachten en eigenlijk word je nooit serieus genomen.
Dr.Kingma zei wel dat het zeer waarschijnlijk is dat de klachten niet echt zullen verminderen daar ik ze al jaren heb.
Maakt mij niet uit.Weet nu waar het vandaan komt en het enigste wat ik wil is al die rotzooi eruit.
Werken aan een gezonder lichaam wetende dat ik in iedergeval de juiste stappen heb ondernomen om iets aan mijn gezondheid te doen.
De toekomst zal het uitwijzen,maar voel me nu al beter door deze stap te zetten.
Muchas gracias a todas,soys muy carinosas.
Morgen weer een dag!
Las op de site dat er in augustus een hoorzitting komt?
Misschien haal ik dingen door de war vanwege mijn concentratie stoornissen.
Ik heb nog steeds niets vernomen over de aanmelding bij de collectieve rechtsbijstand.( zeg ik dat goed,langzaam aan het verspaanse)
Wil er graag aan mee doen want samen staan we sterk.
Misschien haal ik dingen door de war vanwege mijn concentratie stoornissen.
Ik heb nog steeds niets vernomen over de aanmelding bij de collectieve rechtsbijstand.( zeg ik dat goed,langzaam aan het verspaanse)
Wil er graag aan mee doen want samen staan we sterk.
Morgen weer een dag!
Ola gaupa,
Como estas? (Mi Espanol es un poco extrano mas yo te entendo
)
Nu weer naar het Nederlands
Ik zal aan Monique MKS vragen of ze even contact met je opneemt.
Monique is haar nick. In haar correspondentie gebruikt ze haar echte naam, dus dan weet je dat het om dezelfde chica gaat
Ik geloof wel dat je klachten zullen afnemen. Zal een lange tijd nodig hebben, maar je zult echt wel verbetering merken. Wacht maar af.
Wel chlorella nemen he? Koop zodra je weer in Nederland bent een flinke voorraad. Ze verkopen het zeker weten ook in Spanje hoor. Maar van deze weet je zeker dat je goed zit.
Muchos besos para ti,
Luna
Como estas? (Mi Espanol es un poco extrano mas yo te entendo
Nu weer naar het Nederlands
Ik zal aan Monique MKS vragen of ze even contact met je opneemt.
Monique is haar nick. In haar correspondentie gebruikt ze haar echte naam, dus dan weet je dat het om dezelfde chica gaat
Ik geloof wel dat je klachten zullen afnemen. Zal een lange tijd nodig hebben, maar je zult echt wel verbetering merken. Wacht maar af.
Wel chlorella nemen he? Koop zodra je weer in Nederland bent een flinke voorraad. Ze verkopen het zeker weten ook in Spanje hoor. Maar van deze weet je zeker dat je goed zit.
Muchos besos para ti,
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hola corazon,
Zal zeker chorela meenemen en hoop inderdaad dat het met de gezondheid in de loop der tijd beter gaat.
Nu is het aftellen naar 11 september.
Ben ongeduldig ,wil het achter de rug hebben,en de klachten worden erger.
Kan links mijn arm bijna niet meer gebruiken en elke beweging veroorzaakt veel pijn.
Mijn linker borst word ook groter,wat ik erg raar vind daar er verschillende cc´s zijn gebruikt om ze gelijk te krijgen.
Draag nu ook dag en nacht een stevige strech bh omdat het anders niet uit te houden is.
Nog een maand voordat ik naar Nederland ga,dus even volhouden nu.
Zal zeker chorela meenemen en hoop inderdaad dat het met de gezondheid in de loop der tijd beter gaat.
Nu is het aftellen naar 11 september.
Ben ongeduldig ,wil het achter de rug hebben,en de klachten worden erger.
Kan links mijn arm bijna niet meer gebruiken en elke beweging veroorzaakt veel pijn.
Mijn linker borst word ook groter,wat ik erg raar vind daar er verschillende cc´s zijn gebruikt om ze gelijk te krijgen.
Draag nu ook dag en nacht een stevige strech bh omdat het anders niet uit te houden is.
Nog een maand voordat ik naar Nederland ga,dus even volhouden nu.
Morgen weer een dag!