Ongelezen bericht
24 mar 2013 18:37
Ja, ik heb de prothesen thuis Angelique! Ze zien er heel normaal uit, want ze zijn nog heel. Ronde, geruwde prothesen zijn het, misschien maak ik er straks nog even een foto van. Mijn borsten zien er op de foto erg beschadigd uit, maar het valt enorm mee hoor!
Vandaag zijn ze alweer minder blauw, maar ik moet de pleistertjes erop laten tot de vervolgafspraak, dus ik zit er nog wel anderhalve week aan vast. De korsten en de viltstiftstrepen mag ik er ook al niet afwassen, want het moet tot die tijd droog blijven.
Mijn decollete, dat niet gelift kan worden, is mooi glad, niet rimpelig, daar ben ik ook heel blij mee. Ik was bang dat ik zo'n rimpelvel zou krijgen, want die prothesen bolden de boel daar enorm op.
Het wordt leuk!
Keira schreef in haar fotodraadje dat de borsten er op de foto groter uitzien dan ze zijn. Dat is bij mij ook het geval, het zijn kleine borstjes.
Angelique, ik heb een lift gehad en Keira lipofilling: als je heel erg kleine of slappe borsten zou krijgen kun je daarvoor kiezen hoor. Voor mij geen probleem, ik had al littekens, dus die kon mevrouw Kappel gewoon weer gebruiken!