Even voorstellen

Protheses vanwege cosmetische reden.
Nushi

Ongelezen bericht 03 okt 2021 21:46

Dag Dames , na weken op dit forum te hebben rond gelezen over ervaringen ben ik toch meer gerustgesteld met de meeste ervaringen . Ik ben een moeder 2 van kids 13 en 10 jaar, in 2013 heb ik een Bv ondergaan al was dat niet mijn eerste keus , na zoveel te zijn afgevallen zijn mijn natuurlijke 70E cups zo plat als een dubbeltje en hingen ze tot m’n navel . Wilde eerst eigenlijk een lift maar dat was niet mogelijk want had geen borstweefsel meer , dus eerst een bv en een jaar later alsnog een lift gehad want had mega veel huidoverschot. 2 jaar later begonnen de eerste vage klachten allerlei internisten geweest en onderzoeken gehad maar niks kunnen vinden . Afgelopen 4 jaar werd alles zo erg dat ik soms m’n bed niet uit kon komen en oorklachten kreeg met een ongelofelijke druk op het hoofd oren en ogen en chronische hoofdpijn . Kno arts werd er niets wijzer van en gaf me als laatste middel prednison en de neuroloog zei dat het de drukte was met de kids.

Mijn allergieën werden zo erg dat ik de zwaarste hormoon middelen kreeg. Mijn haar valt uit en de vermoeidheid is zo extreem dat ik na een dag werken niet meer kan praten of functioneren en op m’n vrije dagen hele dag op de bank lig omdat ik gewoon niet rechtop kan staan. Mijn vitamines waarde zijn allemaal perfect want ik eet en drink super gezond en bewust . Ergens weet ik 100 % zeker dat het door de Natrelle 410 implantaten komt al voordat het het op het nieuws was geweest.

Nou zijn er toch een paar dingen waar ik mij zorgen om maak , zal ik mij echt weer gezond en energiek voelen als ik ze eruit haal , al weet ik 1000000% dat ze eruit gaan. Alleen ben ik bang dat ik nu veel te laat ben en het niet meer terug te draaien is.

Deze week krijg ik de operatie datum van DR Roossink van het Jan van goyen.

En kun je na een week alweer gaan werken? Want ik kan ze niet vertellen dat ik wordt geopereerd helaas ik zit in mijn proeftijd en vind het ook privé. Ik doe zittend werk en heb een superhoge pijngrens

Ik krijg trouwens een explantatie en een minilift ik betaal alleen voor de minilift.
Gr Nushi
Natrelle 410 310cc
Essi

Ongelezen bericht 04 okt 2021 22:57

Welkom hier op het forum.
Fijn dat je al zo ver bent in je proces op weg naar een gezondere versie van jezelf.
Als je de operatie datum hebt mag je het aan me door geven dan zet ik je op de lijst met komende operaties.
Liefs essi
Antje

Ongelezen bericht 13 okt 2021 07:56

Nushi schreef:
03 okt 2021 21:46
Dag Dames , na weken op dit forum te hebben rond gelezen over ervaringen ben ik toch meer gerustgesteld met de meeste ervaringen . Ik ben een moeder 2 van kids 13 en 10 jaar, in 2013 heb ik een Bv ondergaan al was dat niet mijn eerste keus , na zoveel te zijn afgevallen zijn mijn natuurlijke 70E cups zo plat als een dubbeltje en hingen ze tot m’n navel . Wilde eerst eigenlijk een lift maar dat was niet mogelijk want had geen borstweefsel meer , dus eerst een bv en een jaar later alsnog een lift gehad want had mega veel huidoverschot. 2 jaar later begonnen de eerste vage klachten allerlei internisten geweest en onderzoeken gehad maar niks kunnen vinden . Afgelopen 4 jaar werd alles zo erg dat ik soms m’n bed niet uit kon komen en oorklachten kreeg met een ongelofelijke druk op het hoofd oren en ogen en chronische hoofdpijn . Kno arts werd er niets wijzer van en gaf me als laatste middel prednison en de neuroloog zei dat het de drukte was met de kids.

