Operatie door dokter de Vries (werkt samen met Rita Kappel)

Een lijst met goede chirurgen.
Josine Spitzers

Ongelezen bericht 21 apr 2022 09:11

Hi meiden,
Ik heb stress.
A.s. zaterdag wordt ik geopereerd door dokter Kappel. Tenminste dat dacht ik. Nu belt zij mij gisteren dat een ene dokter de Vries mij gaat opereren. Ik baal er vreselijk van, maar durf niet tegen haar in te gaan. Ze is vrij dominant en mijn leven ligt strak wel in hun handen. Ben al een jaar bezig met het wachten tot ik aan de beurt ben. Zelfs dokter Niessen had op een gegeven moment plek en daar heb ik nee tegen gezegd omdat ik per se bij haar wilde, en nu 2 dagen voor de operatie zegt ze mij dit. Ik wist natuurlijk ook wel dat zij bezig was met andere artsen inwerken gezien haar leeftijd. Maar in het contract stond dat zij de operatie ging uit voeren dus ik ben er vanuit gegaan dat zij het ook zou doen. Zij had dit mij toch eerder moeten zeggen zodat ik daar zelf een keuze in kon maken? Ik ken die dokter de Vries helemaal niet! Iemand hier? Wat moet ik nu? Mijn klachten zijn zo erg, ik kan het gewoon niet meer uitstellen...
Essi

Ongelezen bericht 21 apr 2022 11:13

Lieve Josine,
Ik heb je bericht gelezen en begrijp je gevoel. Ik heb een ouder topic even opgezocht, in de hoop dat je het leest.
Kijk in de topic: Bericht namens dokter Kappel van Luna.
Liefs essi
Josine Spitzers

Ongelezen bericht 21 apr 2022 11:31

Essi schreef:
21 apr 2022 11:13
Lieve Josine,
Ik heb je bericht gelezen en begrijp je gevoel. Ik heb een ouder topic even opgezocht, in de hoop dat je het leest.
Kijk in de topic: Bericht namens dokter Kappel van Luna.
Liefs essi
Klopt en heb ik ook gelezen. Ging over de faillissement toch? of is er nog een bericht? Ze opereert nu ook nog zelf en in het contract stond dat zij de operatie uit zou voeren. Als ik dit had geweten dan was ik misschien toch voor Niessen gegaan vorige maand en was ik ook nog eerder geholpen. Maar goed, ik begrijp haar punt natuurlijk die vrouw is 71 jaar oud, ze draagt het allemaal netjes over als ik het zo lees, maar, ze had het wel eerder kunnen melden vind ik en niet twee dagen voor de operatie.
Essi

Ongelezen bericht 21 apr 2022 12:31

Je moet de hele topic maar even door lezen.
Liefs essi
Niekie

Ongelezen bericht 22 apr 2022 11:28

Hoi Josine,
Ik kan me je gevoel helemaal voorstellen.
Je zegt erge klachten te hebben, dan is wachten en toch kijken door wie je dan geopereerd zou willen en kunnen worden geen optie ?!
Wens je veel sterkte met de operatie en hoop dat het goed verloopt

Lieve groet Niekie
Josine Spitzers

Ongelezen bericht 22 apr 2022 12:55

Vandaag met dokter Kappel gebeld en besloten alles gewoon door te laten gaan. Ze is ook aanwezig. Ik heb eerlijk kunnen zeggen dat ik geschrokken ben van het feit dan iemand anders opereert. Zij doet de gesprekken nu tegenwoordig samen met deze dokter de Vries, dat heb ik niet gehad vandaar dat ik er vanuit ging dat zij de operatie zou uitvoeren. En dat staat ook in het contract. Maar, ze heeft mij aardig gerust gesteld en ik ga het gewoon doen. Net zoals jullie zeggen de klachten zijn te erg om nu af te gaan wachten.

Dank je voor de tip Essie, ik had inderdaad niet verder gelezen. Deze dokter de Vries staat nu ook op de site bij dokter Kappel voor diegene die nieuwsgierig zijn geworden. Hij loopt dus al een tijdje mee met dokter Kappel.

Jullie gaan van mij horen hoe deze beste man mij bevallen is(-;

Ben nu wel een beetje zenuwachtig aan het worden hoor!

