Gescheurde rechter prothese

Lees wat de risico's zijn en deel je ervaringen.
Nica

Ongelezen bericht 01 mei 2021 15:46

Lieve allemaal,

Het is nu 7 weken geleden na mijn explantatie en lipofilling. In het begin leken mijn klachten verdwenen, maar nu kamp ik weer met pijnlijke klachten in mijn schouder en nek ad rechterkant. Dit had ik ook voor de operatie. De prothese ad rechterkant was goed gescheurd. Ik heb hier foto’s van en daar word ik niet vrolijk van. Ik lees meer berichten over vrouwen met nek klachten. Mijn spieren staan gewoon strak op spanning. Hoe kan dit? Wat gebeurd er in mijn lijf en waarom heb ik nu weer last van die spierspanning. Mij is geadviseerd om niet te gaan hardlopen tot 3 mnd na operatie ivm lipofilling. Stiekem toch een keer gedaan. Ik vond dat heerlijk ondanks mijn spierspanning en er is niets van borst meer over, dus waarom zou ik voorzichtig zijn? Kan deze pijn periode een fase zijn wat hoort bij het ontgiften? Ik heb pc ook gemaild met een aantal vragen en ik kreeg netjes en snel bericht terug. Ik ben wat angstig over het kapsel wat niet is weggehaald, het was te dun en wat ik begrijp van de pc zou het risico te groot zijn. Maar wat kan het kapsel wat er nog zit nog teweeg brengen? Ik wil over een paar maanden een bloedtest laten doen op B12, B6, schildklier, ijzer.ik heb ook vaak last van opgezette klieren in mijn nek. Wat is nog meer belangrijk om te onderzoeken als er zoveel siliconen vrij spel in mijn lichaam heeft. Waar moet ik alert op zijn? Ik hoop dat iemand mij kan helpen met mijn vragen en of er vrouwen zijn die dit herkennen. Het lijkt ook of ik meer last heb van vergeetachtigheid. Het valt me echt op. Ik hoor graag van jullie. Liefs Nica
Tess2021

Ongelezen bericht 01 mei 2021 17:06

Nica schreef:
01 mei 2021 15:46
Lieve allemaal,

Het is nu 7 weken geleden na mijn explantatie en lipofilling. In het begin leken mijn klachten verdwenen, maar nu kamp ik weer met pijnlijke klachten in mijn schouder en nek ad rechterkant. Dit had ik ook voor de operatie. De prothese ad rechterkant was goed gescheurd. Ik heb hier foto’s van en daar word ik niet vrolijk van. Ik lees meer berichten over vrouwen met nek klachten. Mijn spieren staan gewoon strak op spanning. Hoe kan dit? Wat gebeurd er in mijn lijf en waarom heb ik nu weer last van die spierspanning. Mij is geadviseerd om niet te gaan hardlopen tot 3 mnd na operatie ivm lipofilling. Stiekem toch een keer gedaan. Ik vond dat heerlijk ondanks mijn spierspanning en er is niets van borst meer over, dus waarom zou ik voorzichtig zijn? Kan deze pijn periode een fase zijn wat hoort bij het ontgiften? Ik heb pc ook gemaild met een aantal vragen en ik kreeg netjes en snel bericht terug. Ik ben wat angstig over het kapsel wat niet is weggehaald, het was te dun en wat ik begrijp van de pc zou het risico te groot zijn. Maar wat kan het kapsel wat er nog zit nog teweeg brengen? Ik wil over een paar maanden een bloedtest laten doen op B12, B6, schildklier, ijzer.ik heb ook vaak last van opgezette klieren in mijn nek. Wat is nog meer belangrijk om te onderzoeken als er zoveel siliconen vrij spel in mijn lichaam heeft. Waar moet ik alert op zijn? Ik hoop dat iemand mij kan helpen met mijn vragen en of er vrouwen zijn die dit herkennen. Het lijkt ook of ik meer last heb van vergeetachtigheid. Het valt me echt op. Ik hoor graag van jullie. Liefs Nica
Hi nica
Bij mij is er ook geen kapsel verwijderd . Reden: te dun en zat achter de borstspier . Ik kreeg net als jij na een paar weken (6 weken ) ook last van opgezette klieren in m’n hals en achter m’n oor. Doet t overigens pijn bij jou ? De klieren werden bij mij op gegeven moment kleiner en uiteindelijk na ruim 4 weken helemaal verdwenen . Ik hoop dat ik je een beetje kan geruststellen .
Groetjes Tess
Luna MKS

