Ingedeukte borsten blijvend na explantatie?

Stel hier je vragen.
Anita

Ongelezen bericht 06 nov 2021 18:37

Hai lieve Ilja,

Ik zie nu je bericht pas..sorry! Ik heb wel iedere keer gekeken of ik al een berichtje van jou voorbij zag komen.. maar dat zag ik niet. Ik ben niet zo handig met dit alles๐Ÿ˜ŠHet zit erop voor je. Wat fijn dat alles goed gegaan is en dat wat nodig was om op te sturen naar de patholoog, dat ze dat ook gedaan hebben. Maar wat moest je lang wachten voordat je geholpen werd๐Ÿ˜“ was dat wel te doen voor je? Ik hoop zo dat je goed opknapt. En geen last van de narcose.. wat fijn. Je zal inderdaad nog wel veel druk op je borstkast voelen..maar met de sportbh zal dat wel minder zijn. En gelukkig snel de drains eruit.

Ik heb ook geen last van de narcose gehad. Ik was er om 7.30 uur en om 8.00 uur werd ik geopereerd. Ook dunne kapsels en opgestuurd. Dus we moeten even wachten wat daaruit komt. Ik mocht om 11.00 uur mijn man bellen om me op te halen. Dus 11.45 uur vertrok ik naar huis.
En nu moeten we allebei rustig aan doen. Lekker herstellen lieverd en hou je me op de hoogte? Uiteindelijk vind ik de berichtjes wel weer๐Ÿ˜Š
Liefs, Anita๐Ÿ˜˜
Ilja

Ongelezen bericht 06 nov 2021 18:52

Anita schreef: โ†‘
06 nov 2021 18:37
Hai lieve Ilja,

Ik zie nu je bericht pas..sorry! Ik heb wel iedere keer gekeken of ik al een berichtje van jou voorbij zag komen.. maar dat zag ik niet. Ik ben niet zo handig met dit alles๐Ÿ˜ŠHet zit erop voor je. Wat fijn dat alles goed gegaan is en dat wat nodig was om op te sturen naar de patholoog, dat ze dat ook gedaan hebben. Maar wat moest je lang wachten voordat je geholpen werd๐Ÿ˜“ was dat wel te doen voor je? Ik hoop zo dat je goed opknapt. En geen last van de narcose.. wat fijn. Je zal inderdaad nog wel veel druk op je borstkast voelen..maar met de sportbh zal dat wel minder zijn. En gelukkig snel de drains eruit.

Ik heb ook geen last van de narcose gehad. Ik was er om 7.30 uur en om 8.00 uur werd ik geopereerd. Ook dunne kapsels en opgestuurd. Dus we moeten even wachten wat daaruit komt. Ik mocht om 11.00 uur mijn man bellen om me op te halen. Dus 11.45 uur vertrok ik naar huis.
En nu moeten we allebei rustig aan doen. Lekker herstellen lieverd en hou je me op de hoogte? Uiteindelijk vind ik de berichtjes wel weer๐Ÿ˜Š
Liefs, Anita๐Ÿ˜˜

Hoi Anita,
Ik ben ook niet zo handig op deze site. Voor mij abracadabra, ha ha.
Wat goed dat ze jou kapsel ook hebben opgestuurd. Ik hoor vaak dat dat niet gebeurd.
Ik verwacht niet echt dat er iets in de kapsels te vinden is, maar je weet het maar nooit.
Nu lekker herstellen en inderdaad rustig aan doen. Vannacht om 4 uur zat ik nog op de bank. Ik was klaar wakker.
Gelukkig vanmorgen nog even kunnen slapen. Ik heb wel op mij zij geslapen en dat ging goed.
De wonden lekken nog wat maar voor de rest is alles okรฉ. Nu moet het 10 weken genezen en dan ga ik met de vacuรผmpomp en
lipofilling starten. Ik ben zo blij dat ik die kans heb gekregen want ik ben nu echt verminkt.
Nu maar afwachten of we gaan opknappen. Fijn weekend.

Lieve groetjes Ilja
Anita

Ongelezen bericht 07 nov 2021 09:34

Hai Ilja,

Gelukkig ben ik niet de enige die het lastig vind ๐Ÿ˜…Ja ik ben blij dat ze mijn kapsels hebben opgestuurd. Het is gewoon fijn dat als we daar de uitslag van hebben en die is goed..kunnen we dat weer afstrepen. Maar slapen is wat lastiger nu? Gewoon klaar wakker? Pak dan inderdaad maar je uurtjes overdag om bij te tanken. En gewoon op je zij gelegen..ik zat daar vannacht aan te denken. Wist niet of dat al mocht. Ik slik tramadol voor de nacht..misschien slaap ik daarom goed๐Ÿ˜‚ die ga ik vannacht niet nemen. Ik heb geen pijn..dus voelt gek om in te nemen. Ik merk alleen dat als ik mijn paracetamol overdag niet optijd inneem..Dan krijg ik een draaimaag.
En wat fijn zeg..dat je al zo snel met het traject kan starten voor lipofilling. Ik hoop echt dat alles helemaal uitpakt zoals je hoopt dat het zal worden. En boven alles..dat we mogen opknappen en al die gekke klachten verdwijnen๐Ÿ™ik vind het fijn als je me op de hoogte houdt hoe het met je gaat. Rustig aan!!

