Hallo allemaal, ik kom net kijken!

Protheses vanwege cosmetische reden.
Lexje

Ongelezen bericht 23 okt 2020 19:35

Hi Zusss,

Dankjewel weer , ga nu met een gerust hart naar de verschillende afspraken en zal me uitgebreid laten informeren bewapend met een wensen/vragenlijstje. 😉
Ik ben echt heel erg benieuwd hoe het allemaal zal gaan en hoe ik erop zal reageren.
Ik ben een beetje bang dat ik misschien niet alle info kan verwerken/opnemen tijdens het consult en mijn wanhoop mijn oordeel misschien wel vertroebelt.
Nja met een lijstje kan ik iig punt voor punt afgaan. 🤯🤣

Liefs Lexje
Luna MKS

Ongelezen bericht 23 okt 2020 19:47

Lexje schreef:
23 okt 2020 14:54
Hi!

Super lief dat jullie zo met me meedenken en me adviseren.
Het is allemaal best lastig, onbekend terrein en dan helpt dit enorm!🥰
Ik heb het advies ter harte genomen en nu drie afspraken bij verschillende pc's. De eerste op 27 oktober bij dr van Selms, de tweede op 5 november bij dr Pleumeekers in het st. Franciscus gasthuis in Schiedam dit is ws bij de borstkliniek en de derde op 17 november bij dr Niessen. Ook heb ik de zorgverzekering gebeld en gevraagd of ik bij verschillende pc's een afspraak kan maken.
Er werd mij verteld dat het eerste consult sowieso vergoed wordt maar er geen trajecten tegelijkertijd mogen lopen. Dus eerst bij de ene langs en voordat aanvraag wordt ingediend voor explantatie en eventuele reconstructie beslissen, heeft iemand dit eerder meegemaakt en wat was jullie ervaring?
Nja eerst maar eens aanhoren en hopen dat ze me serieus nemen.
Ik heb zelf een opleiding gevolgd tot suppletie adviseur op het gebied van orthomoleculair therapie waarbij herstel van het lichaam door bijvoorbeeld anti oxidanten zoals chlorella ,zink en vit C in te zetten(omdat ik maar niet beter werd en zocht maar een oplossing).
Ik dacht dat is handig dan weet ik wel hoe ik het ontgiften aan moet pakken, ware het niet dat ik immuunsysteem onderdrukkende medicatie krijg in de vorm van infuustherapie.
Blijkt dus dat ik niet zomaar met die anti oxidanten kan gaan starten na verwijdering omdat het elkaar in de weg kan gaan zitten. Heeft iemand hier ervaring mee? Zo niet ,laat je goed informeren door evt een orthomoleculair arts of welke combinatie het beste bij je past als je gaat detoxen !
Ik hoor het graag van jullie, alvast bedankt!

Liefs Lexje
Lieve Lexje, lees even goed bij 'Welke chirurgen' > 'Naar welke arts moet ik gaan?' Daar lees je hoe het zit met het bezoeken van verschillende artsen en ook hoe het zit met de aanvraag voor vergoeding.
Idd horen vrouwen zich goed in te lezen over het detoxen en het gebruik van supplementen en niet zomaar in het wilde weg van alles te slikken. Wij raden de vrouwen ook altijd aan om bij weinig kennis en complexe situaties, een orthomoleculair arts of therapeut in te schakelen. Bij het deel 'Gezondheid bevorderen' vind je een lijst. Er is tegenwoordig ook een platform waar je vragen kunt stellen over supplementen.

Succes!

Fijn weekend! xxx
Lexje

Ongelezen bericht 24 okt 2020 11:15

Lieve allemaal,

Alle ervaringen, tips en adviezen helpen zo enorm en geven me kracht en vertrouwen in het aanstaande traject!
Geen idee hoe ik er nu bij zou zitten zonder dit alles!
💝💋
Lexje

Ongelezen bericht 28 okt 2020 23:12

Hallo lieve meiden!

Gistere ben ik voor een eerste consult bij dr van Selms geweest ,wat een lieve man!
Luisterde heel geduldig, heeft mijn vragen goed beantwoord en ik heb het idee dat hij erg oprecht was in zijn advies.
Ik wilde graag weten of ik voor lipofilling in aanmerking zou komen en hij zei dat hij niet wist waar hij het vandaan moest halen aangezen ik niet veel vetreserves heb en nu al helemaal niet omdat ik(zomaar) 5 kilo ben afgevallen in 3 weken. Dat was wel ff balen ,mja oké als t er niet is wat moet je dan......?

Vandaag ben ik bij dr Niessen geweest ,ook een prettige man, maar ook wel erg commercieel.
Ook zijn advies is verwijderen van de implantaten en zeker geen nieuwe plaatsen, nou gelukkig was ik dat ook niet van plan dat gaan we niet meer aan beginnen.
gaf Niessen wel aan dat ik lipofilling kon laten doen,hij kan wel wat oogsten uit mijn benen al is t niet veel en wat er overblijft zal niet veel zijn.
Hmmmm🤔 dus de ene zegt wel de andere niet, ik weet t ok niet ,lastig dit.
Heeft iemand hier ervaring mee en wat kan ik nu het beste doen??? Ook lees ik dat de lipofilling meerdere keren met tussenpozen wordt gedaan, valt dat allemaal onder één prijskaartje en zijn jullie tevreden met het resultaat?
Ik had voor mijn bv cup A en erna een kleine cup C.
Wie o wie kan mij helpen?