Ongelezen bericht 01 mei 2021 17:29

Lieve schat, een terugval is heel normaal. Je kunt in de eerste weken en maanden wel vaker periodes gaan hebben dat klachten erger worden. Maak je daar niet teveel zorgen over, ok?
Helaas kan ik niet op al je vragen uitgebreid ingaan, omdat alle antwoorden te vinden zijn op het forum. Laatst wel gedaan bij een dame, maar doe ik niet meer. Het vergt mij teveel energie... :(
Probeer alle delen af te gaan en kijk goed naar de onderwerpen die ik heb staan. Kijk vanaf de pc naar de topics die ik geplaatst heb. In de titels zie je waar het topic over gaat.

Alles komt goed lieverd!!! Houd vol!!!❤❤❤
Nica

Ongelezen bericht 01 mei 2021 23:23

Lieve Tess en Luna, bedankt voor jullie reacties. Ik ga idd de topics langs, maar soms zie ik niet waar ik moet beginnen met lezen😊. Ik ga in ieder geval vanaf nu je topics helemaal lezen Luna en er zijn idd veel linkjes.
Hoe voel jij je nu dan verder Tess? Had jij ook last van verkrampte nekspieren? Die heb ik nu en idd het is pijnlijk, net alsof ik een hele erge stijve nek heb. Ik kan het nu even beter plaatsen Luna, dat het op en af kan gaan. Eigenlijk zoals het al die jaren daarvoor ook was. Gister ook zo moe geweest dat ik 2 uur overdag heb geslapen. Ik geef mij eraan toe.
Ik heb ontzettend veel respect voor je Luna voor alles wat je op dit forum doet. En er komt geen einde aan, al die vrouwen die zich opnieuw aanmelden. Eigenlijk zou dit op de middelbare school kenbaar moeten worden om onzekere meisjes te waarschuwen net zoals het voorlichting geven over drank drugs gokken en gamen. Vrouwen komen op dit forum als het kwaad al is geschiet. Eigenlijk zou een pc degene eerst naar huis moeten sturen om zich te laten inlezen op dit forum. Ik hoop in ieder geval soms mijn bijdrage te kunnen leveren om te reageren op mails van vrouwen die nog naar de pc moeten. Verder ken ik nog iemand in mijn omgeving met een bv. Ik denk niet dat zij weet dat ik een bv had, maar ik wil haar in ieder geval wijzen op wat hier allemaal geschreven wordt.
Bedankt in ieder geval voor jullie snelle reactie. Dat doet mij goed. Liefs Nica
Cyn

Ongelezen bericht 02 mei 2021 01:38

Hoihoi

Ik herken de klachten in de nek schouder gelijk. Dat ging bij mij zover dat ik een beknelde nekzenuw had waarvoor de laatste weken alleen diazepam nog hielp. Via de fysio daarvoor dry needling gehad, wat uiteraard wel even hielp maar de oorzaak bleef (kapsel baker4)
Misschien een idee om een langs een fysio te gaan en dan voornamelijk te vragen naar cupping of dryneedling. Dit zijn naar mijn weten beide ook manieren om je lichaam te ondersteunen ‘gifstoffen’ op de ruimen, door de heftige reactie heeft het een herstellende factor ervan die er aan bij draagt. (Kan het niet geheel uitleggen zoals hij het deed maar hoop dat je snapt wat ik bedoel.. jepp brainfog)
Ik vond/vind het zelf altijd een ‘prettige/nuttige pijn’ die effect heeft. Heel veel water drinken die dag en vooral bankhangen en ontspannen erna... die laatste 2 zijn misschien nog wel her belangrijkst om je lichaam de kans te geven om alle kracht in herstel te stoppen..
Ik denk wel dat je hardlopen moet vervangen door wandelen... spierontspanning is her beste nu, je lichaam staat al zo lang straks dat dat het ook een beetje verleerd is!
Sterkte ermee 🤗
Luna MKS

Ongelezen bericht 02 mei 2021 14:34

Sterkte nogmaals lieverd! 🙏 Alles komt echt goed, de eerste periode is het zwaarst. ❤❤❤LOVE❤❤❤

Bedankt Cyn, voor je waardevolle aanvulling!👍🥰
Plaats reactie

Terug naar “Risico's, lekken, scheuren, zweten”