Explantatie Fleur dr. Kappel
Hallo allemaal,
Het is een tijd geleden dat ik heb geschreven.
Eindelijk heb ik de explantatie achter de rug. Ik ben zo blij dat die dingen eruit zijn. De operatie was twee keer uitgesteld door ontstekingen. De bloedwaardes waren overigens wel goed. Uit mijn urine bleek dat ik te weinig dronk terwijl ik ruim drie liter water op een dag drink. Ik kon moeilijk plassen en had last van blaas en nieren. Ik werd zieker en zieker. Alle ingewanden en ledematen deden zeer. Mijn keel, mond en schouderbladen branden. Mijn lippen waren droog en gebarsten. Ik kon niet meer slapen. Ik dacht dat ik het niet meer zou halen.
Dr. Kappel en haar team zijn geweldig!
De operatie is goed verlopen. De protheses hebben erg gezweet en zijn een stuk leger. De kapsels zijn verwijderd. Er is een heel klein stukje op m'n rib blijven zitten, maar dat mocht geen naam hebben. Dr. Kappel heeft dit goed schoongemaakt. De pijn van de operatie valt erg mee. Na de operatie heb ik 4 paracetamol geslikt, meer niet. Gisteren zijn de drains verwijderd. 1 borst is nu erg opgezwollen met vocht. Dit is wat pijnlijk. Op dit moment voel ik me erg moe, maar de klachten die ik had zijn sterk afgenomen. Het is een wereld van verschil. Ik hoop dat dat zo blijft. Op de dag van de operatie ben ik begonnen met ontgiften. Ik slik Chlorella en Omega 3. Mangosteen en aciapillen ga ik vandaag erbij gebruiken.
Vanaf boven in het rekverband heb ik even gespiekt naar m'n borstjes. 1 is erg gezwollen en de andere is erg plat. Het zal wel goed komen. Ik ben zo blij dat ik verlost ben van die troep en dat ik me een stuk beter voel. Gezondheid is het allerbelangrijkst.
Diegene die twijfelt over explantatie: LAAT ZE VERWIJDEREN!!! Ga niet zoeken waar je klachten vandaan zouden kunnen komen, want die komen door de siliconen.
Liefs Fleur
Het is een tijd geleden dat ik heb geschreven.
Eindelijk heb ik de explantatie achter de rug. Ik ben zo blij dat die dingen eruit zijn. De operatie was twee keer uitgesteld door ontstekingen. De bloedwaardes waren overigens wel goed. Uit mijn urine bleek dat ik te weinig dronk terwijl ik ruim drie liter water op een dag drink. Ik kon moeilijk plassen en had last van blaas en nieren. Ik werd zieker en zieker. Alle ingewanden en ledematen deden zeer. Mijn keel, mond en schouderbladen branden. Mijn lippen waren droog en gebarsten. Ik kon niet meer slapen. Ik dacht dat ik het niet meer zou halen.
Dr. Kappel en haar team zijn geweldig!
De operatie is goed verlopen. De protheses hebben erg gezweet en zijn een stuk leger. De kapsels zijn verwijderd. Er is een heel klein stukje op m'n rib blijven zitten, maar dat mocht geen naam hebben. Dr. Kappel heeft dit goed schoongemaakt. De pijn van de operatie valt erg mee. Na de operatie heb ik 4 paracetamol geslikt, meer niet. Gisteren zijn de drains verwijderd. 1 borst is nu erg opgezwollen met vocht. Dit is wat pijnlijk. Op dit moment voel ik me erg moe, maar de klachten die ik had zijn sterk afgenomen. Het is een wereld van verschil. Ik hoop dat dat zo blijft. Op de dag van de operatie ben ik begonnen met ontgiften. Ik slik Chlorella en Omega 3. Mangosteen en aciapillen ga ik vandaag erbij gebruiken.
Vanaf boven in het rekverband heb ik even gespiekt naar m'n borstjes. 1 is erg gezwollen en de andere is erg plat. Het zal wel goed komen. Ik ben zo blij dat ik verlost ben van die troep en dat ik me een stuk beter voel. Gezondheid is het allerbelangrijkst.
Diegene die twijfelt over explantatie: LAAT ZE VERWIJDEREN!!! Ga niet zoeken waar je klachten vandaan zouden kunnen komen, want die komen door de siliconen.
