Ja, treurig is het

Neem je ook omega3 en vit D hoog gedoseerd? Wel doen hoor! Werkt tegen ontstekingen.
Sterkte lieve schat!!! <3 <3 <3
Ja, treurig is het
Ben je ondertussen al bij de neuroloog geweest?BII2021 schreef: ↑30 apr 2022 20:33Hoi, blij om jullie verhalen te lezen. Ik dacht dat ik de enigste was die niet snel genoeg of te weinig hersteld.
Ik had mijn explantatie in oktober na 18 jaar protheses. En ja het gaat beter als in oktober ik was er van overtuigd dat ik dood zou gaan. Ik heb goede dagen maar vaak gevolgd door hele slechte. De ochtenden zijn vaak nog oke, maar nadat de kids op school zijn wordt het zwaar. Ik ben weer paleo gaan eten met focus of detox incl. supplementen. Koud training en ik probeer te mediteren, maar de stress blijft door mijn lijf gieren. Mijn huid is verbeterd en als ik mij aankleed en opmaak ziet niemand aan mij hoe ik van binnen lijd. Ik kan niet meer de moeder zijn die ik was of weer wil zijn. Concentratie van 0,0 , vaak na inspanning griep gevoel , ik kan ook niet meer echt blij zijn , alles kost mij moeite, de spierkracht zit er nog wel, maar als ik al in staat ben om dit te gebruiken bij t sporten ben ik de rest van de dag tot niets in staat. Ik voel me inmiddels niet meer stervende maar wel een oude vrouw. En ik wil zo graag weer leven.
Hoi Luna,Luna MKS schreef: ↑05 mei 2021 15:06Ik had bijna iedere dag diarree en had hierdoor ondergewicht. Na 3-4 jaar ging ik langzaam aankomen. Hoewel ik nog steeds last had van de darmen en niet alles binnenhield. Maar minder frequent en minder waterig wel breiig.
Sorry voor dit onsmakelijke verhaal.
De darmklachten kunnen extreem zijn. Momenten dat je darm gewoon lijkt te knappen. Maar ook hevige steken. Vooral in de nacht heb ik daar last van.
Hoi Luna,Luna MKS schreef: ↑29 okt 2023 08:55Hoi lieve Anouk,
Ik heb zeker geen dagelijkse last meer van diarree Godzijdank, maar ben wel altijd voorzichtig met mijn voeding.
De diarree was bij mij te wijten aan de implantaten maar ook intoleranties en allergieën. Door de siliconen draait je immuunsysteem overuren en is er ook sprake van hogere histamine niveaus in het lichaam. Dit zorgt bij vele vrouwen voor darmproblemen.
Het is goed als je na de explantatie bij een diëtist langs gaat. Vaak zijn dit heel deskundige mensen waar je veel verder mee komt als er geen andere aanwijzingen gevonden worden.
Bereid je wel voor op een mogelijke verergering van je klachten na de explantatie. In jouw situatie is deze kans best groot gezien jouw klachten. Het immuunsysteem en de darmen hebben een nauwe link met elkaar.
Ik ben blij dat je in december geopereerd wordt en niet wacht op dokter Beekman. Dit is beter voor je gezondheid. Het zal wel heel zwaar worden in jouw situatie, omdat je straks niets meer hebt, maar er zijn gelukkig tijdelijke oplossingen en het is straks winter en dan is er aan de buitenkant niets te zien.
Ik wens je ontzettend veel sterkte en succes met de laatste loodjes. Weet dat het uiteindelijk goed komt lieverd.
Dikke kus en heel veel liefs,
Luna![]()