Explantatie Sas dr. Kappel
Hey Sas! Wat fijn dat je het achter de rug hebt!!!! En top dat ze net zo zwaar waren als voor de bv ( ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe zwaar ze voor de bv waren ). Ben je al begonnen met ontgiften?
Hoe gaat het nu met de pijn? Doe alsjeblieft ee beetje rustig aan!!!!!!
Liefs Angelique
Hoe gaat het nu met de pijn? Doe alsjeblieft ee beetje rustig aan!!!!!!
Liefs Angelique
Trots op mezelf! 8-4-2013 was mijn explantatie en nu op naar een gezond lijf!!!
Hoe voel je je vandaag Sas? Ik was er gisteren niet, ik was bezig met de verhuizing van mijn dochter, dus ik wist niet dat je een offday had. Gaat het vandaag weer ietsjepietsje beter?
Laatst gewijzigd door Francien op 10 mar 2013 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.
-
sassiedepassie
@Angelique: Ja ik was ook heel blij dat ze heel en even zwaar waren. Ik zag mijn dossier op mn bed liggen dus had ik ff gespiekt. De aantekeningen van 9 jaar geleden zater er nog in. Vandaar dat ik het gewicht wist
Rustig aan doen is moeilijk! Heb vandaag veel op bed en bank gelegen maar kon het niet laten om samen met mn jongste dochter te koken
Morgen komt mn hulp sinds jaren lekker schoonmaken. En ik heb mezelf voorgenomen om haar einde van de week weer te vragen. Daarmee dwing ik mezelf om heeeeel weinig te doen.
@Francien: ja gister een baaldag gehad. Ik heb moeite met de beperkingen die het herstel met zich meebrengen. Zal veel moeite moeten doen om het rustig aan te doen. Morgen gaat mn man weer werken en donderdag gaat hij 10 dagen naar het buitenland. Wanneer het niet gaat dan kan ik mn familie en schoonfamilie inschakelen. Ik neem aan dat het over een week een stuk beter gaat.
Fijne avond +Liefs+
Rustig aan doen is moeilijk! Heb vandaag veel op bed en bank gelegen maar kon het niet laten om samen met mn jongste dochter te koken
Morgen komt mn hulp sinds jaren lekker schoonmaken. En ik heb mezelf voorgenomen om haar einde van de week weer te vragen. Daarmee dwing ik mezelf om heeeeel weinig te doen.
@Francien: ja gister een baaldag gehad. Ik heb moeite met de beperkingen die het herstel met zich meebrengen. Zal veel moeite moeten doen om het rustig aan te doen. Morgen gaat mn man weer werken en donderdag gaat hij 10 dagen naar het buitenland. Wanneer het niet gaat dan kan ik mn familie en schoonfamilie inschakelen. Ik neem aan dat het over een week een stuk beter gaat.
Fijne avond +Liefs+
Lieve Sas, ik had ook een berichtje voor je geschreven. Kan zijn dat je het niet hebt gezien. Staat op de vorige pagina.
Doe rustig aan hoor, want je kunt alles erger maken als je te snel te veel wilt. Vraag zoveel mogelijk hulp van anderen.
Sterkte! _Omhelzing Luna
Doe rustig aan hoor, want je kunt alles erger maken als je te snel te veel wilt. Vraag zoveel mogelijk hulp van anderen.
Sterkte! _Omhelzing Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
hoi sas,
ja, heb ik hier ook. Man was deze week nog thuis en volgende week af en toe weg, maar ik ga ook al meer zelf doen. Heb zelf vanochtend even gestreken. Elke dag weer iets beter, als je jezelf maar in acht neemt. gewoon even rusten tussen de middag, helpt echt. Ik heb het 'geluk' dat mijn kinderen niet meer thuis wonen en ik die zorg dus niet meer heb. Daarvoor in de plaats heb ik 2 honden...hebben ook de nodige aandacht nodig. Morgen moet ik ze maar weer zelf uitlaten. gaat allemaal goedkomen!
ja, heb ik hier ook. Man was deze week nog thuis en volgende week af en toe weg, maar ik ga ook al meer zelf doen. Heb zelf vanochtend even gestreken. Elke dag weer iets beter, als je jezelf maar in acht neemt. gewoon even rusten tussen de middag, helpt echt. Ik heb het 'geluk' dat mijn kinderen niet meer thuis wonen en ik die zorg dus niet meer heb. Daarvoor in de plaats heb ik 2 honden...hebben ook de nodige aandacht nodig. Morgen moet ik ze maar weer zelf uitlaten. gaat allemaal goedkomen!
-
sassiedepassie
Vandaag een goede dag! Probeer rust af te wisselen met licht huishoudelijk werk. Dat gaat goed
Hebben jullie ook vocht vast gehouden na de explantatie? Ik weeg zo'n 1,5kg meer ipv minder omdat de ballonnen eruit zijn
En daarbij zijn mn borsten een cupmaat groter dan voor de bv. Dus de medische bh die ik van tevoren aangeschaft had, is te klein
Op het moment heb ik twee bh's over elkaar heen aan
dat geeft voldoende steun. Het drukverbandhemdje zit niet fijn onder de oksels en moest in de was.
