Explantatie Ceedo door doker Kappel

Deel je ervaringen en foto's
Lala

Ongelezen bericht 01 mei 2021 16:05

Hoi Ceedo

Voor zover ik het kan zien zijn je borsten heel mooi!
Op de foto heb je je hand er een stuk voor.
Je had het over grote tepels; ik ken ook vrouwen die moeite hebben met te kleine tepels.
Je kan ook een nieuwe foto maken en dan de reacties afwachten.
Maar volgens mij zijn ze prachtig en passen ze heel goed bij je lichaam!
Veel bolling bovenaan is niet iets dat je vaak bij een natuurlijke borst ziet; of de vrouw moet zwanger zijn of borstvoeding geven.
Dat is ook een geruststellende gedachte:
Als je ooit kinderen zal krijgen dan is gelukkig die rommel uit je lijf.

Dikke knuffel🌸
ceedo

Ongelezen bericht 02 mei 2021 14:55

Lief alle berichten!

Inderdaad kleinere borstimplantaten zal geen optie zijn, dan heb ik over een paar jaar weer hetzelfde circus als dat ik nu heb. Terwijl ik het wel heel mooi vind.. Lipofilling zou inderdaad een optie zijn, maar ik lees overal dat er niks bekend is over de langere termijn en dat je meerdere keren terug moet komen. Daarbij zie ik bij lipofilling niet de bolling die ik zo graag wenste.

Ik merk aan mezelf dat ik te veel obsessies heb en dat ik daar eerst iets aan moet veranderen en m’n eigen lichaam moet accepteren hoe het eruit ziet en dat het gewoon gezond is en werkt. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

Vind het moeilijk om m’n eigen borsten te bekijken op dit moment. Maar ik zou best een foto willen plaatsen. Alleen dan wel in het afgeschermde gedeelte, ik weet alleen niet hoe dit werkt?

Liefs
Luna MKS

Ongelezen bericht 02 mei 2021 15:45

Hoi lieverd, hier lees je meer over wat wel en wat niet afgeschermd is. https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=2779

Ik ken vrouwen die al heel lang lipo deden, zoals Kirsten, Cynthia en Laura, en die nog steeds hetzelfde volume hebben😃
Bij Cynthia zelfs al na ruim 7 jaar. Bij Laura na 6 en Kirsten ook geloof ik.

Ik zou nu niks ondernemen en jezelf de tijd geven. Deze donkere wolk gaat weer voorbij🌤🌈☀️
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”