Dorie, 1 jaar na explantatie nu ook lipo bij dr. Niessen

Deel je ervaringen en foto's.
Zusss

Ongelezen bericht 11 dec 2020 16:26

Luna MKS schreef: ↑
11 dec 2020 15:57
Zusss schreef: ↑
11 dec 2020 15:28
Luna MKS schreef: ↑
11 dec 2020 14:23
Wat jammer ZusssπŸ˜”
Helaas komt dat omdat de resorptie van vetcellen die het niet gehaald hebben, ook pas veel later kan plaatsvinden, tussen 4 en 6 maanden.
En de echte blijvende resultaten zijn eigenlijk pas na 1 jaar zichtbaar. Je weefsel is in het eerste jaar nog steeds aan het werk.
Helaas is het vet in je borsten ook onderhevig aan de natuurlijke veroudering van cellen en weefsels en hormonale veranderingen. Daar ontkomt niemand aan.
Ik weet zeker dat dit nu zo gaat blijven. Ben je verder niet afgevallen? Wanneer je afvalt, slinken ze weer iets. Maar kom je aan, dan worden ze weer wat voller.

Toch blij dat je er mee kunt leven of zit je er erg mee?😒
Hi Luna,

Ja, het echte resultaat zie ik over 2,5mnd maar ben er happy mee, ik zie mijzelf weer terug en dat is goed.
Nooit gedacht dat ik daar blij om zou zijn, maar toch is het zo. Hihi😊
Verder niet afgevallen hoor, altijd vrij stabiel geweest.

Dikke kus voor jouπŸ€—
Blij om te horen dat je er toch blij mee bent! Vind je heel dapper en sterk! ❀❀❀
Dankjewel lieve Luna πŸ˜˜πŸ’•
In 2020 bevrijd na 20 jaar ☯️
Op naar een gezond(er) lichaam βš–
Dorie

Ongelezen bericht 09 jan 2021 19:15

Ja het is achter rug. Liep allemaal wat uit. Alles top verlopen en voel me goed. Heb van mn lijf niks gezien want kreeg het lipo pak en bh aan net toen ik wakker was maar kan hier eigenlijk niks van herinneren😁 nog niet helemaal bij dus.
Ik kan al wel spieken in de bh en zie de contouren door mn kleding heen. Ziet er geweldig uit! Maar er gaat natuurlijk nog vocht en vet weg en heb bloot niet goed gezien.
Heb dr niessen na de operatie nog gesproken. Alles was goed gegaan maar hij haalde (na eigen zeggen) de patiΓ«nten door elkaar. Dus hij belt me morgen om te vragen hoe het gaat en precies te vertellen hoeveel vet hij ingespoten enzo heeft.

Mm rug is erg gevoelig en mijn rechter been. Borsten beginnen, bij aanraking , nu ook wat te voelen. Maar prima te doen tot nu toe . Diclofenac in genomen maar de zware pijnstilling nog niet. Zou hier ook laxeermiddelen bij moeten gebruiken. Dus kijk het nog even of het wel nodig is....

Zal nog wel wat uitgebreider vertellen op een later tijdstip
Laatst gewijzigd door Dorie op 10 jan 2021 18:32, 3 keer totaal gewijzigd.
explantatie januari 2020 dr niessen, januari 2021 lipofilling
Mar3kids

Ongelezen bericht 09 jan 2021 19:41

Je hebt het achter de rug!!
Nu lekker herstellen!
X
Dana

Ongelezen bericht 09 jan 2021 21:03

Super Dorie !

Dit heb je gehad nu. Nu herstellen.

Laat je verwennen en doe het rustig aan
Zusss

Ongelezen bericht 09 jan 2021 21:26

Fijn Dorie dat het allemaal goed is verlopen.
Hopelijk ben je straks helemaal happy met het resultaat.
Beterschap πŸ€—
Luna MKS