Liefs Fleur
Ha Fleur,,
Wow jij had veel klachten alhoewel ik me nu ook steeds meer gaat realiseren dat de vage klachten die ik had daar ook wel eens vandaag zouden kunnen komen
Bij mij zijn ze verleden week vrijdag 02 nov '12 verwijden,, waarvan afgelopen dinsdag de drains eruit gingen,, ze zijn best nog wel pijnlijk maar de ene was verkapseld en de ander was gewoon kapot,, dus het één en ander is nodig geweest
Ik ben ook heel blij dat ze eindelijk eruit zijn na 30 jaar
had al veel eerder moeten zijn maar ik stond er gewoon niet bij stil
Beterschap en een spoedig herstel
Wow jij had veel klachten alhoewel ik me nu ook steeds meer gaat realiseren dat de vage klachten die ik had daar ook wel eens vandaag zouden kunnen komen
Bij mij zijn ze verleden week vrijdag 02 nov '12 verwijden,, waarvan afgelopen dinsdag de drains eruit gingen,, ze zijn best nog wel pijnlijk maar de ene was verkapseld en de ander was gewoon kapot,, dus het één en ander is nodig geweest
Ik ben ook heel blij dat ze eindelijk eruit zijn na 30 jaar
Beterschap en een spoedig herstel
Lieve Fleur,

Ben zo blij! Feest
Ik dronk en ik dronk en ik dronk en dronk. Dorst, dorst, dorst waar je echt niet goed van werd. Ik had dit wekenlang!!! Ik dacht echt dat ik dood zou gaan. Echt waar. Ik dacht echt dat ik het niet zou halen want de pijn was te erg. Echt te erg. Ik heb in mijn leven al heel veel pijn gevoeld. Echt heel veel pijn, maar deze pijn was te erg. Als je ingewanden pijn doen,oooooh, vreselijk!!
Lieve, lieve schat, pas alsjeblieft op!! Pas heel goed op jezelf en PAS ALSJEBLIEFT OP MET MANGOSTEEN OP EEN LEGE MAAG!!!!!!!!!!!! Je slijmvlies is nu erg uit balans door de droogte. Het zuur van dat spul kan heel veel kwaad aan je maag. Ik weet er alles van!!!
Wees niet bang hoor, want je bent in ieder geval velost van die troep. Drink veel. Heel veel en vooral bronwater drinken en geen kraanwater.
Heel veel sterkte verder meid. Laat af en toe iets van je horen ok?
Liefs, Luna

Ben zo blij! Feest
Alsof ik mezelf hoor. Ooh, wat was dat erg. Bij mij was het net alsof ik scheurbuik had. Het slijmvlies van alle ingewanden was uitgedroogt!!! En ik had overal bloedblaasjes!!! Ook in mijn mond, tong, slokdarm, maagzweer!!! Maar ook de blaas en als ik plaste was het net alsof ik glasscherven uitplaste. Echt een HEL!! En mijn ogen brandden heel erg. Alles brandde! Rug, schouders, armen, borstkas.Fleur schreef:.... terwijl ik ruim drie liter water op een dag drink. Ik kon moeilijk plassen en had last van blaas en nieren. Ik werd zieker en zieker. Alle ingewanden en ledematen deden zeer. Mijn keel, mond en schouderbladen branden. Mijn lippen waren droog en gebarsten. Ik kon niet meer slapen. Ik dacht dat ik het niet meer zou halen.
Ik dronk en ik dronk en ik dronk en dronk. Dorst, dorst, dorst waar je echt niet goed van werd. Ik had dit wekenlang!!! Ik dacht echt dat ik dood zou gaan. Echt waar. Ik dacht echt dat ik het niet zou halen want de pijn was te erg. Echt te erg. Ik heb in mijn leven al heel veel pijn gevoeld. Echt heel veel pijn, maar deze pijn was te erg. Als je ingewanden pijn doen,oooooh, vreselijk!!
Lieve, lieve schat, pas alsjeblieft op!! Pas heel goed op jezelf en PAS ALSJEBLIEFT OP MET MANGOSTEEN OP EEN LEGE MAAG!!!!!!!!!!!! Je slijmvlies is nu erg uit balans door de droogte. Het zuur van dat spul kan heel veel kwaad aan je maag. Ik weet er alles van!!!
