Explantatie Ava_92 bij dokter Florisson

Deel je ervaringen en foto's
Ava_92

Ongelezen bericht 21 jul 2021 16:39

Voorsteltopic: viewtopic.php?f=16&t=3657

Hee meiden, wat lief jullie betrokkenheid! Ik kijk zelf niet superveel meer op het forum, omdat ik meer in de besloten facebookgroep zit. Kennen jullie die ook al?

De operatie ging volgens het boekje, ik heb nog wel wat pijn en ben nog erg moe, maar verder voel ik me goed! Heb overlegd met de kliniek want de sport bh drukte heel erg op mijn wonden. Ik draag nu een shirt onder mijn sport bh en het gaat al veel beter. Mijn borsten zijn heel schattig en grappig. Ze zijn ini mini maar staan recht vooruit. Mogelijk is het nog iets zwelling, maar ik vind het prima zo. Had ook zo gehoopt dat ik me er zo bij zou voelen :)

De kliniek is trouwens erg fijn. Het is heel klein waardoor het allemaal erg persoonlijk is, en alles wordt goed uitgelegd. Ik was om 12.15 uur binnen en werd om 12.45 uur geopereerd. 14.15 uur was ik alweer wakker en 15.30 uur mocht ik zelfs al weg! Eerder kon ik niet plassen na de operatie, nu wel gelukkig. Ik moet er wel op letten dat ik niet te snel teveel doe, dat vind ik nog wel lastig.

Het komt allemaal goed dames <3
Ava_92

Ongelezen bericht 21 jul 2021 16:56

Net de verzekering gebeld, het moest langs de medisch adviseur dus het duurde langer. Maar mijn operatie wordt vergoed! Ik ben zo, zo blij!! Had het zelf voorgeschoten, anders kon ik nog niet geopereerd worden. Maar dit is zo fijn!
Anita

Ongelezen bericht 21 jul 2021 18:57

Hoi Ava,

Wat fijn dat het goed met je gaat🤗 ik las dat jij ook last hebt van angst(hyperventilatie) heb je daar geen last van nu na de operatie? Ben je alleen moe en natuurlijk last van je borsten? Sorry dat ik zoveel vraag. Ik zie er namelijk erg tegenop 😊En wat fijn dat het vergoed wordt..super blij voor je. Wat fijn dat je ook blij bent met je kleinere borsten. Kleinere borsten en je gezonder voelen is alleen maar fijn🤗😘
Assie66

Ongelezen bericht 21 jul 2021 19:36

Wat fijn Ava! Dat alles goed is gegaan , dat je het vergoed krijgt van de verzekering, en dat je tevreden bent met het resultaat.
Dat stelt mij ook gerust. Was er iemand met je mee? Kan die in de wachtkamer? Of heb je gebeld zodra je opgehaald kon worden?
En ik las iets van legitimatie meenemen, ik wil eigenlijk mijn tas met spullen thuis laten, je hebt daar verder toch niets nodig?
En had jij met kapselverwijdering? Heb je daar ook iets van gezien?
Essi

Ongelezen bericht 21 jul 2021 20:02

Wat fijn dat het allemaal goed is gegaan en dat je met een goed gevoel al naar je nieuwe borsten kan kijken. Top dat je operatie door de verzekeraar zal worden vergoed. Nu rustig aan verder herstellen.
Liefs essi
Ava_92