Liefs Josine
Josine Spitzers

Ongelezen bericht 22 apr 2022 12:56

Niekie schreef:
22 apr 2022 11:28
Hoi Josine,
Ik kan me je gevoel helemaal voorstellen.
Je zegt erge klachten te hebben, dan is wachten en toch kijken door wie je dan geopereerd zou willen en kunnen worden geen optie ?!
Wens je veel sterkte met de operatie en hoop dat het goed verloopt

Lieve groet Niekie
Dank je wel, je hebt helemaal gelijk. Nu de gezondheid eerst...
Roos Kamooks

Ongelezen bericht 22 apr 2022 18:03

Hoi Josine,

Heel veel sterkte en een voorspoedige genezing toegewenst!
Ik begrijp je best en had ook zoiets. In eerste instantie zou Dr. Van Selms opereren maar het wordt nu Van de Kar.
Het komt vast goed en ik ben heel benieuwd naar je bevindingen.
Lieve groetjes,
Roos
Josine Spitzers

Ongelezen bericht 23 apr 2022 21:36

Hi allemaal,
Thuis op de bank. Net weer wakker. Geen pijn.
Nog erg moe om alles te vertellen dat doe ik morgen even oké?

Erg enthousiast over het team van dokter Kappel ❤️
Dat moest ik even zeggen😊
Was best emotioneel daar hebben zij en vooral dokter Kappel mij echt doorheen gesleept. Wat een bijzonder mens❤️
Ook dokter de Vries was een zeer integere man. Het voelde gewoon goed allemaal 🙏

Morgen verder verslag goed? 😘
Luna MKS

Ongelezen bericht 24 apr 2022 09:57

Josine Spitzers schreef:
23 apr 2022 21:36
Hi allemaal,
Thuis op de bank. Net weer wakker. Geen pijn.
Nog erg moe om alles te vertellen dat doe ik morgen even oké?

Erg enthousiast over het team van dokter Kappel ❤️
Dat moest ik even zeggen😊
Was best emotioneel daar hebben zij en vooral dokter Kappel mij echt doorheen gesleept. Wat een bijzonder mens❤️
Ook dokter de Vries was een zeer integere man. Het voelde gewoon goed allemaal 🙏

Morgen verder verslag goed? 😘

Rita Kappel is een 😇 Zij zou zeggen 'bengel'😉

Ze is heel erg integer en echt. What you see is what you get. Soms een beetje pittig, maar alleen wanneer ze onrecht voelt. Of voelt dat iemand haar niet op haar woord vertrouwt.
Zij en ik lijken heel veel op elkaar. Temperamentvol maar ook heel erg gevoelig en heel erg liefdevol.
Het is 1 van de meest bijzondere mensen die ik ken.❤

Gefeliciteerd met je bevrijding en herstel maar gauw, lieve Josine!💐

Kusss 😘💕💕💕
Luna MKS

Ongelezen bericht 24 apr 2022 10:42

Rita Kappel was heel blij met jouw bericht, Josine😃
Hi, heel blij met dit bericht.
Jaap de Vries (dus niet Visser) en Irene Grossmann doen de explantatie-operatie kundig, liefdevol en met passie. De vrouwen mogen zeer blij zijn met deze borstchirurgen die mijn team vorig jaar zijn komen versterken. Het voelt ook voor mij goed, anders konden zij ook niet bij mij aan de slag. 💖💖
Heb de titel van je topic aangepast, zodat de inhoud van het topic beter wordt weergegeven.

😘💕
Josine Spitzers

Ongelezen bericht 24 apr 2022 12:32

Ooooh wat voel ik mij stom.

Ik heb serieus 3 keer moeten lezen, maar snap nu dat ik Visser en Vries door elkaar heb gehaald.
Ik hoop dat jullie dit mij kunnen vergeven... het is 1 van mijn klachten. Ik zie het verschil bijna niet. Mijn hoofd suist en alles gaat door elkaar echt heel irritant. Hoop dat ik hierdoor geen onrust heb gestookt!

Ook het plaatsen hier op het forum lukte mij weer bijna niet. Ik snap het gewoon niet. En mijn niveau is echt niet laag ofzo(; ik ben gewoon warrig en geen concentratie.

Luna, leest dokter Kappel hier dan ook mee? Daar maak ik mij een beetje zorgen om. Ik heb mijn zorg hier neergelegd maar ben naar mijn mening wel respectvol naar haar gebleven toch? Ik vind wel dat zij mij eerder had mogen informeren over andere artsen, maar ze geeft ook aan dat ze de gesprekken nu met de dokter de Vries voert zodat vrouwen ook van hem op de hoogte zijn. Het was een goede tip van de dames om toch nog in gesprek te gaan. Maar het was wel een dag voor operatie. Ik was best bang in een discussie met haar te komen, mede doordat ze vrij dominant is in haar mening wat ik overigens niet als negatief zie hoor, maar ik was natuurlijk ook niet heel gezellig door de zenuwen. Het had ook anders kunnen uitpakken en wat doe je dan?