Mijn allergieën werden zo erg dat ik de zwaarste hormoon middelen kreeg. Mijn haar valt uit en de vermoeidheid is zo extreem dat ik na een dag werken niet meer kan praten of functioneren en op m’n vrije dagen hele dag op de bank lig omdat ik gewoon niet rechtop kan staan. Mijn vitamines waarde zijn allemaal perfect want ik eet en drink super gezond en bewust . Ergens weet ik 100 % zeker dat het door de Natrelle 410 implantaten komt al voordat het het op het nieuws was geweest.

Nou zijn er toch een paar dingen waar ik mij zorgen om maak , zal ik mij echt weer gezond en energiek voelen als ik ze eruit haal , al weet ik 1000000% dat ze eruit gaan. Alleen ben ik bang dat ik nu veel te laat ben en het niet meer terug te draaien is.

Deze week krijg ik de operatie datum van DR Roossink van het Jan van goyen.

En kun je na een week alweer gaan werken? Want ik kan ze niet vertellen dat ik wordt geopereerd helaas ik zit in mijn proeftijd en vind het ook privé. Ik doe zittend werk en heb een superhoge pijngrens

Ik krijg trouwens een explantatie en een minilift ik betaal alleen voor de minilift.
Gr Nushi
Hoi Nushi,
Jouw klachten zijn erger dan die van mij. Dr . Kappel gaf aan dat bij heel veel vrouwen na explantatie de klachten verminderen of verdwijnen. Het is bij mij nog te vroeg om iets ervan te zeggen maar ik merk wel dat ik beter kan ademhalen/zuchten. Als ik een diepe zucht wilde nemen dan moest ik daar echt moeite voor doen en nu niet meer. Kan het niet goed uitleggen maar er is geen druk meer. Ook was ik gelijk toen ik uit de narcose kwam helderder. Kan ook dit niet goed uitleggen maar heb het al bij meerdere vrouwen gelezen. Ik ben zaterdag geopereerd en doe al best weer veel thuis. De was, koken, wandelen. Dr Kappel zei dat je in principe na een week wel weer aan het werk kan.
Ik hoop dat je snel aan de beurt bent.
Liefs Antje
Rosa

Ongelezen bericht 13 okt 2021 10:01

Hoi Nushi,
Ik zou je iets willen vragen. Ik heb ook een afspraak bij dokter Roosink, maar voor mij is dat een second opinion. Nu heb ik al een gesprek gehad kostenplaatje bij Boerhaave, en daar heb ik een datum vast liggen voor operatie. Dat gesprek was ook heel goed, maar ik schrok me toch rot van alle bijkomende kosten.
Ik twijfel een beetje of ik ook door ga bij dokter Roosink of niet. Wil ik de zekerheid van die vastgestelde datum die goed begint te naderen, of wil ik kijken of ik iets kan besparen.....
Hoe was jouw ervaring over het gesprek? Hoe vond je haar? En hoe vond je de praktijk, was je op je gemak daar? En zou je iets willen delen over wat je laat doen en wat het kostenplaatje is?
Hartelijke groet en veel succes de komende tijd!
J-I-L

Ongelezen bericht 13 okt 2021 10:51

Even op de vraag of je na een week weer kunt werken...
Ik zit nu op dag twaalf na mijn enkelzijdige explantatie en lipofilling.
Begin nu pas weer een beetje pijnvrij te kunnen bewegen, na een week was ik zeker nog niet fit genoeg.

