Explantatie
Explantatie topic: viewtopic.php?f=4&t=4545&p=50182#p50182
Hallo lieve vrouwen,
Na veel lezen op dit forum wil ik mij graag voorstellen. Wat fijn en knap van iedereen hun ervaringen te lezen.
18 jaar geleden heb ik siliconen borstimplantaten laten plaatsen.
De laatste jaren merk ik aan mijzelf dat ik niet happy ben in mijn lijf door extreme vermoeidheid, blijvende griepklachten, spierpijnen, pijnlijke gewrichten, haaruitval, pijnlijke rechter borst etc. Na veel onderzoeken komt er niets uit, ben ik gek aan het worden? Waar komen die klachten vandaan. Bloedonderzoek bleef aantonen dat mijn onstekingswaarde erg hoog bleven, alleen kwam nergens iets uit. De overgang werd steeds geroepen. Ik vertrouwde mijn eigen lijf niet meer. Opgeroepen voor de borstenbus, overleg gehad met huisarts en zij verwees mij uiteindelijk door naar de JvG kliniek waar ik een afspraak kon maken met dr. Van Selms. Intakegesprek, echo, internist, opnieuw bloedprikken kwam voor mij eindelijk het bericht dat ik ze beter kon laten verwijderen. Aankomende maandag 2 januari is het zover, mijn explantatie. Ben onrustig, gespannen, hoe zien de dames beneden eruit na de ingreep. Hoe gaat het herstel enzovoort. Wil een detox kuur na de ingreep gaan doen om te proberen mijn lijf te helpen opruimen. Heeft iemand ervaringen hiermee? Liefs voor iedereen hier op het forum. Groetjes, kemama
Hallo lieve vrouwen,
Na veel lezen op dit forum wil ik mij graag voorstellen. Wat fijn en knap van iedereen hun ervaringen te lezen.
De laatste jaren merk ik aan mijzelf dat ik niet happy ben in mijn lijf door extreme vermoeidheid, blijvende griepklachten, spierpijnen, pijnlijke gewrichten, haaruitval, pijnlijke rechter borst etc. Na veel onderzoeken komt er niets uit, ben ik gek aan het worden? Waar komen die klachten vandaan. Bloedonderzoek bleef aantonen dat mijn onstekingswaarde erg hoog bleven, alleen kwam nergens iets uit. De overgang werd steeds geroepen. Ik vertrouwde mijn eigen lijf niet meer. Opgeroepen voor de borstenbus, overleg gehad met huisarts en zij verwees mij uiteindelijk door naar de JvG kliniek waar ik een afspraak kon maken met dr. Van Selms. Intakegesprek, echo, internist, opnieuw bloedprikken kwam voor mij eindelijk het bericht dat ik ze beter kon laten verwijderen. Aankomende maandag 2 januari is het zover, mijn explantatie. Ben onrustig, gespannen, hoe zien de dames beneden eruit na de ingreep. Hoe gaat het herstel enzovoort. Wil een detox kuur na de ingreep gaan doen om te proberen mijn lijf te helpen opruimen. Heeft iemand ervaringen hiermee? Liefs voor iedereen hier op het forum. Groetjes, kemama
Hoi lieve meid, goed dat je wat uitgebreider iets over jezelf vertelt.Kemama schreef: β28 dec 2022 13:54Hallo lieve vrouwen,
Fijn dat je al snel aan de beurt bent om die troep eruit te laten halen.
In dit deel lees je over het ondersteunen van je lijf bij het ontgiften: viewforum.php?f=5
Wens je ontzettend veel succes met de laatste loodjes!
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hoop dat je er iets aan hebt. Er zijn veel manieren om je lichaam te ondersteunen. Zelfs bioresonantie hebben sommigen dames gedaan om te detoxen. Helaas ben ik bij de verhuizing vanaf Forum2go naar ons eigen domein in 2017 velen topics kwijtgeraakt...
Was buiten mijn schuld om. Het was een hele onderneming om het hele forum te verhuizen. In juli van dit jaar ook weer verhuisd, maar dat was binnen ons eigen domein naar een subdomein. Dat werkt anders. Was nog steeds een hele onderneming voor me hoor, daar niet van.
Wat heb ik veel en hard gewerkt om een mooi forum voor jullie te bouwen, maar met liefde gedaan!
Bijna, bijna aan de beurt!
Spannend hè?
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Voor je het weet, is het voorbij
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Dat is meer dan normaal lieverd! Het is vreselijk spannend!
Hopelijk slaap je wel een beetje en anders morgen wel
Kussss!