Ongelezen bericht 09 jan 2021 22:45

Blij dat je je goed voelt en dat het allemaal meevielπŸ‘

Rust maar goed uit!😴
Dorie

Ongelezen bericht 10 jan 2021 18:30

Net dr niessen nog gesproken
Hij heeft wel 170cc en 190 cc vet geplaatst, veel meer dan verwacht! Ik had schijnbaar nogal wat vet op mn rug. Nooit geweten πŸ˜‚. Zorgt er overigs wel voor dat zitten en liggen behoorlijk pijnlijk is, maar Ja wie mooi wilt zijn moet pijn lijdenπŸ˜‰
Vandaar dat het er nu ook echt heel erg gevuld uitziet als ik in de bh spiek. Morgen wil ik gaan douche. Moeten zeggen dat ik dat wel even spannend vind de bh uit...
Dr niessen adviseerde om met olie de lipo plekken en ook de borsten liefdevol te masseren. Dit om eventueel dood gevoel sneller weg te krijgen. Denk dat ik hier ook nog eventjes mee wacht😬.
Al met al ben ik erg stijf en doet vooral mn rug zeer, maar valt het me niet tegen! Het is pas 1 dag geleden dus mag ook niet teveel verwachtenn.
Spannend wat het eindresultaat gaat worden.
Essi

Ongelezen bericht 10 jan 2021 18:45

Fijn dat het allemaal goed verlopen is. Laat je verwennen.
Liefs essi
Muisje

Ongelezen bericht 10 jan 2021 19:28

Fijn dat het achter de rug is en zo goed is gegaan. Nu opknappen. Kan me goed voorstellen dat je nieuwsgierig bent naar het resultaat. 😊

Liefs Mieke
2010 monoblock Hydrogel implantatie.
Explantatie 2 september 2020 :D :D :D
2022 diagnose non hodgkin :cry: :cry: :cry:
Dorie

Ongelezen bericht 11 jan 2021 09:36

Vanmorgen toch maar de zware pijnstillers gepakt (oxcycodon). Dat is wel erg lekkerπŸ˜‰ was het nu op dag 3 wel zat niks te kunnen. Haha beetje ongeduldig ...
sashafierce

Ongelezen bericht 12 jan 2021 03:51

11 dec 2020 14:15
Dorie, ik "ken" je natuurlijk van het forum, van begin dit jaar..
Hoop dat je na deze operatie het gewenste resultaat gaat behalen. Gun het je zo!!!πŸ€—
Denk dat er als je het niet ineens doet ook meer lipo blijft zitten, ondanks alles wel je voordeel.πŸ˜‰
Bij mij is er nog veel weg gegaan nΓ‘ 6 maanden.. Ben ruim 1 cup geslonken, iets wat ik niet meer had verwacht.
Deze week nieuwe BH's gehaald en ach, ik ben er happy mee.
Het grappige is dat ik mijn eigen borsten weer terug zie van 20jr geleden.
Alsof er niets gebeurd is...

Nou lieve Dorie, ik wens je alvast heel veel succes 😘

Lieve Zuss,

Wat jammer om te horen dat er bij jou na 6 maanden toch wel weer veel volume verloren is gegaan. Dat maakt mij nu eigenlijk ook weer een beetje bang...
ik zit nu op 4 maanden en dacht eigenlijk β€œthis is it! Nu hoef ik niet meer bang te zijn dat er iets af gaat”
Wat zei dr Niessen toen je dit aangaf? Zal dat dan toch niet met die nieuwe techniek te makem hebben?
Knap van je dat je je er ok bij voelt.
Ik heb nu 85A en ben vrij vol maar had gewoon nooit borstgroei en bij mij moet er echt niet meer af gaan want dan kloppen de verhoudingen echt helemaal niet.
Ik hoop voor je dat het op 1 of andere manier er toch weer aankomt.

Liefs Sasha
Dorie

Ongelezen bericht 16 jan 2021 23:05

Een week na operatie

Ik vond het eerlijk gezegd een pittig week. Mijn explantatie vorig jaar vond ik vrij eenvoudig qua herstel, de lipofilling is echt andere koek. Tenminste voor mij dan. Heb met name pijn in mijn onder rug (daar is het meeste vet verwijderd. En aan de bovenkant van mijn boven benen. In mindere mate van mij zij en buik. Borsten voelen zwaar en deden in het begin pijn bij aanraking. Nu valt dat wel mee.
Ik scharrel rond op en dag en doe kleine klusjes zoals koken, opruimen, vaatwasser e.d. maar ben s avonds echt gebroken. Echt lekker liggen of zitten gaat niet ivm de zere rug.
Ik ervaar het zelf als best heftig. Ben blij dat ik nog niet hoef te werken! Het is prima te doen hoor, maar kan er slecht tegen dat ik "niks" kan...
Het reslautaat is erg mooi, maar weet nog niet hoe het blijvende resultaat zal zijn. Dus dat is nog even afwachten. Hoop wel dat het het geld, het ongemak en het gedoe waard is!
Mar3kids