Nu werk ik met jonge kinderen, dus kan sowieso nog niet aan het werk, omdat ik vrij veel moet tillen, dat scheelt al.
Nushi

Ongelezen bericht 14 okt 2021 09:38

Essi schreef:
04 okt 2021 22:57
Welkom hier op het forum.
Fijn dat je al zo ver bent in je proces op weg naar een gezondere versie van jezelf.
Als je de operatie datum hebt mag je het aan me door geven dan zet ik je op de lijst met komende operaties.
Liefs essi
Hai essi , 2 december is de datum!
Natrelle 410 310cc
Nushi

Ongelezen bericht 14 okt 2021 09:50

Rosa schreef:
13 okt 2021 10:01
Hoi Nushi,
Ik zou je iets willen vragen. Ik heb ook een afspraak bij dokter Roosink, maar voor mij is dat een second opinion. Nu heb ik al een gesprek gehad kostenplaatje bij Boerhaave, en daar heb ik een datum vast liggen voor operatie. Dat gesprek was ook heel goed, maar ik schrok me toch rot van alle bijkomende kosten.
Ik twijfel een beetje of ik ook door ga bij dokter Roosink of niet. Wil ik de zekerheid van die vastgestelde datum die goed begint te naderen, of wil ik kijken of ik iets kan besparen.....
Hoe was jouw ervaring over het gesprek? Hoe vond je haar? En hoe vond je de praktijk, was je op je gemak daar? En zou je iets willen delen over wat je laat doen en wat het kostenplaatje is?
Hartelijke groet en veel succes de komende tijd!
Hai Rosa,

In eerste instantie zou ik naar dr Niessen gaan maar die heeft zo een lange wachttijd dus had ik mijn intake bij dr selms in het Jan van goyen laten plaatsen maar ook daar wilde ik niet zo lang op wachten vanwege de heftige klachten , en kon ik eerder terecht bij Roossink. Ik ben heel gevoelig voor een eerste indruk met een persoon en met dr Roossink was die meteen goed . Ze was heel duidelijk in wat wel en niet moest gebeuren als ik het wilde natuurlijk. Ze had meteen een brief naar de verzekering gestuurd . Ze vertelde wat ze ging doen en dat ik met een minilift al een mooi resultaat kon krijgen omdat ik al weefsel heb opgebouwd. Die kosten moet ik wel zelf betalen dat is 1800
Euro voor een minilift en explantatie wordt volledig vergoed door zilveren kruis . Verder komen er geen kosten bij ook de bh krijg ik van hun. Ik
Raad je dr Roossink zeker aan probeer iig een intake te krijgen. Kliniek beviel mij heel goed heel vriendelijk en warm voelde me meteen goed daar. Heel veel succes , krijg je trouwens wel een vergoeding?
Natrelle 410 310cc
Nushi

Ongelezen bericht 14 okt 2021 10:42

J-I-L schreef:
13 okt 2021 10:51
Even op de vraag of je na een week weer kunt werken...
Ik zit nu op dag twaalf na mijn enkelzijdige explantatie en lipofilling.
Begin nu pas weer een beetje pijnvrij te kunnen bewegen, na een week was ik zeker nog niet fit genoeg.

Nu werk ik met jonge kinderen, dus kan sowieso nog niet aan het werk, omdat ik vrij veel moet tillen, dat scheelt al.
Hai J I l

Oei , ik had na de borstvergroting bijna geen pijn en na 3 dagen kon ik vrijwel alles alweer jaar later na de borstlift had ik ook bijna geen pijn en was nog actiever , ik sta wel bekend om mijn superhoge pijngrens dus hoop zelf dat het dit keer ook zo zal zijn vandaar dat ik hoop na een week wel aardig fit te kunnen zijn hoop ik. Hoop alleen dat mijn zware vermoeidheid nu niet een tol gaat eisen en ik nog vermoeider zal zijn . Om pijn maak ik me niet veel druk maar wel de vermoeidheid 😒
Natrelle 410 310cc
J-I-L

Ongelezen bericht 14 okt 2021 10:44

De vermoeidheid valt bij mij juist reuze mee, dat maakt het lastig... ik wil zoveel, maar de pijn houdt mij tegen.
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”