Plast chirurg gesproken. Benieuwd of dit klopt?

Deel je ervaringen of stel vragen.
Emina

Ongelezen bericht 17 nov 2021 09:18

Lieve dames, ik heb net mijn pl chiururg gesproken over de aanvraag voor vergoeding van verwijderen implantaten. Hij zegt tegen mij ( na beoordeling van de internist in t ziekenhuis) ze zegt ja t is passend bij asia, maar dan zegt ze omdat er geen officiële bloedonderzoek of dergelijk bestaat kan t ook iets anders zijn ( zij dekt zich daarmee ) dus ik zeg tegen hem is t andets handig om naar amsterdam te gaannaar de bekende internist ( ga zijn naam niet eens proberen te typen haha ) en de pl chiururg zegt de verzekeringen geloven hem niet eens meer. Bolgens hem heeft elke vrouw asia. Ik was beetje verbaasd over deze uitspraak. Deze arts zei dat ie in ieder geval n zo goed mogelijk ingevuld vragenlijst zal invullen en dat t dan aan de verzekering is of die t gaat vergoeden
Luna MKS

Ongelezen bericht 17 nov 2021 09:43

Leve Emina,

Het is heel belangrijk dat de internist de 8 vragen in het documentje dat je in dit topic leest, beantwoord: viewtopic.php?f=95&t=3264
Doet hij of zij dat niet, dan vindt de verzekeraar altijd weer een ingangetje om niet te vergoeden...

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Heel veel liefs,

Luna <3 <3 <3

Ps. Zoals eerder aangegeven, kan ik niet alle topics lezen en beantwoorden. Succes meiden! <3
Plaats reactie

Terug naar “Lichamelijke ziekten en klachten”