Explantatie Ceedo door doker Kappel

Deel je ervaringen en foto's
Trudie

Ongelezen bericht 10 apr 2021 22:40

Niet zo hard zijn voor jezelf!!! Je hebt besluiten genomen op basis van de info die je destijds had! En nu maak je andere keuzes...Massage en laseren zijn technieken waarmee je het soepel kan houden/eea lichter kan worden. Ik heb er hier op het forum eea over gelezen...ik ben zeker geen expert of ervaringsdeskundige..mijn advies is om wat rond te gaan snuffelen op het forum..
Essi

Ongelezen bericht 11 apr 2021 10:36

Ziet er prachtig uit!
Als het droog is en dicht kun je gerust gaan smeren.
De littekens zullen echt minder aanwezig gaan zijn de komende maanden.
Liefs essi
ceedo

Ongelezen bericht 11 apr 2021 18:10

Dankjewel voor jullie reacties. Nee er zitten inderdaad geen korstjes of iets meer op. Dus inderdaad vandaag begonnen met smeren. Er hebben überhaupt geen korstjes gevormd, is dat gek?

Het is zeker waar dat ik niet te streng voor mezelf moet zijn. Alle woorden die de plastisch chirurg heeft uitgsproken dwalen heel de dag door m’n hoofd. Ze gaan een leven lang mee, kapselvorming krijg je niet zomaar, in een pak melk zitten ook siliconen, je word er echt niet ziek van, niet te veel googlen hoor daar zie je zulke enge dingen. En talloze andere woorden die hij heeft uitgesproken en die ik geloofde.

Ze moeten is eerlijk zijn. Aan je vragen of je het ervoor over hebt om om de 10/15 jaar je borstimplantaten te wisselen of na zoveel jaar te verwijderen. Eerlijk zeggen dat borstimplantaten daadwerkelijk kunnen scheuren en allerlei klachten kunnen geven. Ik ben zo kwaad op mezelf dat ik hier zelf niet verder research in heb gedaan en gewoonweg naar iemand heb geluisterd die absoluut niet het beste met mij voor heeft maar alleen aan het geld denkt.

Er zal vast wel een reden zijn waarom ik dit moest mee maken alleen zou ik echt geen idee hebben waarom..

Vond net dit artikel op het parool, de moeite waard om te lezen.

https://www.parool.nl/ps/de-siliconenpo ... d-z5iJtWYg
Trudie

Ongelezen bericht 11 apr 2021 19:06

Ik enthousiast aan de slag met depetitie waaranar verwerzen wordt...zie ik net dat die tot dec 2020 in te vullen was..
Nina1

Ongelezen bericht 11 apr 2021 21:40

Hi Ceedo, je littekens zien er echt heel netjes uit hoor! Als ze straks minder rood zijn en uiteindelijk witte streepjes zijn geworden, dan vind je ze niet meer terug! En ze vallen mooi in je borstplooi.

Van Selms vond mijn oude littekens bijna niet toen hij me 'af kwam tekenen'. Hij vroeg of ze wel via een ondersnede waren geplaatst. Denk dat hij zijn bril niet op had :lol: . Maar wat ik zeggen wil, ze leken op die van jou (een jaar verder). Nog even geduld en lekker smeren. En straks in de zon heel goed insmeren met hoge factor (ook onder je bikini)!
29 maart 2021 - explantatie door Van Selms
mei 2003 - McGhan 410 ST MM, 320 CC op de spier
Mijn verhaal: viewtopic.php?f=16&t=3437
Dorie

Ongelezen bericht 12 apr 2021 13:09

ceedo schreef:
10 apr 2021 18:27
Hi allemaal,

Het is vandaag 5 weken geleden dat ik geopereerd ben bij Dr. Kappel. Na 5 weken mocht ik gaan beginnen met smeren. Maar ik twijfel enorm of dat al kan. Ik had eigenlijk vandaag een afspraak bij haar, maar deze ging helaas niet door omdat haar operatie dag gecanceld was. Nu heb ik pas over 2 weken mijn afspraak.

Vinden jullie het eruit zien dat ik al kan gaan smeren? En wat kan ik verder verwachten van de wonden. Gaan ze nog dikker worden? Ik heb ook totaal geen beeld hoe het uiteindelijke resultaat gaat worden. Ik hoop gewoon op 2 platte witte streepjes, maar ik zie ook genoeg voorbeelden waarbij de littekens erg verheven zijn. Ik ben zo bang voor wat komen gaat en hoe ik hier mentaal doorheen ga komen. De domste fout ooit in mijn leven. Ik ben zo blij met mijn eigen borsten en had hier nooit in mogen laten snijden.. A48F27F7-4ACE-4945-B5C1-894CFA7360DA.jpegE295B797-CC14-4452-A053-EA237E835882.jpeg

Ik denk dat dit na 5 weken keurig is.... kleur wordt echt nog wel lichter!
explantatie januari 2020 dr niessen, januari 2021 lipofilling
ceedo

Ongelezen bericht 13 apr 2021 12:48

Weet iemand waar ik realistische voorbeelden kan vinden van littekens na een paar maanden bijvoorbeeld?

