Patroon: 6 weken doodmoe, 6 weken superenergiek. Relatie met siliconen?

Deel je ervaringen of stel vragen.
Progress

Ongelezen bericht 17 okt 2021 11:00

Excuses als ik mijn vraag niet op de juiste plek post, ik kan niet vinden waar ik dit precies het beste kan doen.

Ik vraag me af of er mensen zijn die mijn patroon in vermoeidheid herkennen. Ik denk zelf namelijk absoluut niet dat ze door de siliconen komen, maar nu ik ze ga laten verwijderen merk ik dat ik toch benieuwd ben...stiekem aan het hopen ben..zou het toch...?

Patroon van vermoeidheid is als volgt: 65% van de tijd heb ik niet zoveel fysieke energie, maar soms sta ik op en dan voel ik me ineens heel goed. Dan kan ik een week of 4-6 lekker weer sporten 4keer per week + ik blijf altijd wandelen en kan me goed concentreren, alles doen en denk bijna: ik ga weer solliciteren want ik ben er weer. En dan ineens sta ik weer op met heftige vermoeidheid, twee weken later ontstaat er dan ook brain fog, dikke vochtige ogen, ik moet 3 uur na opstaan weer naar bed en voel me gewoon echt alsof ik aan het doodgaan ben. Klinkt dramatisch, maar ik weet dat het altijd weer goed komt, dat hou ik mezelf altijd voor ogen en dat is ook zo.

Ben door internist onderzocht, maar die vond niets. Mijn implantaten zijn nog in tact volgens een radiologisch onderzoek. Omdat de klachten zo wisselend zijn lijkt het me onwaarschijnlijk dat ze door de implantaten komen. Denken jullie daar ook zo over?
Troela

Ongelezen bericht 19 okt 2021 12:04

Alsof ik het zelf geschreven heb!
Ik heb dat dus ook... En dan ga ik zo twijfelen... Komt het wel door implantaten...? Ik heb van 2000 tot 2019 implantaten gehad en eigeniijk geen klachten.. Tot dat ik nieuwe had laten plaatsen.. Vanaf begin aan vage klachten...
En wat jij zegt.. Zo moe zijn dat je er ziek van bent... En zo.. Sta je op, doe je ding en gaat eigenlijk best goed! En zo kan het volgende week weer anders zijn.. Om gek van te worden!
Nu heb ik best veel pijn aan mijn borsten en voelen ze echt niet goed dus ik ga wel door met traject. Vrijdag eerste consult.. Zie er als berg tegenop!!
Wens je veel sterkte met jouw weg! 🌺🍀🌺
Luna MKS

Ongelezen bericht 19 okt 2021 12:08

Hierbij een uitleg: https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=2571

Overigens zijn er meer factoren die mee kunnen spelen.
Het komt erop neer dat sommige vrouwen hooggevoelig zijn en op bepaalde momenten daar meer last van hebben. Het woord 'hooggevoelig' riep ik al lang voordat dokter Niessen het riep😉 Maar ik denk persoonlijk dat dokter Niessen, net als velen, de omvang en ware betekenis van dit fenomeen niet helemaal kent. Maar dat maakt niet uit, vond het wel heel fijn dat hij het erkent! Dat is zeldzaam namelijk.

Sterkte meiden!❤

Ps. Heb bericht verplaatst naar 'Lichamelijke klachten'
Troela

Ongelezen bericht 19 okt 2021 15:36

Als we jou toch niet hadden!
Topper! Dank dat je dit allemaal doet! ❤️
Luna MKS

Ongelezen bericht 20 okt 2021 19:35

Troela schreef:
19 okt 2021 15:36
Als we jou toch niet hadden!
Topper! Dank dat je dit allemaal doet! ❤️