Voorstellen
Hoi Rocky,Rocky schreef: ↑14 nov 2019 11:58Hi Scorpio,
Er is inderdaad ontzettend veel te vinden. Ik wil me zo goed mogelijk voorbereiden, dus probeer zo veel mogelijk te lezen![]()
Ik ga me volgende week maar eens meten, zodat ik weet welke maat drukpak en bh ik moet bestellen. Ik geloof dat er wordt aangeraden om twee maten te bestellen en er dan terug te sturen wat niet goed zit. Als ik de maat weet zal ik nog een tweede moeten bestellen, zodat alles wel fris blijft ;-)
Wanneer is jouw gesprek bij Dr. Niessen?
Het schiet al op he?! Je bent bijna aan de buurt. Ben je inmiddels al iets wijzer mbt drukpakken, BH's e.d.?
Ik heb morgen mij afspraak met Niessen. Erg spannend. Ik hoop dat ik niets vergeet te vragen.
Moest jij voor het gesprek met anesthetist weer opnieuw naar Amsterdam? Het is voor mij een eind reizen met OV. Dat is best een duur grapje, want ik heb stom stom geen goedkoop treinkaartje laatst gekocht bij kruidvat bv
Groetjes
Scorpio
Meer dan 20jr implantaten. Reden: Nul borstweefsel.
28 feb. 2020 explantatie en lipo bij Niessen ivm zorgen en vage klachten.
28 feb. 2020 explantatie en lipo bij Niessen ivm zorgen en vage klachten.
Hi Scorpio,
Heel veel succes morgen! Het is inderdaad gewoon een online vragenlijst die je moet invullen. Indien de anesthesist naar aanleiding daarvan vragen heeft, dan nemen ze contact met je op.
Ik heb inmiddels alles besteld en in huis, toch maar gewoon bij Lipoelastic, dan weet ik zeker dat ik de juiste producten heb.
Heel veel succes morgen! Het is inderdaad gewoon een online vragenlijst die je moet invullen. Indien de anesthesist naar aanleiding daarvan vragen heeft, dan nemen ze contact met je op.
Ik heb inmiddels alles besteld en in huis, toch maar gewoon bij Lipoelastic, dan weet ik zeker dat ik de juiste producten heb.