Ik stel me even voor....Hi!

Protheses vanwege cosmetische reden.
Sjassie

Ongelezen bericht 18 mar 2015 17:09

Implantaten: McGahn ( 280cc) ST 410mm achter de spier.

Hoi, Ik ben Sjass, 43 en moeder van twee kinderen en alleenstaand. Ik heb een borstvergroting gehad in Mei 2004, anatomisch Mc Ghan, C cup (280cc) ST 410mm en achter de spier. Ik moet mijn papieren gaan opvragen omdat ik de originele kwijt bent geraakt tijdens verhuizingen. Ik heb het laten doen bij Dhr de Hondt in Tongeren.

Nu ruim 11 jaar later krijg ik last van mijn linkerborst, het voelt alsof het tussen de spier vast zit (of het er tussen uit kan floepen) als ik met mijn linker arm veel heb gedaan zie je een behoorlijke deuk en wordt er echt naar van, ook qua gevoel en dit is toch echt niet goed.

Nu wil ik wel terug naar de Hondt, maar na het lezen van topics over de Hondt heeft het denk ik geen zin en rij ik voor niks naar België. en ook de vergoeding.....

Ik ben naar de huisarts geweest en moest vandaag 18-03 naar Maasstad Ziekenhuis in Rotterdam bij Dokter Liem zijn. mijn eerste indruk was onpersoonlijk want je merkte dat ze het erg druk had, 3 tellen aan mn borst gevoeld en verder niet zoveel vragen en zei verder niks. wel dat ik een MRI scan moest doen. Eind Mei is pas de scan.........(dat duurt denk ik te lang aangezien dat de klachten alleen maar erger worden, dus ik ga ze elke week bellen of er iemand is uit gevallen en dat ik dan hopelijk eerder kan)

Heeft er iemand van jullie hier ervaring mee? met arts of het probleem wat ik heb.......

Liefs een beetje iets te nerveuse Sjassie xx
Ilse

Ongelezen bericht 19 mar 2015 11:24

Hoi Sjassie,

Heb helaas geen ervaring met de klacht die je beschrijft. Het lijkt me wel een vreselijk naar gevoel :(
Wel met ongeïnteresseerde artsen ja. Daarom ben ik naar Dr Kappel gegaan want daar kan je snel terecht en werd ik wel serieus genomen. In het VU Amsterdam riep zelfs een (vrouwelijke) arts: Nou mevrouw wees maar niet bang hoor! HAHA silicone worden al JAREN niet meer gebruikt in Nederland!

Snap je frustratie succes en sterkte met je zoektocht

Groetjes Ilse
Janneke

Ongelezen bericht 19 mar 2015 16:08

Dag Sjassie, welkom ... Wat je beschrijft klinkt echt niet goed. Ik kan natuurlijk ook niet naar binnen kijken maar ik zou zeker alles op alles zetten om in ieder geval eerder de mri te laten maken. Desnoods zou ik me bij SEH melden met "ondraaglijke pijn"..Veel sterkte en een Dikke knuffel Janneke FLOWER
Ginny

Ongelezen bericht 19 mar 2015 17:58

Hoi Sjassie,

Probeer of je huisarts er spoed achter kan zetten, misschien helpt het.
Verder weet ik dat kliniek ViaSana in Mill, geen wachtlijsten heeft en met de meeste zorgverzekeraars contracten hebben.
Ik zou ze bellen, voor info... heb zelf ook lang moeten wachten en kwam er te laat achter dat ik hier ook terecht kon.

Succes en sterkte!
Ginny

FLOWER
Luna MKS

Ongelezen bericht 20 mar 2015 10:20

Meid, probeer via je huisarts of verzekering ergens sneller een MRI te krijgen, want dit duurt veel te lang!!!
Ik vind het echt schandalig wat ze vrouwen aandoen niet normaal gewoon. :evil:

Ik wens je veel sterkte en succes hiermee ga erachteraan hoor!
Houd ons op de hoogte ok?

+LOVE+ Luna
Sjassie

Ongelezen bericht 20 mar 2015 13:10

Bedankt voor jullie reacties ;-)

Ik ga het eerst even laten bezinken, daar ik ook geen budget heb om 'nieuwe' te laten plaatsen en of ik ze überhaupt nog wel wil. Ik ga zo en zo terug naar de huisarts en blijf naar Maasstad ziekenhuis bellen en me verder laten informeren.

Doter Kappel zit ik wel aan te denken en ga daar informatie over zoeken ;-)

Ik kom hier zeker op terug hoor!

Liefs, sjassie
~~Everything has beauty, but not everyone sees it~~
Debby

Ongelezen bericht 02 sep 2021 09:40

Heeeeeeeel oud topic maar ik kwam hier via google op (was wel al lid van het forum).

Als ik zoek op Hondt komt er niets naar boven.

Ik wil graag weten of Dr D'Hondt echt McGhan geplaatst heeft in die tijd (de mijne zijn van 2001). Ik heb ze laten verwijderen maar er stond geen merk naam op de achter zijde.

Is er iemand die hier meer over weet? of de prothese in de bijlage herkent?
Bijlagen
prothese.jpg
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”