Welke cosmetische opties na explantatie

Stel hier je vragen.
EvaSarah

Ongelezen bericht 05 sep 2020 10:40

Dorie schreef:
05 sep 2020 09:40
Het was wel een beetje gehaast want hij liep erg uit. Denk wel.dat ik het ga doen.... spannend weer😨
❤️ zeker spannend maar goed dat het gesprek voor jou meer duidelijkheid heeft gegeven! Ik ben ook ergens bang dat ik moeite ga hebben met daarna... maar ik vertrouw op van Selms dat hij het goed kan inschatten wat ik over hou... en dat ze er prima uitkomen (zijn woorden) 🙈

Hopelijk gaat lipofilling voor jou het verschil maken zodat het weer fijn voelt ❤️ Heftig allemaal

Dikke knuffel
EvaSarah
Eurosilicone 280cc vanaf 2004
Dorie

Ongelezen bericht 05 sep 2020 18:16

Volgens mij kunnen de artsen, die er veel errvaring mee hebben, zoals dr selms, dat wel goed inschatten hoor!
Komt.vast goed.
Denk dat ik gewoon een beetje pech heb... dr niessen had mij overigs ook aangeraden lipofilling te nemen hoor. Was mijn eigen keus alleen explantatie te doen
explantatie januari 2020 dr niessen, januari 2021 lipofilling
Sammie

Ongelezen bericht 05 sep 2020 18:39

Ookal baal je ervan dat je het niet in 1 keer hebt gedaan denk ik toch dat dit de juiste weg was voor jou. Jij voelde dat toen zo aan. Dus dan is het goed.
Dat denk ik en voel ik ook. Je kunt en mag altijd terug komen op je keuze. (Wel vervelend dat je meer moet betalen)
Maar wees niet boos op jezelf voor je keuze eerst. Kijk naar nu en naar de toekomst. Niet naar wat geweest is. Daar heb je toch geen controle meer over

Ieder zijn eigen weg.
Thnx voor het delen van je verhaal. Ik denk dat er vest meer dames zijn die misschien nog iets willen laten doen. En dan sterkt of helpt jou verhaal hun weer.

Liefs en een knuffel
Sammie
Essi

Ongelezen bericht 05 sep 2020 21:34

Blijft dus nog even spannend wat je gaat doen.
Hou ons op de hoogte.
Sta wel een beetje te kijken van het verhaal wat hij je vertelde over de siliconen. Vorig jaar zei hij tegen mij dat vrouwen niet ziek werden van de siliconen, maar van het implantaat. Dat was iets wat niet in je lichaam thuis hoorde( net als bijv. een splinter) Je lichaam gaat dan werken om dat lichaamsvreemde er uit te werken. Siliconen kregen we namelijk ook binnen met ons eten en bijvoorbeeld met labello op je lippen smeren, zei hij.
Blij dat hij nu een andere mening heeft.
Liefs essi
Dorie

Ongelezen bericht 06 sep 2020 21:59

Misschien bedoelde hij dat nu ook wel hoor. Wat hij jou vertelde heeft hij mij vorige keer ook vertelt. Hij had het nu met name over het immunsystheem en DNA. Dat daar iets in veranderd. Dus weet niet of hij een andere mening heeft....
Dorie

Ongelezen bericht 06 sep 2020 22:01

Sammie schreef:
05 sep 2020 18:39
Ookal baal je ervan dat je het niet in 1 keer hebt gedaan denk ik toch dat dit de juiste weg was voor jou. Jij voelde dat toen zo aan. Dus dan is het goed.
Dat denk ik en voel ik ook. Je kunt en mag altijd terug komen op je keuze. (Wel vervelend dat je meer moet betalen)
Maar wees niet boos op jezelf voor je keuze eerst. Kijk naar nu en naar de toekomst. Niet naar wat geweest is. Daar heb je toch geen controle meer over

Ieder zijn eigen weg.
Thnx voor het delen van je verhaal. Ik denk dat er vest meer dames zijn die misschien nog iets willen laten doen. En dan sterkt of helpt jou verhaal hun weer.

Liefs en een knuffel
Sammie
Dank voor je sterkende reactie. Zo sta ik er meestal ook in: naar de toekomst kijken, verleden kun je toch niet veranderen.
Sammie

Ongelezen bericht 06 sep 2020 22:22

😇
Plaats reactie

Terug naar “Esthetisch resultaat”