Anita schreef: β04 nov 2021 16:27
Lieve allemaal,
Ik had dus weer de datum verkeerd doorgegeven aan jullie. Dat kostte me ook bijna een hartverzakking toen ik laatst met jvg belde en ze mijn niet op de lijst van vrijdag 5 november zagen staan

Dat klopt ook, want mijn operatie is vandaag 4 november.
Ik moest er om 7.30 uur zijn. Ok medewerkster nam alles met me door en daarna de anesthesie en meteen daarna dokter van Selms.Wat een lieve mensen daar zeg!!
Ik had een oxazepam ingenomen om 6.00 uur. Ik kan je zeggen..wat was ik rustig. Heel rustig onder narcose gebracht en er ook weer heel goed uit gekomen. 8.00 uur werd ik geopereerd. Om 11.00 uur mocht ik mijn man bellen dat hij me op kon halen. Het is ongelooflijk...maar ik kan weer diep in en uitademen en de druk op mijn borsten, rug en schouders is al weg. Voor nu ben ik erg blij. Ik hou jullie op de hoogte en er komen natuurlijk foto's aan. Erg bedankt allemaal voor jullie verhaal en bemoedegingen.
Liefs, ANita
Oh Anita, wat ben ik blij voor jou. Wat is alles snel gegaan. Wat fijn dat je ook zo snel naar huis kon.
Ik verbaas mij erover dat je nu al weer goed diep in en uit kan ademen, dat de druk op je borsten, rug en schouders al weg is.
Zoals je weet heb ik ook die zelfde klachten en daarbij ook nog eens dat ik het gevoel heb dat ik de hele dag hyperventileer.
Ik ben morgen om 07.45 uur aan de beurt.
Ik hoop zo dat ik ook van die klachten af kom. Ik ben zo blij voor jou. Heel veel beterschap en rustig aan.

Liefs Ilja