Irisgraaf schreef: ↑10 dec 2021 12:38
Lieve allemaal,
Ik heb de knoop doorgehakt en ga mijn operatie zelf betalen. Pijn en klachten, ik kan niet meer wachten.
Donderdag 16 december bij dr Hoekstra, Park Medisch Centrum Rotterdam.

Lieve Iris,
Ik snap je besluit volkomen, omdat je niet wilt en kunt wachten tot je bij een internist terecht kan en van hem/haar de medische verklaring krijgt.
Wat je wel kunt doen is de pc toch een aanvraag laten doen op basis van ASIA/BII. Zonder brief van de internist wordt deze aanvraag afgewezen. Maar je kunt dan achteraf in bezwaar gaan. Ik heb veel vrouwen op deze manier geholpen aan de vergoeding. Bij Essi bijvoorbeeld kwam de vergoeding pas na 25 maanden. Ook haar had ik bijgestaan. Als je wilt kan ik je ook helpen. In ieder geval vind je in dit topic heel veel voorbeeldbrieven die je kunt gebruiken in jouw eigen situatie:
viewtopic.php?f=186&t=669
Geef niet op, want dit willen ze juist. Ze willen zo min mogelijk geld aan je spenderen. In mijn tijd (meer dan 10 jaar geleden) was er helemaal geen erkenning van klachten door siliconen en ik heb mijn eigen bezwarenprocedure ook gewonnen. En toen was ik nog niet eens bij prof. Cohen Tervaert geweest, omdat hij in die tijd een patiëntenstop had.
Ik hoop dat je dit advies opvolgt, want deze operatie is medisch noodzakelijk en 3500,- is echt een hoop geld.
Je mag me een mail sturen eventueel.
Heel veel liefs, succes en sterkte!
Luna
Heb hier even een apart topic van gemaakt, zodat deze tip ook voor anderen sneller te vinden is. xxxjes