Liefs Lexje
Luna MKS

Ongelezen bericht 29 okt 2020 00:03

Zei je nou, dr. Niessen is soms erg commercieel en dat is zo jammer. Hij geeft verkeerde signalen af.

Dr. Niessen heeft meer ervaring met lipofilling, dus het niet niet gek dat je van hem een ander advies kreeg. Bij dr. Kappel zou je hetzelfde horen, ook zij heeft veel ervaring met lipoflilling.

Het is een lastige beslissing en ik wou dat ik voor je kon beslissen, maar dat kan ik niet helaas...Ik kan je wel zeggen dat de prijzen per sessie zijn. Dus wat je betaald is voor 1 behandeling/ operatie. Lastig he?

Ga je ook nog naar Rita Kappel? Voor mij is zij echt de enige chirurg die het meeste aansluit op mijn eigen wensen en de wens die ik heb voor alle vrouwen. Ze is door en door integer en maakt niks mooier dan het is. Ze heeft ook geen commerciële doelen. Haar omzet is laag en houdt maar net haar hoofd boven water. Ze strijd met hart en ziel voor de vrouwen en dat al meer dan 20 jaar. Het is echt een geweldige vrouw!

Ik hoop dat je ook nog bij haar lang zult gaan.

Succes mop!! 💋
Lexje

Ongelezen bericht 31 okt 2020 20:53

Hi Luna,

Dankjewel voor je antwoorden en adviezen, altijd blij mee.
Ik heb maandag 2 november een afspraak bij dr Pleumeekers in het SFG in Rotterdam.
Ik ben erg benieuwd hoe erop wordt gereageerd op mijn klachten in het 'reguliere' traject.
Na dit bezoek wil ik voor mezelf een keuze gaan maken door wie ik graag geholpen wil worden en dit hangt dan natuurlijk ook af van de zorgverzekeraar.
Ik ben al heel erg blij dat ik zo snel terecht kon voor een eerste consult bij verschillende partijen.
En hopelijk zo snel mogelijk van deze giftieten af!

Liefs Lexje
EvaSarah

Ongelezen bericht 31 okt 2020 22:09

Lexje schreef:
28 okt 2020 23:12
Hallo lieve meiden!

Gistere ben ik voor een eerste consult bij dr van Selms geweest ,wat een lieve man!
Luisterde heel geduldig, heeft mijn vragen goed beantwoord en ik heb het idee dat hij erg oprecht was in zijn advies.
Ik wilde graag weten of ik voor lipofilling in aanmerking zou komen en hij zei dat hij niet wist waar hij het vandaan moest halen aangezen ik niet veel vetreserves heb en nu al helemaal niet omdat ik(zomaar) 5 kilo ben afgevallen in 3 weken. Dat was wel ff balen ,mja oké als t er niet is wat moet je dan......?

Vandaag ben ik bij dr Niessen geweest ,ook een prettige man, maar ook wel erg commercieel.
Ook zijn advies is verwijderen van de implantaten en zeker geen nieuwe plaatsen, nou gelukkig was ik dat ook niet van plan dat gaan we niet meer aan beginnen.
gaf Niessen wel aan dat ik lipofilling kon laten doen,hij kan wel wat oogsten uit mijn benen al is t niet veel en wat er overblijft zal niet veel zijn.
Hmmmm🤔 dus de ene zegt wel de andere niet, ik weet t ok niet ,lastig dit.
Heeft iemand hier ervaring mee en wat kan ik nu het beste doen??? Ook lees ik dat de lipofilling meerdere keren met tussenpozen wordt gedaan, valt dat allemaal onder één prijskaartje en zijn jullie tevreden met het resultaat?
Ik had voor mijn bv cup A en erna een kleine cup C.
Wie o wie kan mij helpen?

Liefs Lexje
Hoi Lexje,

Dat commerciële had ik uit mijn eigen kringen iid ook al meerdere keren gehoord (helaas).
Ik ben zelf door dokter van Selms geopereerd 7 sept. Maar wat Luna zegt dokter Kappel is ook een zeer kundige vrouw ❤️
Ik ging alleen voor explantatie en dat is super mooi gedaan door dokter van Selms! Lipofilling weet ik niet, omdat ik het niet wilde en eerst helemaal wilde herstellen. Nu ben ik prima of eigen super tevreden 😊. En ik zag een dubbel operatie niet zitten...

Ik hoor dus eigenlijk alleen maar goede verhalen over Kappel en ik was zeer tevreden over dokter van Selms

Liefs EvaSarah
Eurosilicone 280cc vanaf 2004
Dorie

Ongelezen bericht 01 nov 2020 07:59

De prijs is voor 1x lipoifilling helaas ....
explantatie januari 2020 dr niessen, januari 2021 lipofilling
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”