Liefs
ceedo

Ongelezen bericht 27 apr 2021 17:01

Hi allemaal.

Mijn hoofd draait echt overuren. Mijn borsten zijn gewoon niet meer zoals ze waren.. wat ik wel had gehoopt. M’n tepels zijn niet terug getrokken en nog steeds super groot wat tijdens de borstvergroting is uitgerekt. De littekens onder mijn borst is voor mij ondragelijk om mee te leven, omdat ik het idee heb dat ik er helemaal niks voor terug heb gekregen behalve hele lelijke borsten..

Dr. Kappel zegt continue dat ik de juiste keuze heb gemaakt omdat er al siliconen in mijn weefsel en kapsel was gevonden. Met die gedachte schrikken protheses me toch wel echt af. Maar als ik vrouwen zie met mooie gevulde topjes, dan gaat het toch aan mij knagen. Waarom reageerde mijn lichaam er zó heftig op. Zou dat komen doordat de protheses te groot waren? Zouden kleinere protheses minder heftig zijn voor mijn lichaam waardoor het niet afgestoten word.

Zoveel vragen die constant door mijn hoofd omgaan.. ik lijk wel gek als ik weer een operatie ga doen om kleinere protheses erin te plaatsen. Maar mijn gedachtes gaan alle kanten op. Ik wil me weer aantrekkelijk voelen, want voor de operatie had ik daar nooit moeite mee. Nu heb ik alleen maar truien aan een een sportbh..

Liefs
Luna MKS

Ongelezen bericht 27 apr 2021 19:51

Wat een verdrietig bericht...😢
Ik snap je, maar als je kleinere implantaten neemt, ga je toch weer klachten krijgen. Ik zou het niet doen...
Is lipofilling geen mogelijkheid?
Mocht je te slank zijn, dan kun je wat proberen aan te komen.
Je littekens gaan nog verder bijtrekken en de vorm van je borsten en tepels gaan met de tijd ook steeds beter worden.
Houd vol!🙏

Sterkte!!!❤❤❤
Trudie

Ongelezen bericht 28 apr 2021 13:44

hee wat vervelend dat je zo worstelt!!. Dikke knuffel en veel wijsheid gewenst..ik hoef echt geen implantaten meer...maar goed dat ligt voor iedereen anders. Ik heb een cup B overgehouden na lift (ik had implantaten ivm assymetrie)..dus dat is mogelijk anders..Je kan evt ook iets in je bh doen..heb je daar al naar gekeken?

https://linorie.nl/product-categorie/bo ... vullingen/
Ik had deze besteld..maar ga ze wrs niet gebruiken. https://linorie.nl/product/bh-vulling-schuimrubber/
Mag je voor de verzendkosten van me hebben om te proberen!
ceedo

Ongelezen bericht 29 apr 2021 14:26

Luna MKS schreef:
27 apr 2021 19:51
Ik snap je, maar als je kleinere implantaten neemt, ga je toch weer klachten krijgen. Ik zou het niet doen...
Je littekens gaan nog verder bijtrekken en de vorm van je borsten en tepels gaan met de tijd ook steeds beter worden.
Houd vol!🙏

Sterkte!!!❤❤❤
Ik weet niet meer zo goed waar ik het zoeken moet.. Zou het zo graag allemaal terug willen draaien. Wist ik maar wat ik nu weet. Gelukkig heb ik contact met iemand die in exact dezelfde schoenen als ik heeft gestaan maar dan 7 maanden geleden. Lipofilling of een lift zou ooit wel een optie zijn. Misschien nadat ik kinderen heb gekregen. Ik weeg 53 kilo en heb echt te weinig vet voor lipofilling.

liefs
ceedo

Ongelezen bericht 29 apr 2021 14:29

Trudie schreef:
28 apr 2021 13:44
hee wat vervelend dat je zo worstelt!!. Dikke knuffel en veel wijsheid gewenst..ik hoef echt geen implantaten meer...maar goed dat ligt voor iedereen anders. Ik heb een cup B overgehouden na lift (ik had implantaten ivm assymetrie)..dus dat is mogelijk anders..Je kan evt ook iets in je bh doen..heb je daar al naar gekeken?

https://linorie.nl/product-categorie/bo ... vullingen/
Ik had deze besteld..maar ga ze wrs niet gebruiken. https://linorie.nl/product/bh-vulling-schuimrubber/
Mag je voor de verzendkosten van me hebben om te proberen!
Ik denk dat implantaten voor mij ook geen optie meer zijn. Alleen het is zo dubbel om te zien.. mensen die er enorm blij mee zijn en mensen die er ziek van zijn geworden. Ik merk zelf dat ik veel last heb van gewrichtspijn. Had dit voorheen al maar het is alleen maar erger geworden na de operatie.

