Zwanger willen worden na verwijdering

Lees informatie of stel vragen.
Minka

Ongelezen bericht 07 okt 2021 21:13

Hallo allemaal
Ik ben 38 jaar en heb nog een kinderwens. Ik heb dit hele tijd uitgesteld omdat ik altijd zo moe ben en altijd vage klachten heb. Ik heb tot kort niet eens geweten dat t waarschijnlijk komt door de protheses. Per toeval kwam ik er achter dat ik Allergan heb die vd markt af is. Ik ben bia mijn huisarts naar mijn ziekenhuis gestuurd naar een plastisch chirurg en hij heeft me doorverwezen naar n internist om te kijken of ik asia heb. En of ik dan vergoding kan krijgen volgens hem wel mocht ik die diagnose hebben. De arts weet niet heel gedetailleerd over de klachten enz zoals bv dr Kappel maar hij heeft gezegd dat ie ze met alle liefde eruit wil halen. Bij dr kappel sta ik voor intake bij as in februari 2022. Dat is nog wachten maar ik wil die ding zsm eruit hebben, mocht ik via mijn ziekenhuis eerder aan de beurt komen zal ik het daar wel doen. Mijn vraag is of iemand ervaring heeft met zwanger worden na de verwijdering. Hoe snel zou dat kunnen? Mijn klokje tikt door en mocht ik mij beter voelen na 3 maanden zouden we t graag willen proberen.. dat als mijn vermoeidheid en andere klachten idd ook minder worden.. dat is dan ook afwachten
Luna MKS

Ongelezen bericht 08 okt 2021 10:24

Lieve Minka,

Ik heb je topic naar het deel verplaatst waar je antwoord vindt op je vragen: viewforum.php?f=11

Snap wel dat je haast hebt, maar komt goed. 38 valt gelukkig nog mee. Tot je 40ste heb je nog een redelijke voorraad eicellen. Ik zou minimaal een halfjaar wachten na de operatie. Je kunt eventueel je AMH, FSH, LH en Inhibine B laten bepalen om te zien hoe het met je voorraad ervoor staat.

Alles komt goed, 38 valt nog mee ook al denk je van niet wat ik heel goed snap🙏

Een hele dikke kus voor jou!😘💕💕💕
Luna MKS

Ongelezen bericht 08 okt 2021 10:43

Hierbij de link naar het topic waar ik uitgebreid inga op de vraag over zwangerschap na explantatie: https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... .php?t=673

In jouw situatie begrijp ik dat je niet te lang wilt wachten. Een half jaar is wel het minimale. Kijk vooral naar hoe jij je voelt. Dat is een goede indicatie.

Overigens is het in jouw situatie heel belangrijk om te gaan letten op je leefstijl, voeding en zeer goede supplementen te gebruiken. Je kunt echt niet zonder! In het topic had ik wat linkjes staan.

LOVE!❤
Minka

Ongelezen bericht 08 okt 2021 10:45

Dank je wel voor de reactie! 🥰
Luna MKS

Ongelezen bericht 08 okt 2021 11:04

Heb 2 linkjes aangepast in het topic waar ik naar verwijs.
Deze: https://fitforfertility.nl/lessen/gevar ... oliumzuur/
En deze: https://fitforfertility.nl/basis-programma/

Die andere deden het niet meer...
Plaats reactie

Terug naar “Kinderen, hormonen, overgang”