Ik ben vanmorgen voorzichtig in bad geweest en voorover gebogen mn haren gewassen. Moet er stuntelig uitgezien hebben maar ik knapte er wel van op om lekker fris te zijn.
Nu is mn hulp bezig de hut schoon en netjes te maken! Ik probeer maar ff te genieten van deze luxe
Hebben jullie ook vocht vast gehouden na de explantatie? Ik weeg zo'n 1,5kg meer ipv minder omdat de ballonnen eruit zijn
Ik ben vanmorgen voorzichtig in bad geweest en voorover gebogen mn haren gewassen. Moet er stuntelig uitgezien hebben maar ik knapte er wel van op om lekker fris te zijn.
Nu is mn hulp bezig de hut schoon en netjes te maken! Ik probeer maar ff te genieten van deze luxe
Hoi Sas,
Nog niet te hard van stapel lopen hoor! Je bent vrijdag pas geopereerd!
Dat je nu een cupmaat groter zijn en je bh niet past... Je hebt geen drains gehad toch? Je lijf moet zelf eventueel bloed en wondvocht afvoeren. Gaat heus goed komen maar heeft z'n tijd nodig. En dan past die medische bh ook weer
Ondertussen maar even creatief zijn want een beetje tegendruk helpt wel.
Groetjes
Meisie
Nog niet te hard van stapel lopen hoor! Je bent vrijdag pas geopereerd!
Dat je nu een cupmaat groter zijn en je bh niet past... Je hebt geen drains gehad toch? Je lijf moet zelf eventueel bloed en wondvocht afvoeren. Gaat heus goed komen maar heeft z'n tijd nodig. En dan past die medische bh ook weer
Ondertussen maar even creatief zijn want een beetje tegendruk helpt wel.
Groetjes
Meisie
2002 McGhan 410 onder spier en in februari 2013 bevrijd!
Hoi Sas,
Fijn dat het na omstandigheden goed gaat met je. Ik had dat ook hoor, dat ze toch wat voller waren dan voor de bh. Nu na 2 weken lijkt bij mij het vocht weg te zijn. Beterschap hoor en neem je rust daar waar het kan.
Lieve groet,
ikke.
Fijn dat het na omstandigheden goed gaat met je. Ik had dat ook hoor, dat ze toch wat voller waren dan voor de bh. Nu na 2 weken lijkt bij mij het vocht weg te zijn. Beterschap hoor en neem je rust daar waar het kan.
Lieve groet,
ikke.
-
sassiedepassie
Ik heb foto's geplaatst van voor en na
Ik voel mij er een beetje
bij maar ik weet als geen ander dat ik heeeeeeeeeeel vaak op allerlei sites gekeken heb voor het voor- en na-effect
Dus deze foto's zijn (vooral) voor de dames die nog twijfelen. HAAL ZE ERUIT NU ZE HOPELIJK NOG HEEL ZIJN!!
Ik voel mij er een beetje
Och lieverd toch, ik heb ze nog niet gezien maar het is pas een paar dagen na je operatie en ze gaan de komende periode nog zoveel veranderen. Je hoeft je echt nergens voor te
Je hebt me wel op een goed idee gebracht. Ik hoop dat ik straks ook het lef heb om de foto's te plaatsen.
Hoe voel je je vandaag? Slaap je goed? Hoe gaat het met de pijn? Vochtophoping als iets minder?
Liefs Angelique
Hoe voel je je vandaag? Slaap je goed? Hoe gaat het met de pijn? Vochtophoping als iets minder?
Liefs Angelique
Trots op mezelf! 8-4-2013 was mijn explantatie en nu op naar een gezond lijf!!!
-
sassiedepassie
Vandaag voel ik mij niet zo fit. De pijn is goed te doen als ik mij rustig houd. Misschien ben ik gister teveel op de been geweest of heb ik gewoon wisselende dagen.... alles kan in deze periode
Ik blijf rustig aan doen en wacht wel af...
Ik blijf rustig aan doen en wacht wel af...
O Sas, dat is zo herkenbaar! Ik heb nog geen explantatie achter de rug, maar na mijn BV, mijn meniscus ook, na een flinke griep had ik hetzelfde...dan heb je slechte en goede dagen. En op goede dagen ben je heel blij, en dan ga je veel doen, teveel, en dan stort je de dag erna weer een beetje in.
Rustig aan dus maar!
Rustig aan dus maar!
-
sassiedepassie
Ja Francien, dat is helemaal waar wat jij schrijft! Gister voelde ik mij TOP! En heb 2 wasjes gedraaid en opgeruimd, beetje prutsen, in bad, ienie minie wandeling met de hond .... ja en vandaag enorm moe!!!
Ik vind het moeilijk maar het is niet anders... Hoort bij het herstelproces 
-
sassiedepassie
Waarschijnlijk ben ik ook zo ontzettend moe doordat mijn lijf aan het vechten is tegen alle troep!! De narcose en evt toch nog wat resten van het zweten na al die jaren met giftige implantaten. Dan blijft er natuurlijk weinig energie over
Vandaag ben ik heel braaf rustig op de bank en bed gebleven en dacht 'het is niet anders, wees blij dat je lijf aan het schoonmaken is'