Hee meiden, wat lief jullie betrokkenheid! Ik kijk zelf niet superveel meer op het forum, omdat ik meer in de besloten facebookgroep zit. Kennen jullie die ook al?
De operatie ging volgens het boekje, ik heb nog wel wat pijn en ben nog erg moe, maar verder voel ik me goed! Heb overlegd met de kliniek want de sport bh drukte heel erg op mijn wonden. Ik draag nu een shirt onder mijn sport bh en het gaat al veel beter. Mijn borsten zijn heel schattig en grappig. Ze zijn ini mini maar staan recht vooruit. Mogelijk is het nog iets zwelling, maar ik vind het prima zo. Had ook zo gehoopt dat ik me er zo bij zou voelen

De kliniek is trouwens erg fijn. Het is heel klein waardoor het allemaal erg persoonlijk is, en alles wordt goed uitgelegd. Ik was om 12.15 uur binnen en werd om 12.45 uur geopereerd. 14.15 uur was ik alweer wakker en 15.30 uur mocht ik zelfs al weg! Eerder kon ik niet plassen na de operatie, nu wel gelukkig. Ik moet er wel op letten dat ik niet te snel teveel doe, dat vind ik nog wel lastig.
Het komt allemaal goed dames <3