Wees niet bang hoor, want je bent in ieder geval velost van die troep. Drink veel. Heel veel en vooral bronwater drinken en geen kraanwater.
Heel veel sterkte verder meid. Laat af en toe iets van je horen ok?
Liefs, Luna
Deze zin zal ik op een opvallende plek plaatsen denk ik.Fleur schreef:Diegene die twijfelt over explantatie: LAAT ZE VERWIJDEREN!!! Ga niet zoeken waar je klachten vandaan zouden kunnen komen, want die komen door de siliconen.
Laatst gewijzigd door Luna MKS op 10 nov 2012 09:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Gefeliciteerd Fleur!!! Bah wat had jij veel klachten zeg!!
Fijn dat het allemaal goed verlopen is en hopelijk herstel je snel. Zo'n narcose is natuurljk niet niks en dat heeft ook nog eens invloed op je lichaam. De chlorella en omega 3 gaan je zeker helpen bij je herstel. Ik slik het nu bijna een jaar en voel me zo veel beter. Ik ben het helemaal met je eens: iedereen die klachten heeft, verwijderen!!!
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
Fleur, door jouw verhaal ging ik weer terug in de tijd. Denkend aan mijn eigen lijdensweg. Wat een HEL was dat! DIT WENS JE NIEMAND TOE!
Als vrouwen heel even zouden voelen wat wij voelen/voelden, dan zouden ze het nooit in hun hoofd halen om die troep in hun lichamen te laten plaatsen. En vrouwen die ze wel hebben en (nog) niet zoveel klachten hebben, zouden geen seconde meer twijfelen over explantatie! Het is gewoon te erg.
Ben echt heel blij dat je ze hebt verwijderd. Ik hoop zo dat we nog heel veel vrouwen kunnen bereiken voordat het te laat is.
Nogmaals heel veel sterkte! En blijf oppassen, want de periode na explantatie is echt zwaar!
KUS+ Luna
Als vrouwen heel even zouden voelen wat wij voelen/voelden, dan zouden ze het nooit in hun hoofd halen om die troep in hun lichamen te laten plaatsen. En vrouwen die ze wel hebben en (nog) niet zoveel klachten hebben, zouden geen seconde meer twijfelen over explantatie! Het is gewoon te erg.
Ben echt heel blij dat je ze hebt verwijderd. Ik hoop zo dat we nog heel veel vrouwen kunnen bereiken voordat het te laat is.
Nogmaals heel veel sterkte! En blijf oppassen, want de periode na explantatie is echt zwaar!
KUS+ Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Wat ben ik bang geweest dat ik dood zou gaan. Ik heb de deur bij de huisarts en de huisartsenpost plat gelopen. Ze hebben niets kunnen vinden. De huisarts heb ik de uitdraaien gegeven van deze site, zodat de huisarts andere vrouwen kan helpen. Ik hoop dat deze vrouwen tegen hun huisarts durven te zeggen dat ze protheses hebben en niet te lang blijven zoeken naar oorzaken van hun klachten. Je omschrijft het goed Luna, alsof je glasscherven plast. Jij weet precies wat ik heb gevoelt. Zo'n helse pijn. Mijn pijngrens is erg hoog, maar deze pijn was niet te houden. Ik heb zoveel te danken aan dr. Kappel. Ze is zeer attent.
Ik heb nog steeds veel dorst, maar zweet ook regelmatig veel. Ik drink wel 3,5 liter bronwater weg. Geen kraanwater. Mangosteen verdun ik met water. Dit kan dan toch geen kwaad? Het branderig gevoel in mijn mond en lippen heb ik nog. Ook mijn huid is vurig en droog. Vooral rond mijn mond en ogen.
Wanneer namen de klachten bij jou af Luna?
Goed om te horen dat Chlorella en omega 3 helpen bij het herstel. Ik slik nu 3x5 tabletten. Het zal wel even duren voordat het een opbouwend effect heeft. Nu bezoek ik het toilet zeer regelmatig.
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen: WAT BEN IK BLIJ DAT IK VAN DIE ROTZOOI BEN VERLOST!
Ik heb nog steeds veel dorst, maar zweet ook regelmatig veel. Ik drink wel 3,5 liter bronwater weg. Geen kraanwater. Mangosteen verdun ik met water. Dit kan dan toch geen kwaad? Het branderig gevoel in mijn mond en lippen heb ik nog. Ook mijn huid is vurig en droog. Vooral rond mijn mond en ogen.
