Dorie, 1 jaar na explantatie nu ook lipo bij dr. Niessen
Na ruim een week ging het ineens veel beter! Na 9 dagen kan ik ook weer lekker slapen. Dus echt ontspannen liggen. Was tot die tijd blij als ik somrgens mn bed uit kon. In drie dagen tijd echt mega sprongen gemaakt qua herstel!!! Heel fijn....
Resultaat is nog steeds erg mooi....nu nog wachten op het vet verlies... nu nog minimaal....
Resultaat is nog steeds erg mooi....nu nog wachten op het vet verlies... nu nog minimaal....
explantatie januari 2020 dr niessen, januari 2021 lipofilling
-
Fijn Dorie, dat je zulke sprongen hebt gemaakt in je herstel. En je resultaat is inderdaad prachtig
Kan me voorstellen dat je blij bent hiermee. Hopelijk blijft het ook allemaal zitten waar het zit. In mijn ervaring was de eerste dagen vooral vochtverlies en pas veel later (na een maand of 2) verlies van vet. Nu had ik lang niet zulke volle borsten als jij, er blijft vast een mooi resultaat over bij jou. Wens je een heel voorspoedig herstel!
Super!

Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Heerlijk voor je!!Dorie schreef: β20 jan 2021 15:10Na ruim een week ging het ineens veel beter! Na 9 dagen kan ik ook weer lekker slapen. Dus echt ontspannen liggen. Was tot die tijd blij als ik somrgens mn bed uit kon. In drie dagen tijd echt mega sprongen gemaakt qua herstel!!! Heel fijn....
Xx
Hoi dorie,
Hoe gaat het nu met je?
Ook ik ga uiteindelijk voor de lipofilling, hoop dat de operatie wachttijd bij dr niessen nog steeds 6 a 8 weken is
Heb 7 januari de overeenkomst getekend...
Met een beetje geluk ben ik dan eind februari aan de beurt

Is het resultaat een beetje wat je verwachtte?
Ik hoop dat het bij mij de deuken en vouwen ( voornamelijk rechts) een beetje fatsoeneerd.
Als het dan een mooie borstvirm cup A is, ben ik al blij....
Dikke knuffel
Hoe gaat het nu met je?
Ook ik ga uiteindelijk voor de lipofilling, hoop dat de operatie wachttijd bij dr niessen nog steeds 6 a 8 weken is
Ik hoop dat het bij mij de deuken en vouwen ( voornamelijk rechts) een beetje fatsoeneerd.
Dikke knuffel
Lieve Suusje, ik heb Dorie voor je gemaild. Hopelijk komt ze weer even terug.
Veel liefs, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Ik vond het herstel behoorlijk heftig moet ik eerlijk zeggen. Heb me de eerste week echt wel erg beroerd gevoelt. Een ook daarna best pittig. Enorm verschil met alleen explantatie.
Wat ik ook wel moeilijk vond , ondanks dat je dit van te voren weet, dat het juist steeds minder mooi wordt. Net na de lipofilling zag het er geweldig uit, mijn borsten dan
Ondanks alles ben ik wel blij dat ik het gedaan heb. Voelde me echt een beetje mismaakt. Het verschil is niet super groot en het is niet perfect, maar ik voel me niet mismaakt. De deuk naast mn tepels is een stuk minder geworden. Het is geen echt mooie volle borst geworden, maar wel iets beter dan het was. Mijn lichaam is verder heel goed hersteld. Geen onregelmatig heden, overal gevoel, littekens zijn minimaal....
Succes met alles. Als je nog vragen hebt stel ze gerust!
Mijn borsten zijn door de lipofilling niet groter geworden, maar de ergste deuken zijn wel weg....Ukkie78 schreef: β09 jan 2022 20:19Hoi dorie,
Hoe gaat het nu met je?
Dikke knuffel
Dat is ook precies wat ik hoop te gaan bereiken...Dorie schreef: β17 jan 2022 21:33Mijn borsten zijn door de lipofilling niet groter geworden, maar de ergste deuken zijn wel weg....Ukkie78 schreef: β09 jan 2022 20:19Hoi dorie,
Hoe gaat het nu met je?
Dikke knuffel
Hoeveel cc vet heeft dr niessen kunnen inspuiten bij jou voor dat resultaat?
Bij bij hoopt hij respectievelijk 150cc links en 250 cc rechts in te kunnen zetten.
Knuffel