Het is niet dat ik hele kleine borsten van mezelf heb.. alleen miste ik de volume bovenop (wat heel normaal is bij borsten). Wel heel lief van je!

liefs
Trudie

Ongelezen bericht 29 apr 2021 15:11

:D
Luna MKS

Ongelezen bericht 01 mei 2021 12:20

ceedo schreef:
29 apr 2021 14:26
Luna MKS schreef:
27 apr 2021 19:51
Houd vol!🙏

Sterkte!!!❤❤❤
Ik weet niet meer zo goed waar ik het zoeken moet.. Zou het zo graag allemaal terug willen draaien. Wist ik maar wat ik nu weet. Gelukkig heb ik contact met iemand die in exact dezelfde schoenen als ik heeft gestaan maar dan 7 maanden geleden. Lipofilling of een lift zou ooit wel een optie zijn. Misschien nadat ik kinderen heb gekregen. Ik weeg 53 kilo en heb echt te weinig vet voor lipofilling.

liefs
Dat je 53 kilo weegt zegt niet veel, het gaat om de verdeling van het vet. En je kunt altijd proberen iets aan te komen en dat gewicht vast te houden.
Maar ik denk wel dat je moet wachten, want je gaat je weg vinden. En als ik lees dat je niet helemaal plat bent, dan komt het gewoon goed hoor. Het beeld van jezelf in de spiegel is nu heel anders en het kost tijd om daar aan te wennen. Ik kreeg op een gegeven moment steeds meer zichtbare vaten in de ogen. Heb er echt veel last van helaas... Door zeer droge, gevoelige ogen. Ik was er kapot van! :( Maar je leert het te accepteren.
Mijn eerste liefde, is blind aan 1 oog geworden door netvliesloslating en gepruts door chirurg... Hij was heel jong toen het gebeurde. Nu heeft hij een heel klein en dicht oog. Dan denk ik: wat zeur ik toch? Maar ik snapte mezelf wel en ik snap jou ook!!!!

Sterkte lieve schat, deze nare tijd gaat ook weer voorbij! Houd vol! 🙏🙏🙏
Nica

Ongelezen bericht 01 mei 2021 14:15

Lieve Ceedo,

Ik ben vijf dagen na jou geopereerd bij pc Niessen. Ik ben 1.76 en 57 kilo. Ik heb gelijk na de explantatie lipofilling gehad. Hij wist er toch nog 135 cc uit te krijgen. Tijdens operatie bleek rechter prothese lek te zijn. Wat ben ik blij dat die krengen er uit zijn. Al die jaren, die vage vervelende klachten. Toch was ik heel blij ook al die jaren met die protheses. Ik had 230 cc of gram, hoe dan ook. Nog steeds niet veel, maar het was iets. Nu van iets naar niets ondanks lipo. Ik sta er mee op en ik ga ermee naar bed. Mentaal moet het een plekje krijgen, helaas na 7 weken krijg ik ook weer terugval in lichamelijke klachten. De kracht om te beseffen dat mijn gezondheid mij meer waard is dan hoe mijn borsten eruit zien is groter. Voor mij nooit geen protheses meer. Al wat je van die siliconen kan krijgen en het feit dat de ellende nog niet weg is of gaat, omdat die siliconen al door het lichaam zweven zegt genoeg. Vandaag de zee in geweest, de kou voelen en daarna nazweten in een heel warm bad, het voelt echt dat ik aan het ontgiften ben. Ik draag nog steeds die strakke bh, ben zo plat als wat, maar probeer lief te zijn voor mijn lijf. Zelfacceptatie is moeilijk en de ene dag gaat beter dan de andere dag. Dit forum is ook zo waardevol en met jou en mij zijn er honderden/duizenden die hiermee worstelen. Ik snap jouw gevecht met jezelf en je gedachten gaan alle kanten op. Het is nog maar een aantal weken geleden dat we geopereerd zijn, de emoties gaan alle kanten op. Jij bent baas over je eigen lijf, maar jij bent meer dan alleen de buitenkant. Je uitstraling en alle mooie eigenschappen doen ertoe en natuurlijk ook de eigenschappen die vervelend zijn en die je wat in de war brengen. Je hebt last van je littekens, ik geloof echt dat je daar iets aan kunt doen. Je kunt ook navraag doen bij je pc of ik zal pc Niessen aanraden. Ik hoop echt dat je ook dagen hebt waarin je je niet laat leiden door je borsten, ik spreek mezelf bij deze ook even toe. Ik wens je alle positieve energie van de hele wereld, een mooie glimlach en alles waar je vrolijk van wordt. Liefs Nica
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”