Oproep VU Amsterdam

Artsen waar je terecht kunt.
Marbat

Ongelezen bericht 20 feb 2020 12:19

Sorry Marbat 🙈

Weet ook niet hoe ik een bericht van iemand anders in mijn bericht moet plaatsen...dus ja... en mijn hoofd zit vol met alles Vd rollercoaster.

Zeker niet de bedoeling je dit idee te geven en ik ben blij met je aanvulling. Dat is precies wat ik wilde weten wat ze daar nou precies doen. Thnx💜
Geeft niet....ook mijn hoofd zat gisteren een beetje vol, wat ik graag wilde delen met de dames hier. ;)
Te meer omdat enkele dames om een terugkoppeling hadden gevraagd. Ben blij dat je nu de antwoorden hebt voor wat betreft het onderzoek. Ik weet niet of dit bij andere dames ook zo gaat, maar dit was het onderzoek wat ik gehad heb.
Groetjes, Marbat
Marbat

Ongelezen bericht 20 feb 2020 12:30

fijn dat je een positief explantatie advies gaat krijgen!
ik heb er niet op willen wachten, ik sta vanaf Augustus op de wachtlijst maar ik word nu deze zaterdag geopereerd door dr Kappel.
Als ik in het VU aan de beurt ben , ga ik uiteraard daar nog heen, al is het alleen al om nog mee te doen aan het siliconenonderzoek.
De vergoeding voor de operatie krijg ik gelukkig vanuit mijn aanvullende verzekering van de zorgverzekering dus dat is een pak van mijn hart.
Hallo Ilse. Allereerst heel veel succes gewenst met jouw operatie. En superfijn dat je deze operatie vergoed krijgt vanuit jouw verzekering.
Weet jij hoelang de wachttijd is tussen consult en operatie bij dr. Kappel? En waar word je geopereerd? Is het per definitie altijd zo, dat dr. Kappel in Amsterdam opereert? Ik woon namelijk in Twente. 😕
Groetjes, Marbat
ilse1972

Ongelezen bericht 20 feb 2020 13:08

Marbat schreef:
20 feb 2020 12:30
ik heb er niet op willen wachten, ik sta vanaf Augustus op de wachtlijst maar ik word nu deze zaterdag geopereerd door dr Kappel.
Als ik in het VU aan de beurt ben , ga ik uiteraard daar nog heen, al is het alleen al om nog mee te doen aan het siliconenonderzoek.
De vergoeding voor de operatie krijg ik gelukkig vanuit mijn aanvullende verzekering van de zorgverzekering dus dat is een pak van mijn hart.
Hallo Ilse. Allereerst heel veel succes gewenst met jouw operatie. En superfijn dat je deze operatie vergoed krijgt vanuit jouw verzekering.
Weet jij hoelang de wachttijd is tussen consult en operatie bij dr. Kappel? En waar word je geopereerd? Is het per definitie altijd zo, dat dr. Kappel in Amsterdam opereert? Ik woon namelijk in Twente. 😕
Groetjes, Marbat
hoi,

bij mij was het ongeveer een maand tussen tekenen van de opdrachtbevestiging en de operatie. Volgens mij opereert ze altijd in Amsterdam op zaterdag (ik weet niet of er ook nog een andere dag mogelijk is). Ik zelf zit ook op 1.5 uur rijden van Amsterdam af maar goed , liever iemand die de problemen serieus neemt dan dichterbij en dat je niet gehoord wordt.

Ilse
BV 2013 - Explantatie 22 Februari 2020
Op naar herstel🍀❤️🙏
Sabine

Ongelezen bericht 20 feb 2020 13:52

Marbat schreef:
20 feb 2020 12:30
Groetjes, Marbat
Lieve marbat ik woon ook in twente!
Ik heb mijn consult in Zwolle gehad bij dr. Kappel en wordt straks 4 weken na dit consult geopereerd!
(Consult 4 februari, wordt 7 maart geopereerd)
Ze opereert altijd in Amsterdam. Je moet de 2 keer op een neer.
Een keer voor een afspraak bij de anesthesist en voor de operatie zelf.
• Na 4 maand alweer explantatie ivm klachten •
• Day of Freedom by dr. Kappel: 7 maart 2020 •
🌿Mijn harde wijze les: Je bent mooi zoals je bent!🌿
Marbat

Ongelezen bericht 20 feb 2020 15:07

Ik heb mijn consult in Zwolle gehad bij dr. Kappel en wordt straks 4 weken na dit consult geopereerd!
Sabine, in welk ziekenhuis in Amsterdam gebeurt dit dan ?

