Oké! Op jouw foto's was het blauwe nog niet te zienPetra2011 schreef: ↑27 dec 2019 14:37Hallo Emke en Djr,
Ik heb ook blauwe plekken, vooral op mijn ribben onder mijn borsten. Het lijkt bijna alsof ik met een spanband op de operatietafel vastgebonden was. Misschien doen ze dat ook wel. Ik neem overigens sinds de avond voor de operatie arnicakorrels en ook hypericum perforatum. Dat laatste neem ik sinds vandaag niet meer en arnica ga ik afbouwen. Niet goed om te lang te nemen.
Succes met het herstel!
Petra
Vraag hechtpleisters, hechtingen, ongemak en blauwe plekken rond wond
Sinds 2004 McGhan 410, 245 cc. 15 jaar later laten verwijderen door dr Van Selms in dec 2019.
Wat handig deze informatie
. Ik had ook last van de pleisters, mijn huid werd erg geïrriteerd/rood en pijnlijk. Controle bij dr. Selms pas eind van de maand.
Gisteren( tweeënhalve week na operatie )zelf de pleisters er afgehaald. In een opwelling. Ik wilde zien ook zien of er geen ontsteking onder zat en of het goed aan het genezen is .
Vandaag kreeg ik twijfels
dacht misschien toch helemaal fout om ze eraf te halen. Ik wilde eigenlijk de kliniek bellen maar toen las ik dus dit topic en nu ben ik weer helemaal gerustgesteld. En ik doe er toch maar weer een nieuwe pleister op voor de zekerheid.
Gisteren( tweeënhalve week na operatie )zelf de pleisters er afgehaald. In een opwelling. Ik wilde zien ook zien of er geen ontsteking onder zat en of het goed aan het genezen is .
Vandaag kreeg ik twijfels

geruwde Allergan/mcGhan 275 gram 2009 tot 29-04-2021
viewtopic.php?t=3614
viewtopic.php?t=3614