Update lipofilling Keira

Vertel hoe het met je gaat.
Luna MKS

Ongelezen bericht 21 jan 2014 10:54

Lieve Keira, dank je voor je antwoord!

Je hebt volgens mij echt mazzel gehad dan ja. SUPER!
Wel apart dan dat de ene arts zegt 'niet meteen na explantatie, want wond moet helen' en de andere het wel gewoon doet. Ik weet nog dat dr. Kappel in 2012 tegen Wendy had gezegd dat lipofilling meteen na explantatie niet mogelijk is maar nu doet ze het wel dus. Misschien een nieuwe ontwikkeling?
Had jij je prothese trouwens onder of op de spier? Ze spuiten het vet namelijk ook onder de borst en al je daar dan een open holte hebt, dan werkt het niet...

Jij was/bent superslank volgens mij. Je had misschien alleen wat extra aan je benen maar zeker niet superveel den ik. Veel vrouwen zijn bang dat ze te dun zijn voor deze ingreep maar ik heb foto's gezien van echt superdunne vrouwen nog dunner dan ik (en dat is echt dun!) die het ook hebben gedaan dus er is wel hoop voor erg slanke vrouwen en dat is mooi!

Nog over de pijn: heb je veel pijn in je borsten en oksels gehad lange tijd? Bij een explntatie kun je heel lang pijn houden. Dat was mijn ervaring ook. Juist wanneer alles gaat helen vanbinnen doet het nog meer pijn dat voelde ik. Ik heb tot ruim 9 maanden na explantatie best wat pijn gehad aan de borsten en lymfeklieren. Had jij dat ook met lipofilling? Of deden je benen meer pijn dat het gewoon minder opviel?

En je benen goed hersteld nu?

Nou mop, dank je wel voor je reacties die echt waardevol zijn voor anderen!

Dikke KUS+
Keira

Ongelezen bericht 21 jan 2014 21:32

Hee lieve Luna!
Ik kijk zo nu en dan eens op het forum, dus ik geef niet altijd even snel antwoord. Maar als ik iemand kan helpen, altijd goed natuurlijk!

Volgens mij heb ik inderdaad veel mazzel gehad! Ik merkte wel dat voor de explantatie mijn bh's wat krapper zaten, misschien was er dan toch EINDELIJK wat eigen vetweefsel bijgekomen terwijl ik de implantaten had, dat zou ook nog kunnen. Ben wel zwaarder dan ik in mijn begin jaren 20 was, een paar kilo. Maar als ik gewicht bij kwam voor de implantatie, was dat altijd op andere gebieden dan de borsten (helaas).
Ik ben inderdaad slank, maar ik ben niet mager. Ik ben klein van stuk maar op zich kloppen de proporties alleen dan wat kleiner. Ik lijk daardoor slanker dan ik ben, heb wel eens een foto van in bikini van de vakantie (van achteren op de handdoek op het strand bijvoorbeeld) waarop je niet kunt zien hoe groot je bent en dan gelooft niemand dat ik dat ben. Maar goed, ik dwaal af ;)

Ik had zelf liever gehad dat ze het van mijn zwembandje af gehaald had, maar daar zat net niet genoeg, jammer! Denk dat ze liever van 1 plek afpakte in mijn geval, anders zou ik helemaal veel pijn op verschillende plaatsen hebben gehad. Dr. Kappel zei inderdaad dat ze normaal nooit tegelijk een explantatie en lipofilling had gedaan, maar ze zei dat de kans kleiner was op slagen omdat ik het brava systeem dus niet ging gebruiken van tevoren. Maar ik wilde maar 1 operatie, en zou absoluut nooit terug zijn gegaan voor alleen de lipofilling. Dus het was meer een gokje van mijn kant, zo van niets heb je (haha) en ja als ik er iets van weefsel aan overhoudt dan is het mooi meegenomen. Ze heeft trouwens voor zover ik me herinner op drie punten vet ingespoten, volgens mij bovenop, aan de buitenkant/zijkant en onderin. Maar ik denk dat ze wel goed opgelet heeft om in weefsel te spuiten en niet in de holte, dat heeft volgens mij helemaal geen zin? Ik had daar (net) genoeg weefsel voor vermoed ik. Mijn protheses zaten trouwens onder de spier, de zogenaamde dual-plane methode. Ze heeft de spier ook voor me opnieuw aangehecht geloof ik.

Wat de pijn betreft, ik geloof dat ik een beetje afleiding had door de pijn aan de benen van de lipo, waardoor ik de borsten niet als heel pijnlijk heb beschouwd. Ik vond het alleen heel naar om die drains erin te hebben maar toen die eruit waren ging het herstel erg snel. Heb nog wel een tijd krachtverlies gehad in de borstspieren, maar dat duurt wel even voordat je dat weer terug hebt en alles weer naar behoren werkt. Ook heb ik nog maanden pijntjes in de borst gehad, en wat harde stukken als het ware. Onderaan heb ik dat nog steeds, bij de rand van mijn borst. Volgens mij is dat intern littekenweefsel of iets.