Hier staan de succeswensen: viewtopic.php?f=216&t=4401
We houden altijd een lijstje bij voor de vrouwen.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hey Miranda ,
Gaat steeds beter met mij. Kon na 1 week beetje slapen op mijn zij, wat na 2 weken na de explantatie beter gaat. Afgelopen week controle gehad, alles zag er goed uit. Heb nog last van mijn rechterarm, zenuw gevoel en arts vertelde dat dit met de tijd verdwijnt. Ben vanaf die dag mijn littekens ook gaan insmeren en mijn borsten vandaag een nieuwe bh cadeau gedaan
. Het grieperige gevoel is er nog, moeheid wisselend, ogen niet meer droog, spierpijn/ gewrichtspijn zijn er nog ( moet niet alles in 1 keer willen dat alles verdwijnt)
Ik ben heel blij dat ik voor explantatie ben gegaan, trots op hoe mijn lijf mij helpt in het herstel en blij met mijn dames die zacht zijn en geen pijn meer laten voelen.
Hoe gaat het met jou Miranda?
Groetjes, Kemama XXX
Gaat steeds beter met mij. Kon na 1 week beetje slapen op mijn zij, wat na 2 weken na de explantatie beter gaat. Afgelopen week controle gehad, alles zag er goed uit. Heb nog last van mijn rechterarm, zenuw gevoel en arts vertelde dat dit met de tijd verdwijnt. Ben vanaf die dag mijn littekens ook gaan insmeren en mijn borsten vandaag een nieuwe bh cadeau gedaan
Ik ben heel blij dat ik voor explantatie ben gegaan, trots op hoe mijn lijf mij helpt in het herstel en blij met mijn dames die zacht zijn en geen pijn meer laten voelen.
Hoe gaat het met jou Miranda?
Groetjes, Kemama XXX
Laatst gewijzigd door Kemama op 02 feb 2023 12:13, 3 keer totaal gewijzigd.
Hi Kemama
Fijn om te horen, ben heel blij voor je dat je je beter voelt.
Had jij ook klachten?
Ben je tot zover ook blij met het resultaat of? Daar ben ik nog wel onzeker over hoe zal het straks zijn...
Ja ik zit nu in een traject wacht nog op goedkeuring van verzekering
Xx
Xx miranda
Fijn om te horen, ben heel blij voor je dat je je beter voelt.
Had jij ook klachten?
Ben je tot zover ook blij met het resultaat of? Daar ben ik nog wel onzeker over hoe zal het straks zijn...
Ja ik zit nu in een traject wacht nog op goedkeuring van verzekering
Xx
Xx miranda
Hey Miranda ,
Had veel klachten, gewrichtspijn, extreme vermoeiend, droge ogen, pijnlijke rechter borst, ontstekingen, haaruitval, concentratie, grieperig etc. Binnenste buiten gecontroleerd, scan hoofd, internist niets kwam eruit. Twijfelde enorm aan mijzelf en dacht dat ik gek aan het worden was, ligt het dan aan mij dat ik mij al jaren niet goed voel. Bij mij is het goedgekeurd door de zorgverzekeraar, ik hoop dat jij snel uitslag hebt en dat je voor explantatie kan gaan. Ik ben tevreden met wat ik nu heb nadat de siliconen eruit zijn gehaald. Voelt zo natuurlijk zacht, geen pijn in mijn borst meer, en hoop dat de rest van de klachten elke dag iets beter gaan. Ik blijf daar positief over!
Gr. Mary
Xx
Had veel klachten, gewrichtspijn, extreme vermoeiend, droge ogen, pijnlijke rechter borst, ontstekingen, haaruitval, concentratie, grieperig etc. Binnenste buiten gecontroleerd, scan hoofd, internist niets kwam eruit. Twijfelde enorm aan mijzelf en dacht dat ik gek aan het worden was, ligt het dan aan mij dat ik mij al jaren niet goed voel. Bij mij is het goedgekeurd door de zorgverzekeraar, ik hoop dat jij snel uitslag hebt en dat je voor explantatie kan gaan. Ik ben tevreden met wat ik nu heb nadat de siliconen eruit zijn gehaald. Voelt zo natuurlijk zacht, geen pijn in mijn borst meer, en hoop dat de rest van de klachten elke dag iets beter gaan. Ik blijf daar positief over!
Gr. Mary
-
Ik ben zo blij dat die krengen eruit zijn! Ik heb niet veel borsten over maar het boeit me geen ruk! Het voelt echt als een bevrijding 

Hoi lieve meiden
Dank voor jullie reacties, ik hoor morgen of het vergoed word.. en wat er uit de bloeduitslagen zijn gekomen.
Alleen nog wel heel onzeker over de stap voor explantatie. Ik wil heel graag, maar bang en durf niet zo goed. Omdat ik hiervoor echt niets had, en de pc ok vertelde tijdje geleden dat ik helemaal plat zou zijn.
Zijn jullie tevreden met resultaat tot zover?
Xxx
Dank voor jullie reacties, ik hoor morgen of het vergoed word.. en wat er uit de bloeduitslagen zijn gekomen.
Alleen nog wel heel onzeker over de stap voor explantatie. Ik wil heel graag, maar bang en durf niet zo goed. Omdat ik hiervoor echt niets had, en de pc ok vertelde tijdje geleden dat ik helemaal plat zou zijn.
Zijn jullie tevreden met resultaat tot zover?
Xxx