Even voorstellen, 12 augustus explantatie..
Ik tel met je mee lieverd! Alles komt goed hoor!!!

Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
-
Maaike5581
Ik hoop het zo.
Zal wel wennen zijn na ruim 10 jaar implantaten te hebben gehad.
Veel te grote implantaten nu dus kijk er ook echt naar uit om weer normaal een bh te kunnen kopen, gewone kleding aan...
Maar kijk echt op tegen de operatie.
De operatie zelf is echt het minste waar je je zorgen om hoeft te maken hoor! Het is net als in slaap vallen, je merkt er niks van en ineens ben je weer wakker. Gun jezelf de rust die je lichaam nodig heeft als je weer thuis bent. Geen zorgen :-)Maaike5581 schreef: β09 aug 2019 15:18Ik hoop het zo.
Veel te grote implantaten nu dus kijk er ook echt naar uit om weer normaal een bh te kunnen kopen, gewone kleding aan...
- Beauty is only skin deep -
-
Maaike5581
Ik krijg ook een borstlift meteen dus...D-borah schreef: β09 aug 2019 15:35De operatie zelf is echt het minste waar je je zorgen om hoeft te maken hoor! Het is net als in slaap vallen, je merkt er niks van en ineens ben je weer wakker. Gun jezelf de rust die je lichaam nodig heeft als je weer thuis bent. Geen zorgen :-)Maaike5581 schreef: β09 aug 2019 15:18Ik hoop het zo.
Spannend.