Wanneer namen de klachten bij jou af Luna?
Goed om te horen dat Chlorella en omega 3 helpen bij het herstel. Ik slik nu 3x5 tabletten. Het zal wel even duren voordat het een opbouwend effect heeft. Nu bezoek ik het toilet zeer regelmatig.
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen: WAT BEN IK BLIJ DAT IK VAN DIE ROTZOOI BEN VERLOST!
Lieve schat, ik ben maandenlang doodziek geweest. Juist na de explantatie werd alles erger. Momenten dat de klachten heel erg werden en dan eventjes minder leken, maar dan toch weer terug kwamen. Ik werd in september geopereerd en pas begin januari waren de ergste klachten weg. Zo lang heb ik dus klachten gehad. Maar voor de explantatie dus ook al. Echt heel veel klachten. Mijn ontlasting ontkleurde meerder malen. Ik deed niets anders dan naar de wc gaan. Ik had echt vergiftingsverschijnselen. En de hitte op mijn lijf was onhoudbaar!!
Ik vind het heel erg dat je er nog middenin zit. Dit is niet te houden deze pijn. Het is echt alsof je terminaal patient bent. Zo erg is het. Je kunt niets anders doen dan alles over je heen laten komen en wachten tot het voorbij is. Weet alsjeblieft dat het wel voorbij gaat. Ik balanceerde op het randje! Ik had bloedingen ook onderhuidse bloedingen en toch ben ik er nog. Maar makkelijk was het niet. Ik weet echt niet hoe ik het heb overleefd en toch heb ik het overleefd en ben ik nu sterker dan ik ooit was. Jij gaat straks hetzelfde zeggen. DAT BELOOF IK JE!
De mangosteen moet je echt niet op een lege maag nemen. Dat staat wel op de verpakking volgens mij, maar doe het niet. ook niet verdund. Echt waar, je wilt geen maagzweer krijgen.
Blijf heel veel drinken. En rust veel uit. Ik hoop zo voor je dat niet nog niet aan werk hoeft te denken. Je kunt echt niet werken zo.
Houd mij op de hoogte van hoe je je voelt ok? als je vragen hebt of meer klachten krijgt, laat het mij weten ok?
Heel veel sterkte en liefs,
Luna
Ik vind het heel erg dat je er nog middenin zit. Dit is niet te houden deze pijn. Het is echt alsof je terminaal patient bent. Zo erg is het. Je kunt niets anders doen dan alles over je heen laten komen en wachten tot het voorbij is. Weet alsjeblieft dat het wel voorbij gaat. Ik balanceerde op het randje! Ik had bloedingen ook onderhuidse bloedingen en toch ben ik er nog. Maar makkelijk was het niet. Ik weet echt niet hoe ik het heb overleefd en toch heb ik het overleefd en ben ik nu sterker dan ik ooit was. Jij gaat straks hetzelfde zeggen. DAT BELOOF IK JE!
De mangosteen moet je echt niet op een lege maag nemen. Dat staat wel op de verpakking volgens mij, maar doe het niet. ook niet verdund. Echt waar, je wilt geen maagzweer krijgen.
Blijf heel veel drinken. En rust veel uit. Ik hoop zo voor je dat niet nog niet aan werk hoeft te denken. Je kunt echt niet werken zo.
Houd mij op de hoogte van hoe je je voelt ok? als je vragen hebt of meer klachten krijgt, laat het mij weten ok?
Heel veel sterkte en liefs,
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Fleur, ik kon op een gegeven moment ook niet meer de verwarming aanzetten. De lucht was te droog. Let er op dat de luchtvochtigheid in je huis goed is. Het maakt echt veel verschil. Ik zeg dit niet alleen tegen jou maar ook tegen alle anderen. Het is nu koud en de verwarmingen gaan aan, maar je moet ervoor zorgen dat de lucht vochtig is en schoon is. Goed ventileren is belangrijk!! Die troep droogt onze cellen uit! En als de lucht droog is, dan verliezen we nog meer vocht. We moeten blijven drinken zodat de cellen voldoende water hebben en ook om alle giffen af te voeren.
En ook voorzichtig zijn met chemische luchtjes. Ook dat zorgt voor irritatie en branden/uitdroging!
