Eurosilicone - dr Blecourt - sinds 2014

Protheses vanwege cosmetische reden.
Luna MKS

Ongelezen bericht 30 mei 2022 11:11

roxynultien schreef:
30 mei 2022 10:44
Ik kreeg dit als reactie trouwens.

"De wachtlijst voor ons Siliconen Borstprothesen Spreekuur bedraagt minimaal 10 maanden. We zijn intussen aan het kijken voor oplossingen om de wachtlijst te verkorten.

Patiënten worden voornamelijk door dr. K.A. Spit en dr. S. Azahaf gezien. Zij staan beide onder supervisie van dr. Nanayakkara."

Dit zegt natuurlijk al genoeg hé. Heel bizar.
Ik heb nu gereageerd op de mail met de vraag of hij telefonisch contact wilt hebben tegen die tijd met mijn internist.

Keep u posted!! ❤
Ja, erg hè, hoeveel vrouwen klachten hebben. Maar er zitten ook vrouwen bij die in paniek zijn, doordat er steeds meer naar buiten komt. Ik begrijp dat wel. Niet iedereen wordt even ziek, maar er zitten heel wat chemische stoffen in implantaten en die zijn uiteindelijk voor niemand gezond. Implantaten mogen niet eens bij het gewone afval. Nou, als dat niet genoeg zegt.

Ik ben trots op je lieverd! Sterke, dappere vrouw!💪
roxynultien

Ongelezen bericht 30 jun 2022 21:29

Hoi meiden,

Ik ben vandaag op gesprek geweest bij dr. De Jonge in het Ikazia ziekenhuis in Rotterdam. Hij is een internist.

Hij heeft mij lichamelijk onderzocht, heel veel bloed laten prikken en ik heb een longfoto laten maken.

Over 2 weken is de uitslag binnen.

Hij vroeg al wat nu het vervolg zou zijn, moet ik hierna doorgestuurd worden naar de plastisch chirurg van dat ziekenhuis? Hij was er ook niet bekend mee.

Ik hoop zo erg dat het vergoed gaat worden ook!

Groetjes, Roxy.
Luna MKS

Ongelezen bericht 01 jul 2022 08:24

roxynultien schreef:
30 jun 2022 21:29
Hoi meiden,

Ik ben vandaag op gesprek geweest bij dr. De Jonge in het Ikazia ziekenhuis in Rotterdam. Hij is een internist.

Hij heeft mij lichamelijk onderzocht, heel veel bloed laten prikken en ik heb een longfoto laten maken.

Over 2 weken is de uitslag binnen.

Hij vroeg al wat nu het vervolg zou zijn, moet ik hierna doorgestuurd worden naar de plastisch chirurg van dat ziekenhuis? Hij was er ook niet bekend mee.

Ik hoop zo erg dat het vergoed gaat worden ook!

Groetjes, Roxy.
Hoi lieverd, het is heel belangrijk dat hij een goede brief voor de verzekering maakt. In dit topic lees je daar mee over: https://www.meldpuntklachtensiliconen.c ... php?t=3264

Neem deze informatie aub mee en laat hem de brief opstellen met precies die vragen en antwoorden op die vragen. Verzekeraars zijn heel moelijk.

In de conclusie van de arts moet duidelijk staan dat deze adviseert dat de implantaten worden verwijderd.

Hij kan je verwijzen naar een pc in het ziekenhuis inderdaad of iemand waar jij naartoe wilt.

Laat maar even weten hoe het verder gaat.

Succes en liefs🍀😘💕

Luna
roxynultien

Ongelezen bericht 01 jul 2022 08:38

Hoi. Bedankt voor je bericht.
Ik heb al een overzicht van de bloeduitslagen en longfoto. Volgens mij zijn de bloeduitslagen goed.
Hebben jullie enig idee wat ze bij de longfoto schrijven:

Verslag:
Thorax in twee richtingen. Er is geen eerder onderzoek ter vergelijking aanwezig. Het hart is normaal van grootte en configuratie. Normale breedte van het mediastinum superius. Normaal aspect van de hilus beiderzijds. De longvaattekening valt binnen de norm. Geen afwijking intrapulmonaal.
Status na plaatsen mammaprothese beiderzijds.
Gering hoogteverlies van een laagthoracaal gelegen corpus. Dek en sluitplaten lijken nog wel goed afgrensbaar.