Liefs, Anita๐Ÿ˜˜
Ilja

Ongelezen bericht 07 nov 2021 10:13

Goedemorgen Anita,

Ik heb vannacht weer op mijn zij geslapen. Op mijn rug kan ik echt niet slapen. Als jij lekker slaapt op tramadol dan
zou ik die lekker een paar avonden slikken. Slapen is heel belangrijk voor het herstel. Kijk wel uit met je maag want er
wordt vaak vergeten dat je er beter een maagbeschermer bij kunt slikken. Gisteren avond heb ik de borstband afgedaan.
Ik heb nu lekker een topje aan. Dit voelt prettiger met ademhalen. Het voelt een beetje of er een vrachtwagen over
mijn borst heeft gereden, ha ha. Geen pijn maar vervelend gevoel. Mijn littekens bloeden niet meer dus dat is mooi.
Lekker douchen zo en dan even heerlijk naar buiten. Fijn om iets van je te horen. Fijne dag ๐Ÿ˜˜

Liefs Ilja
Anita

Ongelezen bericht 07 nov 2021 19:44

Hai lieve Ilja,

Fijn dat het in ieder geval lukt om op je zij te slapen. Ik ben ook eigenlijk een buikslaper, maar dat lukte al maanden niet meer omdat het me zeer deed. Dus ik heb kunnen oefenen om op mijn rug te slapen hihihi..Ik probeer vannacht met paracetamol. ALs dat niet lukt, dan neem ik morgen nacht nog een tramadol..maar dan met maagbeschermer. Want inderdaad..ik heb echt last van mijn maag met tramadol. Wat lekker dat je de borstband nu af hebt..geeft een beter gevoel met diep ademen. Moet je de borstband weer om of is dat nu klaar en kun je een topje aan? Ik weet nog wel van de borstvergroting alsof er een vrachtwagen over me heen gereden was..zo'n vervelend gevoel. Ik hoop dat je daar snel geen last meer van hebt. Gelukkig bloeden je littekens niet meer..dat kan nu ook mooi herstellen. Hoop dat je nog een frisse neus hebt kunnen halen tussen de buien door. Verder lekker rustig aan lieverd. Goed aansterken, want je hebt nog een traject te gaan. Fijne avond!

Liefs, ANita xxx :D
Sunny78

Ongelezen bericht 20 jun 2022 14:06

Hallo Eline, ik lees je berichten hier, dat je last had van deuken in je borsten na explantatie en vroeg me af hoe dit verder geevolueerd is? Het is het ondertussen nu? Heb je massages gehad of een andere behandeling hiervoor? Alvast bedankt voor je reactie.. groeten
Eline073

Ongelezen bericht 20 jun 2022 15:48

Sunny78 schreef: โ†‘
20 jun 2022 14:06
Hallo Eline, ik lees je berichten hier, dat je last had van deuken in je borsten na explantatie en vroeg me af hoe dit verder geevolueerd is? Het is het ondertussen nu? Heb je massages gehad of een andere behandeling hiervoor? Alvast bedankt voor je reactie.. groeten
Hai!
Dank je wel voor je bericht. Nu na 8 maanden verder ongeveer moet ik zeggen dat ik mijn nieuwe borsten zo goed als heb geaccepteerd zoals ze zijn. Er is wel wat verbetering opgetreden maar de deukjes zitten er nog wel hoor. Het was natuurlijk ook best een omschakeling van rond en voller naar wat van jezelf is. Maar zo blij met gezonder lichaam, dat is het allerbelangrijkste. Kleine terugval gehad , kreeg ineens veel last van wat zeurderig gevoel bij beide borsten en oksels. Kan te maken hebben met wat flinke schildersklus wat ik heb gedaan, er is wat getriggerd. Maar las ook dat het erbij hoort. Het weefsel is aan het herstellen. Het wordt nu ook weer minder gelukkig. Heb geen massage gehad hiervoor, dat zie ik niet zo zittenโ€ฆ
Heb je zelf ook een explantatie achter de rug of ga je nog een operatie tegemoet?
Groetjes Eline
Sunny78

Ongelezen bericht 21 jun 2022 11:16

Dag Eline, bedankt voor je reactie.. goed dat je het geaccepteerd hebt.. ik heb explantatie gehad, hier kan je er wat van lezen wat er gaande is: https://www.meldpuntklachtensiliconen.c ... =15#p48426
Ik denk dat het bij jou dan wel moet meevallen, dit kan ik niet zo laten helaas en accepteren.. :( :(
Luna MKS

Ongelezen bericht 21 jun 2022 13:33

21 jun 2022 11:16
Dag Eline, bedankt voor je reactie.. goed dat je het geaccepteerd hebt.. ik heb explantatie gehad, hier kan je er wat van lezen wat er gaande is: https://www.meldpuntklachtensiliconen.c ... =15#p48426
Ik denk dat het bij jou dan wel moet meevallen, dit kan ik niet zo laten helaas en accepteren.. :( :(
Arme schat, vind het zielig voor je๐Ÿ˜ข
Maar echt, er komt een oplossing!
Houd moed!๐Ÿ™๐Ÿ˜˜๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’•
Eline073

Ongelezen bericht 21 jun 2022 22:35

21 jun 2022 11:16
Wat ontzettend naar voor je, wat een ellende om een gezond lijf te krijgen. Maar goedkomen zal het, ook al is met het kleine stapjes. Wens je heel veel sterkte! ๐Ÿ’ช๐Ÿฅฐ
Plaats reactie

Terug naar โ€œEsthetisch resultaatโ€