Laat het gebeuren en voor je het weet is het achter de rug en werk je aan herstel.
Ik zal aan je denken.
Zo blij voor je dat het achter de rug is!Margreet schreef: ↑25 sep 2022 09:05Zo, dat heb ik gehad. Het is me tot nu toe erg meegevallen. Operatie heeft een uur geduurd ( was natuurlijk ook maar 1 implantaat) en ik kon vrij snel ook naar huis.
Zo blij, dat het ding eruit is. Het was nog onbeschadigd maar had wel wat inhoud verloren.
Nu mijn best doen om rustig aan te doen en afwachten hoe herstel gaat zijn.
Bedankt voor jullie lieve steun!![]()
En zo is het!!!Wij vrouwen zijn beresterk en laten ons niet uit het veld slaan
Dat is heel begrijpelijk! Dat is een MOEDERHARTFiwen schreef: ↑25 sep 2022 10:41Dank je wel lieverds.
Ondanks dat ik nu wel wat zenuwen voel heb ik er vertrouwen in en ben ik blij dat het morgen zover is.
Mijn oudste dochter heeft meer last van de zenuwen dan ik (ze heeft een milde vorm van autisme en is hoogsensitief). Die was er gisteren zelfs echt lichamelijk ziek van. Vandaag is ze gelukkig wat rustiger. Ik hoop dat school haar morgen voldoende afleiding geeft en anders is mijn moeder gelukkig in de buurt om haar op te vangen.
Zoals je leest, ik maak me meer zorgen om haar dan om de operatie![]()
Lieve Margreet, jouw onderschrift deed mij even gebruik maken van mijn creativiteit.Margreet schreef: ↑25 sep 2022 09:05Zo, dat heb ik gehad. Het is me tot nu toe erg meegevallen. Operatie heeft een uur geduurd ( was natuurlijk ook maar 1 implantaat) en ik kon vrij snel ook naar huis.
Zo blij, dat het ding eruit is. Het was nog onbeschadigd maar had wel wat inhoud verloren.
Nu mijn best doen om rustig aan te doen en afwachten hoe herstel gaat zijn.
Bedankt voor jullie lieve steun!![]()
Hé Fiwen, dit kun je ook weer afvinken!Fiwen schreef: ↑26 sep 2022 17:35Zo, ik ben weer thuis.
Operatie is heel vlot en zonder problemen verlopen.
Beide implantaten waren gelukkig nog heel en wat ik er tot nu toe van gezien heb ook geen verkleuring. Volgens de chirurg zagen ze er heel netjes uit voor 16 jaar oud.
Ik voel me ook prima, rechts wat pijn bij het uiteinde van de wond maar links helemaal niks.
Nu hapje eten voordat mijn dochters thuis worden gebracht en lekker op tijd naar bed.
Ik ga morgen in alle rust de implantaten eens goed bekijken.
Fijne avond allemaal![]()
Wat fijn. Dit heb je maar weer gehad. Ik hoop dat je goed geslapen hebt.Fiwen schreef: ↑26 sep 2022 17:35Zo, ik ben weer thuis.
Operatie is heel vlot en zonder problemen verlopen.
Beide implantaten waren gelukkig nog heel en wat ik er tot nu toe van gezien heb ook geen verkleuring. Volgens de chirurg zagen ze er heel netjes uit voor 16 jaar oud.
Ik voel me ook prima, rechts wat pijn bij het uiteinde van de wond maar links helemaal niks.
Nu hapje eten voordat mijn dochters thuis worden gebracht en lekker op tijd naar bed.
Ik ga morgen in alle rust de implantaten eens goed bekijken.
Fijne avond allemaal![]()