Conclusie:
Gering hoogteverlies van een laagthoracaal gelegen corpus.
Status na plaatsen mammaprothese beiderzijds.
Verder normaal beeld van de thoraxorganen.
Luna MKS

Ongelezen bericht 02 jul 2022 20:52

Hoi, je foto geeft geen ernstige afwijkingen. Enkel een lichte afwijking bij je wervelkolom als ik het zo zie.
Heb je rugklachten?

Sterkte!!!😘💕
roxynultien

Ongelezen bericht 06 jul 2022 22:46

Hoii Luna,

Ja, ik heb hele erge rugklachten helaas. Misschien dat dit het zou kunnen verklaren. Los van de siliconen dan. Haha.

Nu heb ik mijn bloeduitslagen ook al ingezien en ik zie daar niks geks tussen staan. Alles is gewoon goed.

Nu vraag ik mij dus af of er überhaupt wat te vinden is in mijn bloed/urine wat kan duiden op BII / Asia?

Ik vermoed dat deze internist die er nog weinig kennis van heeft, nu denkt... oké.. lichamelijk onderzoek was oke, bloed is oke, urine is oke en de longfoto is ook oke....
Hij moet dus alleen maar uitgaan van mijn verhaal. Hij zal mij vast en zeker doorsturen uiteraard naar een PC, maar denk niet dat hij zijn best gaat doen voor een vergoeding omdat er niets te bewijzen valt, snap je?

Ik baal joh. Ik ga nu zelf ook twijfelen of het wel aan de protheses ligt. :-(

Liefs Roxy xxx
Luna MKS

Ongelezen bericht 06 jul 2022 23:11

roxynultien schreef:
06 jul 2022 22:46
Hoii Luna,

Ja, ik heb hele erge rugklachten helaas. Misschien dat dit het zou kunnen verklaren. Los van de siliconen dan. Haha.

Nu heb ik mijn bloeduitslagen ook al ingezien en ik zie daar niks geks tussen staan. Alles is gewoon goed.

Nu vraag ik mij dus af of er überhaupt wat te vinden is in mijn bloed/urine wat kan duiden op BII / Asia?

Ik vermoed dat deze internist die er nog weinig kennis van heeft, nu denkt... oké.. lichamelijk onderzoek was oke, bloed is oke, urine is oke en de longfoto is ook oke....
Hij moet dus alleen maar uitgaan van mijn verhaal. Hij zal mij vast en zeker doorsturen uiteraard naar een PC, maar denk niet dat hij zijn best gaat doen voor een vergoeding omdat er niets te bewijzen valt, snap je?

Ik baal joh. Ik ga nu zelf ook twijfelen of het wel aan de protheses ligt. :-(

Liefs Roxy xxx
Hoi, had je mijn eerdere bericht niet gelezen?👇
Luna MKS schreef:
01 jul 2022 08:24
Hoi lieverd, het is heel belangrijk dat hij een goede brief voor de verzekering maakt. In dit topic lees je daar mee over: https://www.meldpuntklachtensiliconen.c ... php?t=3264

Neem deze informatie aub mee en laat hem de brief opstellen met precies die vragen en antwoorden op die vragen. Verzekeraars zijn heel moelijk.

In de conclusie van de arts moet duidelijk staan dat deze adviseert dat de implantaten worden verwijderd.

Hij kan je verwijzen naar een pc in het ziekenhuis inderdaad of iemand waar jij naartoe wilt.

Laat maar even weten hoe het verder gaat.

Succes en liefs🍀😘💕

Luna
Geef je internist de informatie bij dat linkje. Dat is heel belangrijk! ASIA is een uitsluitingsdiagnose, zie document Zorginstituut Nederland. Geef dat aan de arts!

Er is nog geen onderzoeksmethode ontwikkeld om ASIA in het bloed of je cellen vast te stellen, dat is heel moeilijk. Maar de wetenschap komt wel steeds dichterbij👍

Je rugklachten hoeven niet door de siliconen te zijn ontstaan, maar we hebben vele onderzoeken gevonden die laten zien dat ons bindweefsel verzwakt door siliconen.

Sterkte en slaap lekker lieverd😘😴🥰
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”