Explantatie

Protheses vanwege cosmetische reden.
Moonriver

Ongelezen bericht 16 jun 2013 20:13

Thanks Es!

Ga mijn best doen ;)

Liefs moonriver
Angelique

Ongelezen bericht 17 jun 2013 09:27

Hey kanjer,

You can do it!!!! Je bent zo'n sterke vrouw. Morgen is een nieuw begin.

Ik was ook zo bang voor het resultaat en zag ook alleen nog maar mooie grote borsten maar dat is inmddels helemaal veranderd. Je gaat er echt anders tegen aan kijken.

Heel veel succes morgen!

Liefs Angelique
Trots op mezelf! 8-4-2013 was mijn explantatie en nu op naar een gezond lijf!!!
meisie

Ongelezen bericht 17 jun 2013 10:12

Hallo moonriver,

Héél veel succes morgen! Het gaat echt goed komen!
Ik duim voor je!

Hug
Meisie =liefs=
2002 McGhan 410 onder spier en in februari 2013 bevrijd!
Moonriver

Ongelezen bericht 17 jun 2013 17:30

Bedankt Meisie!

Ik moet morgenochtend om 07.00 (!!) in het Slotervaart zijn en ik word om 10.30 geopereerd. Ben een beetje zenuwachtig....maar denk wel dat dat morgen gaat komen. Ik zal ook elke minuut op de klok voorbij zien gaan van 07.00 tot 10.30 :(

Maar schijnt normaal te zijn zo vroeg aanwezig.

Nogmaals dank!

Liefs moonriver

http://s22.postimg.org/wg78qx0il/image.jpg

Dit zijn mijn borsten VOOR de explantatie. Helemaal niet groot, dus wat er over zal blijven zal helemaal treurig zijn.
Luna MKS

Ongelezen bericht 17 jun 2013 19:39

Heb even een linkje gemaakt, want je foto was niet te zien en ik krijg hem ook niet goed. Weet niet wat er mis is. Maar zo lukt het ook.

Nou, valt reuze mee hoor. Heb je mijn borsten al gezien? Ik had ook niet zulke hele grote met protheses hoor. En toch heb ik nog wel iets van borsten over. Ik weet niet welk maat je had voor de bv.

Lieve schat, als je er echt niet mee kunt leven straks, dan kun je lipofilling proberen. Je hebt vast wel ergens wat extra vet zitten en anders flink gaan eten. Het enige wat wel gezegd moet worden: ook dit is niet geheel zonder risico's!

Ga nu niet zo je operatie in meisje. Daar heb je zelf niets aan joh. Denk aan de goede dingen, de reden waarvoor je dit doet. JE KLEINE MEID!!! Zij is je allesje. Zij wil een blijde, zo gezond mogelijke mama hebben en jij wilt haar dat geven! Ik ken kindjes die geen mama meer hebben. Die mama had er alles aan gedaan om bij haar kinderen te kunnen blijven, maar helaas mocht dat niet zo zijn. Zij is jarenlang heel erg ziek geweest en heeft eigenlijk nooit echt kunnen genieten van het moederschap. Het is heel triest zo iets..

Het gaat goedkomen met je. Je gaat hier uit komen. Kom op hoor, sterk zijn nu voor je kindje en jezelf. Positief denken!!

Afbeelding

KUS+ Luna
Moonriver

Ongelezen bericht 17 jun 2013 19:48

Bedankt voor de link aanmaken Luna!

Ja het gaat allemaal wel goedkomen morgen.
Ik wil nooit meer iets aan m'n borsten laten doen dus de lipofilling laat ik ook aan me voorbij gaan ;)

Hoop dat er morgen wifi is in het ziekenhuis dan zal ik zsm wat van me laten horen.
Vanavond maar vroeg slapen want moet om 06.30 al de deur uit.

Bedankt en liefs!

moonriver
Luna MKS

Ongelezen bericht 17 jun 2013 19:50

moonriver schreef:
Ja het gaat allemaal wel goedkomen morgen.
Ik wil nooit meer iets aan m'n borsten laten doen dus de lipofilling laat ik ook aan me voorbij gaan ;)
Zo willen we het horen! Slaap lekker popje.

Nog 1 CYBERKISS
Luna MKS

Ongelezen bericht 20 jun 2013 12:30

De rest van de berichtjes van de explantatie van moonriver staan nu hier: http://klachtensilicon.forum2go.nl/expl ... -t913.html
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”