Knoop doorgehakt

Protheses vanwege cosmetische reden.
Rocker

Ongelezen bericht 02 apr 2021 16:16

Helaas niet in de week van 16 mei, ik wordt 25 mei geholpen! :D :D :D :D :D :D
Heb de week ervoor dan nog 2 diensten kunnen overnemen van collega's en in de week van de operatie en de week erna ga ik op ziek.
De twee weken erna vakantie, dus half juni begin ik dan hopelijk weer met werken.

Voelt nog zo ver weg die datum, maar kan nu in ieder geval gaan aftellen!
Essi

Ongelezen bericht 02 apr 2021 17:45

Lekker, ik zet je op de lijst. Voor je het weet is het zover.
Succes met aftellen
Liefs essi
Rocker

Ongelezen bericht 07 apr 2021 12:29

Essi schreef:
02 apr 2021 17:45
Lekker, ik zet je op de lijst. Voor je het weet is het zover.
Succes met aftellen
Liefs essi
Ja ik dacht eerst, zo lang! Maar het is nu alweer 7 april en moet vrij veel werken tot en met 20 mei. Ook nog even een kleine verhuizing tussendoor, dus denk dat ik eerder tijd tekort kom.
Essi

Ongelezen bericht 07 apr 2021 13:23

👍😘
Rocker

Ongelezen bericht 18 mei 2021 16:25

Zo zit ik eerst te klagen dat het allemaal zo lang duurt en zo is het volgende week al zo ver.
Heb vorige week nog een telefonische afspraak gehad met een consulente om de laatste vragen door te nemen, maar mij was eigenlijk alles duidelijk.
Ik ga er vooral heen met de instelling "ik laat het over me heen komen en ik moet geduld hebben" dan kan het altijd meevallen.

Dit weekend verhuizen, dus denk niet dat ik heel veel tijd heb om zenuwachtig te zijn.

Officieel weet ik de tijd nog niet maar ik zag net in de app 07:40 staan, dus daar ben ik wel heel erg blij mee.
Dan hoef ik niet zo lang nuchter te blijven op de dag, ik word daar sowieso misselijk van na een tijdje dus als dit m'n tijd is ben ik wel heel blij.
Comfi kleding voor de eerste weken is ook ruim binnen.
Heb gisteren een hele zooi paracetamol en naproxen gehaald. En nog even snel meerdere maten sportbh's, ik heb geen idee welke maat goed is maar wil wel kunnen wisselen met de bh's.
De bh die ik vorige keer kreeg van de kliniek zat echt heel oncomfortabel.

Explantatie topic: https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=3769
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”