Wat fijn dat je zo snel kunt gaan Ceedo!🥳
Neem makkelijke kleding mee. En verder niet te druk maken, er wordt goed voor je gezorgd.
Succes mop!
Alles komt goed!
Ik doe mijn best om me niet te druk te maken.. maar angst neemt helaas de overhand.Luna MKS schreef: ↑06 mar 2021 10:19
Wat fijn dat je zo snel kunt gaan Ceedo!🥳
Neem makkelijke kleding mee. En verder niet te druk maken, er wordt goed voor je gezorgd.
Succes mop!
Alles komt goed!🥰
Klinkt heerlijk ceedo! Wat fijn dat je al zo ver bent en het achter de rug hebt. Een heel goed herstel gewenst en veel beterschap! Lekker jezelf verwennen nu. Lees ik goed dat je het onder lokale verdoving hebt gedaan? Stoer hoor!ceedo schreef: ↑06 mar 2021 19:37Alles is goed gegaan en ik lig nu lekker op de bank met m’n eigen borsten. Letterlijk een last van m’n schouder. De protheses zijn al gaan “zweten” en dat na 3 weken. Ook Dr. Kappel stond daar van te kijken. Vandaar misschien het nacht zweten, koude rillingen en het gevoel dat mijn lichaam schreeuwde dat ze eruit moesten?
Geen idee, maar ik ben zielsgelukkig. Hopen dat het herstel goed gaat.
Liefs
Jaa ik ben zo gelukkig eindelijk weer na bijna 3 weken ellende..Lien schreef: ↑06 mar 2021 20:47Klinkt heerlijk ceedo! Wat fijn dat je al zo ver bent en het achter de rug hebt. Een heel goed herstel gewenst en veel beterschap! Lekker jezelf verwennen nu. Lees ik goed dat je het onder lokale verdoving hebt gedaan? Stoer hoor!ceedo schreef: ↑06 mar 2021 19:37Alles is goed gegaan en ik lig nu lekker op de bank met m’n eigen borsten. Letterlijk een last van m’n schouder. De protheses zijn al gaan “zweten” en dat na 3 weken. Ook Dr. Kappel stond daar van te kijken. Vandaar misschien het nacht zweten, koude rillingen en het gevoel dat mijn lichaam schreeuwde dat ze eruit moesten?
Geen idee, maar ik ben zielsgelukkig. Hopen dat het herstel goed gaat.
Liefs
Ja, dat vind ik ook bizar!