Groetjes, Marbat
Sabine

Ongelezen bericht 20 feb 2020 15:16

Marbat schreef:
20 feb 2020 15:07
Sabine, in welk ziekenhuis in Amsterdam gebeurt dit dan ?

Groetjes, Marbat
Geen ziekenhuis, maar Kliniek Worldeye aan de Boelelaan 1065 te Amsterdam
• Na 4 maand alweer explantatie ivm klachten •
• Day of Freedom by dr. Kappel: 7 maart 2020 •
🌿Mijn harde wijze les: Je bent mooi zoals je bent!🌿
Sheen36

Ongelezen bericht 24 feb 2020 21:09

Marbat schreef:
19 feb 2020 19:40
Hallo allemaal,
Vandaag had ik een afspraak met Y. Bachour bij het VU.
Het was een heel positief gesprek, waarbij ik al mijn klachten en al bestaande diagnoses ( 3 auto immuunziekten) op tafel kon gooien. Verder ben ik lichamelijk onderzocht en zijn er 8 buizen bloed afgenomen. Van deze 8 buizen bloed gaan er 3 of 4 naar de biobank van het VU. Daar wordt nu intensief onderzoek verricht naar siliconen. Voor dit laatste heb ik mijn toestemming moeten geven.
En ja...natuurlijk verleen ik graag mijn medewerking aan dit onderzoek.
Over 3 weken krijg ik een telefonisch consult met Y. Bachour, waarbij de uitslag van het bloed bekend wordt gemaakt en of er een advies tot explantatie komt. Dit laatste gaat allemaal in overleg met Prof. Nanayakkara.
Advies tot explantatie is laagdrempelig ( zo werd het genoemd)....zeker in mijn geval, waarbij er al meerdere diagnoses liggen. Dus mijn operatie wordt vergoed (of grotendeels vergoed) bij een positief explantatie advies.
Het was een lange weg.....pfff een jaar wachten op deze afspraak, maar zeker de moeite waard. Ik heb nu een goede medische dossieropbouw en krijg mijn operatie vergoed.
Het voelt echt als een flinke stap naar een gezonder leven.🍀 Ik ga morgen direct een afspraak inplannen met dr. Kappel 😁
Verder was Y Bachour ook een andere collega aan het inwerken, wat er dan toch op duidt dat straks de wachttijden hopelijk korter gaan worden.

Groetjes,
Marbat
Mag ik vragen of jij je verwijzing al thuisgestuurd hebt gekregen. Ik had 8 jan een afspraak en 2 weken later een telefonisch consult bij Y.Bachour, maar nog geen brief ontvangen. Mijn zorgverzekering vraagt er nu naar En mijn explantatie staat al gepland. Ik vind het echt allemaal heel spannend nu.
Fijn jullie berichten te lezen.
Marbat

Ongelezen bericht 28 feb 2020 22:06

Mag ik vragen of jij je verwijzing al thuisgestuurd hebt gekregen. Ik had 8 jan een afspraak en 2 weken later een telefonisch consult bij Y.Bachour, maar nog geen brief ontvangen. Mijn zorgverzekering vraagt er nu naar En mijn explantatie staat al gepland. Ik vind het echt allemaal heel spannend nu.
Fijn jullie berichten te lezen.
Nee deze heb ik nog niet. Ik heb eerst 11 maart een telefonisch consult. Ik heb inmiddels ook al een consult bij dr. Kappel ingepland op 18 maart.
Jeetje...als ik jou bericht lees, dan schrik ik hier wel van. Y. Bachour heeft mij gezegd, dat ik na dit consult het schriftelijke advies snel zal ontvangen.
Heb je al gebeld met het VUmc?

Groetjes, Marbat
Plaats reactie

Terug naar “Internisten/immunologen”