Ongelezen bericht 17 jan 2021 08:58

Dorie schreef: ↑
16 jan 2021 23:05
Een week na operatie

Ik vond het eerlijk gezegd een pittig week. Mijn explantatie vorig jaar vond ik vrij eenvoudig qua herstel, de lipofilling is echt andere koek. Tenminste voor mij dan. Heb met name pijn in mijn onder rug (daar is het meeste vet verwijderd. En aan de bovenkant van mijn boven benen. In mindere mate van mij zij en buik. Borsten voelen zwaar en deden in het begin pijn bij aanraking. Nu valt dat wel mee.
Ik scharrel rond op en dag en doe kleine klusjes zoals koken, opruimen, vaatwasser e.d. maar ben s avonds echt gebroken. Echt lekker liggen of zitten gaat niet ivm de zere rug.
Ik ervaar het zelf als best heftig. Ben blij dat ik nog niet hoef te werken! Het is prima te doen hoor, maar kan er slecht tegen dat ik "niks" kan...
Het reslautaat is erg mooi, maar weet nog niet hoe het blijvende resultaat zal zijn. Dus dat is nog even afwachten. Hoop wel dat het het geld, het ongemak en het gedoe waard is!
Hoi

Het is pittig voor je lijf he. Ik vond de lipofilling ook tegen vallen qua pijn. Vooral als je net in beweging komt.
Het is het vast allemaal waard hoor!
Rustig aan met herstellen. Nu even een paar weken pas op de plaats en je hebt jaaaaaaaren profijt ervan 😘
Zusss

Ongelezen bericht 17 jan 2021 17:56

sashafierce schreef: ↑
12 jan 2021 03:51
11 dec 2020 14:15
Dorie, ik "ken" je natuurlijk van het forum, van begin dit jaar..
Hoop dat je na deze operatie het gewenste resultaat gaat behalen. Gun het je zo!!!πŸ€—
Denk dat er als je het niet ineens doet ook meer lipo blijft zitten, ondanks alles wel je voordeel.πŸ˜‰
Bij mij is er nog veel weg gegaan nΓ‘ 6 maanden.. Ben ruim 1 cup geslonken, iets wat ik niet meer had verwacht.
Deze week nieuwe BH's gehaald en ach, ik ben er happy mee.
Het grappige is dat ik mijn eigen borsten weer terug zie van 20jr geleden.
Alsof er niets gebeurd is...

Nou lieve Dorie, ik wens je alvast heel veel succes 😘

Lieve Zuss,

Wat jammer om te horen dat er bij jou na 6 maanden toch wel weer veel volume verloren is gegaan. Dat maakt mij nu eigenlijk ook weer een beetje bang...
ik zit nu op 4 maanden en dacht eigenlijk β€œthis is it! Nu hoef ik niet meer bang te zijn dat er iets af gaat”
Wat zei dr Niessen toen je dit aangaf? Zal dat dan toch niet met die nieuwe techniek te makem hebben?
Knap van je dat je je er ok bij voelt.
Ik heb nu 85A en ben vrij vol maar had gewoon nooit borstgroei en bij mij moet er echt niet meer af gaan want dan kloppen de verhoudingen echt helemaal niet.
Ik hoop voor je dat het op 1 of andere manier er toch weer aankomt.

Liefs Sasha
Hoi Sascha,

Bij 4mnd was er nog niets af eigenlijk, de arts zei dat er nog minimaal en nauwelijks zichtbaar vet zou verdwijnen.
Dit werd dus meer en weet de arts niet.
Ik heb er zelf ook geen moeite mee eigenlijk.
Past beter bij mij dit ook, het is goed zo. Ben erg tevreden.

Hoe gaat het met jou nu?
Hoop dat het bij jou zo blijft πŸ™πŸ»πŸ™πŸ»πŸ™πŸ»
Zusss

Ongelezen bericht 17 jan 2021 18:15

Dorie schreef: ↑
16 jan 2021 23:05
Een week na operatie

Hi Dorie,
Zeker pittig, zo heb ik het ook ervaren.
Elke dag meer is een stap vooruit en je resultaat is prachtig. Hopelijk blijf je hier tevreden over.

Jij kunt dit πŸ’ͺ🏻πŸ’ͺ🏻succes met je herstel!

Liefs
Zusss
Plaats reactie

Terug naar β€œLipofilling”