Anita schreef: โ06 nov 2021 18:37
Hai lieve Ilja,
Ik zie nu je bericht pas..sorry! Ik heb wel iedere keer gekeken of ik al een berichtje van jou voorbij zag komen.. maar dat zag ik niet. Ik ben niet zo handig met dit alles

Het zit erop voor je. Wat fijn dat alles goed gegaan is en dat wat nodig was om op te sturen naar de patholoog, dat ze dat ook gedaan hebben. Maar wat moest je lang wachten voordat je geholpen werd

was dat wel te doen voor je? Ik hoop zo dat je goed opknapt. En geen last van de narcose.. wat fijn. Je zal inderdaad nog wel veel druk op je borstkast voelen..maar met de sportbh zal dat wel minder zijn. En gelukkig snel de drains eruit.
Ik heb ook geen last van de narcose gehad. Ik was er om 7.30 uur en om 8.00 uur werd ik geopereerd. Ook dunne kapsels en opgestuurd. Dus we moeten even wachten wat daaruit komt. Ik mocht om 11.00 uur mijn man bellen om me op te halen. Dus 11.45 uur vertrok ik naar huis.
En nu moeten we allebei rustig aan doen. Lekker herstellen lieverd en hou je me op de hoogte? Uiteindelijk vind ik de berichtjes wel weer

Liefs, Anita
Hoi Anita,
Ik ben ook niet zo handig op deze site. Voor mij abracadabra, ha ha.
Wat goed dat ze jou kapsel ook hebben opgestuurd. Ik hoor vaak dat dat niet gebeurd.
Ik verwacht niet echt dat er iets in de kapsels te vinden is, maar je weet het maar nooit.
Nu lekker herstellen en inderdaad rustig aan doen. Vannacht om 4 uur zat ik nog op de bank. Ik was klaar wakker.
Gelukkig vanmorgen nog even kunnen slapen. Ik heb wel op mij zij geslapen en dat ging goed.
De wonden lekken nog wat maar voor de rest is alles okรฉ. Nu moet het 10 weken genezen en dan ga ik met de vacuรผmpomp en
lipofilling starten. Ik ben zo blij dat ik die kans heb gekregen want ik ben nu echt verminkt.
Nu maar afwachten of we gaan opknappen. Fijn weekend.
Lieve groetjes Ilja