@Maria128!
Even je rust nemen is zeker voor het goede doel

Ik had daar ook wat moeite mee en werd tijdens de wondcontrole (terecht) nog even daar aan herinnerd door de chirurg.

Vooral met lipofilling wil je natuurlijk dat zoveel mogelijk van het vet blijft zitten, en dat kan alleen door de eerste 4 weken heeeeel rustig aan te doen en daarna langzaam je activiteiten op te bouwen, je doet het dus echt voor jezelf en het resultaat

En denk maar zo, over een paar maanden kan je weer helemaal los, dus geniet lekker van je herstelfase en neem het ervan!
@Jane1,
Bedankt voor je lieve woorden! Ik heb op 1 van mijn bovenbenen een soort verhoging of bult zitten, ik probeer met cupping te kijken of ik die weg kan krijgen. Wat betreft de deuken bij mijn heupen, die zitten er nog steeds. Ik was bang dat de arts vet had verwijderd van een verkeerd gebied, maar ze zei van niet en dat het nog zwelling was van de gebieden er onder en boven, waardoor het meer op zou vallen. Ik moet zeggen dat ik geen verbetering zie. Ik heb in september een laatste nacontrole bij dr. Frank Niessen, dan ga ik het maar weer voorleggen. Ik kan je wat dat betreft alleen adviseren om voor de operatie duidelijk de gebieden te laten tekenen waar ze het wel mogen oogsten, om dit gedoe voor jou te voorkomen. Bij mij heeft ze dat namelijk niet gedaan, ze zei dat ze het wel wist. Ik hoop van harte dat er mij nog verbetering in komt, want ik heb nu een onzekerheid die ik hiervoor niet had. Maar ik weet niet of je je daardoor moet laten afschrikken hoor, ik ga er vanuit dat ik een uitzondering ben. Mijn buik hebben ze ook gedaan en dat is heel mooi en egaal geworden.
Liefs!