Ongelezen bericht 22 jul 2021 13:53

Anita schreef:
21 jul 2021 18:57
Hoi Ava,

Wat fijn dat het goed met je gaat🤗 ik las dat jij ook last hebt van angst(hyperventilatie) heb je daar geen last van nu na de operatie? Ben je alleen moe en natuurlijk last van je borsten? Sorry dat ik zoveel vraag. Ik zie er namelijk erg tegenop 😊En wat fijn dat het vergoed wordt..super blij voor je. Wat fijn dat je ook blij bent met je kleinere borsten. Kleinere borsten en je gezonder voelen is alleen maar fijn🤗😘
Geeft niks, je mag alles vragen! Ik moet zeggen dat ik alleen na de operatie angstig was. Toen ik wakker was voelde ik mij goed, maar een half uur daarna kwam alles even hard binnen qua prikkels en toen werd ik angstig. Toen ik thuis een slaapje had gedaan was dit weer weg. Daarna ook niet meer gehad. Momenteel ben ik vooral heeeel erg moe (niet gek door de narcose en pijnstilling), maar dit vind ik niet erg, ik geef me er lekker aan over. Over de overige klachten kan ik nog niet veel zeggen!
Ava_92

Ongelezen bericht 22 jul 2021 13:57

Assie66 schreef:
21 jul 2021 19:36
Wat fijn Ava! Dat alles goed is gegaan , dat je het vergoed krijgt van de verzekering, en dat je tevreden bent met het resultaat.
Dat stelt mij ook gerust. Was er iemand met je mee? Kan die in de wachtkamer? Of heb je gebeld zodra je opgehaald kon worden?
En ik las iets van legitimatie meenemen, ik wil eigenlijk mijn tas met spullen thuis laten, je hebt daar verder toch niets nodig?
Je moet je melden bij de balie en dan bellen ze of je al naar boven mag komen. Dan moet je met de lift naar de tweede etage, er mag dan nog iemand mee. Maar eenmaal daar wordt je opgehaald en moet je afscheid nemen. Dit omdat je het steriele gedeelte op gaat, en het is heel klein. Dat vond ik wel moeilijk, maar het gaat zo snel allemaal en ze zorgen zo goed voor je, het komt echt goed <3 Ze geven een tijdsindicatie die je kan doorgeven. En als je goed wakker bent mag je zelf bellen.

Ik heb mijn tas wel meegenomen, maar je hebt in principe niks nodig op je mobiel na (om te bellen). Ze hebben wel een kluis waar het evt in kan, maar waardevolle spullen kan je het beste thuis laten.

Ik heb gevraagd of ze foto's wilde maken van de kapsels. Ze heeft één foto gemaakt van hoe één borst eruit zag toen het open was tijdens de OK. Heb ik dus niet zoveel aan. Maargoed, ik laat het verder los en vertrouw op de expertise. Protheses heb ik wel meegenomen naar huis. Wat stinken die dingen zeg.. Heeft iemand anders hier ook ervaring mee? Mag je ze laten weken in een sopje? Beetje gekke vraag, maargoed haha.
Ava_92

Ongelezen bericht 22 jul 2021 14:01

Assie66 schreef:
21 jul 2021 19:36
Hee Assie, mijn privé bericht komt niet aan. Maar de groep heet: Dutch Breast Implant Illness Support Community. Je moet een lidmaatschapverzoek indienen en wat dingen invullen en dan wordt je toegelaten. Het is heel leuk om een gezicht achter iemand te zien, het voelt erg betrokken moet ik zeggen :)
Anita

Ongelezen bericht 22 jul 2021 18:31

Hai Ava,

Wat fijn dat je buiten de pijn om en moe zijn..verder geen angst ervaart endat het maar heel kort was na de operatie. Logisch ook eigenlijk..het is niet niks wat er allemaal gebeurd. Het beste wat je kunt doen is inderdaad je overgeven aan de moeheid. Rustig aan doen en wennen aan de nieuwe situatie. Pas goed op jezelf en sterk maar lekker aan.🌺
Luna MKS

Ongelezen bericht 22 jul 2021 18:45

Lieve Ava, wat fijn dat het ook voor jou lekker voorbij is! 🙏
Ik wens je ontzettend veel succes met je herstel.
Zorg goed voor jezelf en word maar snel beter!

Dikke kus😘

Luna

ps. Heb een aparte explantatie topic gemaakt, zodat iedereen de ervaring bij dokter Florisson sneller vindt.
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”