Maar het heeft goed uitgepakt. Zij heeft mij gerust gesteld, dit heb ik ook laten weten op het forum, en ik ga zo mijn hele verslag schrijven van begin tot eind met mijn ervaring van gisteren. Haar dominantie heeft mij dus juist geholpen deze beslissing te maken, want dat zoetsappige gedoe van alle artsen die ik hiervoor al had gesproken, "Het ziet er nog wel erg mooi uit, zonde om stuk te maken, Tja, het is niet bewezen dat je gaat opknappen na de explantatie, Je zou ook nog even kunnen wachten, Heb je al een keer bloedonderzoek gedaan? " dat soort opmerkingen schiet gewoon niet op, dan blijf je hangen zeg maar en zij is gewoon heel duidelijk in haar mening en iemand met zoveel ervaring zowel als in haar onderzoeken als in haar ervaring met explantaties kan je gewoon niet meer omheen!

Ik hoop echt dat ik haar niet heb gekwetst... want dat verdient zij niet! Iemand die op haar leeftijd nog zoveel hart voor haar werk en energie heeft daar heeft heb ik ontzettend veel respect voor!
Luna MKS

Ongelezen bericht 24 apr 2022 12:44

Lieve Josine,

Wat vervelend voor je dat je je zo rot voelt door wat ik schreef. Maar je hebt echt niks verkeerd gedaan hoor, je deelde je gevoel. Dat mag gewoon en je deed niemand te kort.
En dat foutje (naam arts) stelt echt niks voor, wij hier begrijpen je allemaal😉 Ik schreef het boven jouw topic, zodat er geen verwarring ontstaat (er is namelijk een andere pc die dokter Visser heet). Nu heb je het gezien en heb ik het weer weggehaald.

Nee, Rita heeft echt geen tijd om hier te lezen. Ik deelde jouw berichtje met haar en ze was er erg blij mee. Ze snapt heel goed dat vrouwen een beetje in de stress raken, wanneer ze horen dat zij ze zelf niet kan of zal opereren. Maar dit gebeurt bij andere klinieken ook weleens, dat je toch een andere arts krijgt dan met wie je het consult had.

No worries, alles is goed!🙏 Jouw topic zal andere meiden enorm geruststellen, dus dankjewel voor het delen van je angsten en zorgen en vooral van je goede ervaring!❤

We zijn benieuwd naar je verslagje! Misschien kun je het eerst in Word schrijven. Deed ik ook vaak bij lange berichten. Het ligt dus echt niet aan jou dat het bericht verdwijnt, maar heeft te maken met de verbinding met de server die tijdelijk wegvalt. En dan wordt de verbinding met het forumsysteem verbroken en word je uitgelogd. Heel irritant.

😘💕🌻
Luna MKS

Ongelezen bericht 24 apr 2022 13:22

Bericht aangevuld met uitleg waarom berichten soms verdwijnen. Ligt niet aan jou/jullie.

😘💕
Luna MKS

Ongelezen bericht 24 apr 2022 13:55

Nog even zeggen tegen jou en alle anderen meiden, voel je nooit stom om jezelf! Wees lief voor jezelf!❤
We zijn te streng voor onszelf. Onze gedachten hebben krachten, dus laten we alleen begrip en liefde hebben voor onszelf en in onze kracht gaan staan met alleen liefdevolle gedachten. Niemand is perfect en dat je soms fouten maakt, maakt je niet stom.

Ondanks alles wat er momenteel in mijn eigen leven gebeurt, blijf ik vasthouden aan mezelf en houden van mezelf. Ik weet dat ik waardevol ben. En niemand zegt mij wie ik ben. De omstandigheden in mijn leven en het oordeel van anderen bepalen niet wie ik ben. Helaas zijn er veel dingen die niet begrepen (kunnen) worden. Ik heb daar begrip voor. Als jij jezelf maar begrijpt en blijft leren om betere keuzes te maken in je leven en aan jezelf werken om de beste versie van jezelf te worden.

❤❤❤LOVE❤❤❤
Plaats reactie

Terug naar “Welke chirurgen?”