Wat te doen voor vergoeding?

Lees informatie of stel vragen.
Debbie89

Ongelezen bericht 26 nov 2020 17:11

(Luna, wil je dit plaatsen waar het hoort? Ik kan het niet zo snel vinden :))

Gister ben ik op consult geweest bij dokter Niessen. Ik wil mijn borstimplantaten er na 4 jaar uit laten halen, niet omdat ik klachten heb (dacht ik) maar om te voorkomen dat ik klachten ga krijgen.

Erg vriendelijke man, interresant was ook dat hij aangaf dat vrijwel alle vrouwen die bij hem kwamen met klachten van de silicone hoog sensitief zijn en blauwe ogen hebben, misschien een leuk weetje ;)
Mijn operatie staat gepland om 10 december, over 2 weken dus, en er komt niets voor terug dus wel een beetje spannend.

Ik dacht dus dat ik geen klachten had door de siliconen, of dit wel zo is weet ik niet zeker maar hier mijn vraag.
Ik loop al een paar maanden met een zeer pijnlijke voet dat uit het niets is ontstaan. Huisarts geweest en ontstekingsremmers gehad, foto laten maken, echo laten maken, andere steunzolen gekregen, door de podotherapeut gezien en vandaag weer bij de huisarts met een verwijzing voor een mri. Mijn gehele voet voelt van binnen wat ontstoken aan, de huid bij de pijnlijke plek is wat verkleurd, het voelt aan als een soort messteken. Nou kan het zo zijn dat de siliconen er iets mee te maken hebben, maar hoe toon ik dit aan? Ik kan pas 8 januari terrecht voor een eventuele mri maar dan ben ik dus al even geopereerd en is er een kans dat mijn Klachten er niet meer zijn, heel fijn natuurlijk als het daardoor komt maar nog fijner als ik kan aantonen dat het door de siliconen komt en de verzekering misschien een deel vergoed. Hoe moet ik dit aanpakken?

Debbie
Luna MKS

Ongelezen bericht 26 nov 2020 18:05

Hoi Debbie,

Aantonen wordt lastig, maar je kunt altijd een verhaal schrijven over je klachten, ook borstklachten benoemen.
Ik verwijs je naar het deel over vergoeding.
https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... .php?f=186
Als je huid wat verkleurd is, kan het met de bloedvaten te maken hebben overigens.

Sterkte!!🌻

Ps. Ja dat hooggevoelig zijn heeft Niessen van mij gepikt geloof ik😉 Ik roep het al langer dan dat hij klachten erkende😉
En niet alleen vrouwen met blauwe ogen zijn hooggevoelig haha. Hoe komt hij daar nou bij? Ook vrouwen met andere oogkleuren kunnen zeer hooggevoelig zijn. Ik ken er genoeg.

KUS ❤🦋💋
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie kosten/vergoeding”