En ook voorzichtig zijn met chemische luchtjes. Ook dat zorgt voor irritatie en branden/uitdroging!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Lieve Fleur,
Ik hoop dat alles goed gaat met je. Ik hoop echt dat je er geen nieuwe klachten bij hebt gekregen of dat je klachten zijn verergerd. Laat je weer eens wat horen?
Dag lieve meid, liefs, Luna
Ik heb je woorden op een opvallende plaats gedaan. Hoop dat veel vrouwen het zullen lezen en er iets mee doen. KUS+
Ik hoop dat alles goed gaat met je. Ik hoop echt dat je er geen nieuwe klachten bij hebt gekregen of dat je klachten zijn verergerd. Laat je weer eens wat horen?
Dag lieve meid, liefs, Luna
Ik heb je woorden op een opvallende plaats gedaan. Hoop dat veel vrouwen het zullen lezen en er iets mee doen. KUS+
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Ha lieve Luna,
Het gaat nu weer wat beter met me. Ik heb geen nieuwe klachten erbij gekregen en de klachten die ik heb zijn niet erger geworden Sommige zijn zelfs verdwenen. Ik heb totaal geen pijn meer in mijn handen en armen. Ik kan weer slapen, want dat kon ik op het laatst niet meer. Soms zitten er dagen tussen waarop ik weer iets meer klachten heb, maar ik moet ook geduld hebben. En dat is soms lastig. De tweede week na de explantatie was erg zwaar. Wat heb ik veel tranen gelaten. Dat zal er ook wel bij horen. Ik begin nu ook een beetje aan mijn borstjes te wennen. Ze zijn een stuk kleiner dan voor de borstvergroting. Maar ik zeg het nog maar eens: wat ben ik blij dat ik verlost ben van die ROTZOOI!
Liefs,
Fleur
Het gaat nu weer wat beter met me. Ik heb geen nieuwe klachten erbij gekregen en de klachten die ik heb zijn niet erger geworden Sommige zijn zelfs verdwenen. Ik heb totaal geen pijn meer in mijn handen en armen. Ik kan weer slapen, want dat kon ik op het laatst niet meer. Soms zitten er dagen tussen waarop ik weer iets meer klachten heb, maar ik moet ook geduld hebben. En dat is soms lastig. De tweede week na de explantatie was erg zwaar. Wat heb ik veel tranen gelaten. Dat zal er ook wel bij horen. Ik begin nu ook een beetje aan mijn borstjes te wennen. Ze zijn een stuk kleiner dan voor de borstvergroting. Maar ik zeg het nog maar eens: wat ben ik blij dat ik verlost ben van die ROTZOOI!
Liefs,
Fleur
jeetje wat een verhaal...
de klachten nadien, komt dat nu door het ontgiften?
dan weet ik wat me te wachten staat;)
13 dec gaan ze eruit!!! en hoe gek ook...
ik kijk ernaar uit..weg met die troep..ben er zo klaar mee
sterkte verder fleur met het volledige herstel!!!
de klachten nadien, komt dat nu door het ontgiften?
dan weet ik wat me te wachten staat;)
13 dec gaan ze eruit!!! en hoe gek ook...
ik kijk ernaar uit..weg met die troep..ben er zo klaar mee
sterkte verder fleur met het volledige herstel!!!
Hé Fleurtje,
Wat ben ik blij dat je iets zegt meisje. Maakte me echt zorgen hoor.
Zo blij dat het de goede kant op gaat! Houden zo!
Heel veel liefs,
Luna
Wat ben ik blij dat je iets zegt meisje. Maakte me echt zorgen hoor.
Zo blij dat het de goede kant op gaat! Houden zo!
Heel veel liefs,
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hoi bvin2006,
Goed dat je die ondingen laat verwijderen. Het voel zoveel beter zonder.
De klachten kunnen inderdaad verergeren na de explantatie. Ook door het ontgiften kan je je zieker voelen. Ik was echt heel ziek en het herstel heeft echt tijd nodig.
Liefs,
Fleur
Goed dat je die ondingen laat verwijderen. Het voel zoveel beter zonder.
De klachten kunnen inderdaad verergeren na de explantatie. Ook door het ontgiften kan je je zieker voelen. Ik was echt heel ziek en het herstel heeft echt tijd nodig.
Liefs,
Fleur