Wat is het vervelend dat ze stuk zijn. Heel veel succes met de volgende stappen die je gaat nemen. Ik ben in Juni door van Selms geholpen en was echt meer dan tevreden. Het hele team bij Jan van Goyen is echt heel lief.
Succes en laat je ons weten hoe het verder met je gaat?
Liefs essi
Graag stel ik mij even voor
-
Chantal100136
Ja zo zie je inderdaad maar weer. Het blijft gewoon erg vervelend dat je zo hard zelf moet strijden om je gelijk te behalen, terwijl je je al zo slecht voelt.Nic1978 schreef: ↑17 nov 2019 12:15Zo zie je maar weer dat we altijd naar ons gevoel moeten luisteren! Maar tis erg dat het soms zo lang duurt voordat we serieus worden genomen.....![]()
Ikzelf had de implantaten ook sinds januari 2018 en ze zijn bij 5 november verwijderd door dr Van Selms. Herstel gaat super en ben erg benieuwd of ik de komende tijd ga merken dat m’n klachten minder worden..maar dat heeft tijd nodig.
Heel veel succes met je afspraken,ben benieuwd voor wie je uiteindelijk kiest![]()
Jij had ze dus ook echt helemaal niet lang.. Ik vind het vooral wel erg gek dat ze dus binnen die korte tijd al aan beide kanten kapot kan zijn.
Fijn dat jij er al vanaf bent, ik hoop dat ik in januari of februari mijn operatie mag hebben..het liefst gister nog natuurlijk. Succes nog even met het herstel en hopelijk zijn straks de klachten ook een heel stuk minder of zelfs weg!
-
Chantal100136
Dank je wel. Het is zeker vervelend dat ze beide kapot blijken te zijn maar aan de andere kant weet ik nu wel 100% zeker dat ze eruit moeten. De kleine twijfel die altijd nog een beetje in mijn achterhoofd zat is wel weg.Essi schreef: ↑17 nov 2019 21:07Wat is het vervelend dat ze stuk zijn. Heel veel succes met de volgende stappen die je gaat nemen. Ik ben in Juni door van Selms geholpen en was echt meer dan tevreden. Het hele team bij Jan van Goyen is echt heel lief.
Succes en laat je ons weten hoe het verder met je gaat?
Liefs essi
Ik neig ook vooral naar Selms toe maar Niessen is ook erg fijn met het contact heb ik al ondervonden, veel mailcontact en snel antwoord etc. Ik laat het weten als ik meer weet maar nu is het helaas in de wachtstand...