Mijn benen zijn trouwens goed hersteld, alle zenuwen werken weer naar behoren. Ik heb geen interne jeuk meer, wat volgens mij bij genezing hoorde. Op mijn rechterdijbeen heb ik 1 stukje huid van ongeveer 6cm wat ietsje minder gevoel heeft, dat is gewoon niet zo gevoelig als de andere kant als je er zachtjes met een vinger over heen gaat. Maar dat is verder absoluut niet storend, het dove gevoel is daar weg, dat was wel irritant. Vooral als het gaat jeuken en je kunt niet krabben omdat je daar een doof gevoel hebt.
:o

Het is weer een heel verhaal geworden! Ik ga weer stoppen. Veel liefs! FLOWER LOVE3
Luna MKS

Ongelezen bericht 23 jan 2014 10:18

dank je voor je uitgebreid antwoord! -Tank-You
mini1982

Ongelezen bericht 17 feb 2014 11:49

Bedankt Keira voor je uitgebreide verhaal!

Ik blijf nog met één vraag over lipofilling zitten, namelijk over de kosten.
Ik las dat het 3650 euro kost. Is dit inclusief als het vet in je borsten na de behandeling oplost en je opnieuw lipofilling doet? Of is het echt per behandeling? In dat laatste geval ben je dan dus zo 2 of 3 keer dat bedrag kwijt als ze zeg maar leeglopen?
Luna MKS

Ongelezen bericht 17 feb 2014 12:34

Dat bedrag betaal je per sessie. Dus als je voor een 2e keer gaat, betaal je nogmaals 3650 bij dr. Niessen. Bij dr. Stevens betaal je weer 6500 dat is dus het dubbele. En bij anderen weer 4500. Prijzen verschillen dus enorm. Wat je bij dr. Kappel zou betalen weet ik niet. Dat kan Keira je wel vertellen denk ik.
Echt leeglopen zullen je borsten niet hoor. Als je een goede arts hebt die weet wat hij of zij doet, dan blijft er minimaal 50% van het ingespoten vet leven.
Keira

Ongelezen bericht 20 feb 2014 15:21

Hallo Mini en Luna,

Graag gedaan hoor, het uitgebreide verhaal. Ik vind het wel fijn als ik iemand kan helpen met de ervaringen die ik heb meegemaakt. Ik weet hoe lastig het soms kan zijn, heb zelf ook voor de keuze gestaan met allerlei vragen destijds.

De kosten zou ik eerlijk gezegd niet meer weten, en ik heb de offerte/factuur ook niet meer bewaard. Tenminste kan hem zo snel niet meer vinden. Misschien ook dat ik het weg heb gegooid omdat ik zoiets had van het is achter de rug, geld weg, dus stukje afsluiting. Ik heb natuurlijk de explantatie en lipofilling in 1 ingreep laten doen, en volgens mij was ik alles bij elkaar iets onder de 6000 euro kwijt. Ik kan me dus niet voorstellen dat bij Dr. Kappel alleen de lipofilling net zo duur zou zijn als bij dr. Stevens. Volgens mij is het bij dr. Kappel ook richting de 3000 euro. Kan ook zijn dat haar tarieven inmiddels veranderd zijn. Ik zou haar gewoon een keer bellen, is echt een hele aardige vrouw.

Succes en liefs! FLOWER
Luna MKS

Ongelezen bericht 24 mar 2014 13:15

Lieve Keira, ik zag dat je je foto's hebt verwijderd. Dat vinden we echt zo jammer!
Er is een dame die ze had willen zien. Mogen dames de foto's per pm van je zien of heb je dat liever ook niet?
Ik hoor het wel mop.

Ik had gelukkig al een hoop foto's gevonden van lipofilling: http://www.realself.com/breast-fat-tran ... ter-photos

xxxjes Luna
Pia

Ongelezen bericht 02 mei 2014 21:32

ben geinteresseerd in lipo maar dat gaat me nooit lukken want dat geld kan ik nooit en te nimmer bij elkaar sprokkelen.
Ach ja dan maar niet :) Tien kilo bijeten dan maar ofzo :D
Siliconen zijn ondingen.
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
Luna MKS

Ongelezen bericht 03 mei 2014 09:36

Je kunt bij het Estetisch Centrum Amsterdam gespreid betalen.
Als je er heel erg mee zit, dan moet je het doen. Zo niet, afblijven en verder gaan hoor, want het is niet zomaar wat.
Laura

Ongelezen bericht 03 mei 2014 15:14

He Pia dat is lang geleden :-)
Plaats reactie

Terug naar “Hoe gaat het nu?”