Angst voor narcose help!
Hey BO1990,
Ik heb je nog niet op de lijst met komende operaties kunnen zetten omdat ik je operatie datum en arts nog niet had gekregen. Als je een blaas ontsteking hebt zou ik toch voor de zekerheid contact opnemen met jou arts. Het kan zijn dat je nu je operatie even niet door kan laten gaan.
Ik duim voor je dat het natuurlijk wel door kan gaan. Laat me nog even weten bij wie en wanneer.
Sterkte essi
Dag allemaal,
Omdat het mij erg geholpen heeft om ervaringen te lezen van andere. Besloten om toch een berichtje te plaatsten over hoe mijn operatie is gegaan. Een voorstel rondje sla Ik hierbij over.
Ik was erg angstiger voor de narcose. Dit is dus reuze mee gevallen. Ik heb niks gemerkt van de operatie en werd een beetje suffig wakker.
Mijn operatie heeft uiteindelijk 1,5 uur geduurd.
Ik heb gekozen om mijn implantaten te verwijderen zonder reconstructie.
Tot nu toe valt het me reuze mee hoe het er uit ziet. Aan de bovenkant mis ik het volume maar dit is hopelijk goed te maken met een push-up bh straks.
Ik ben van een 70D/E na een 70B gegaan
De pijn is goed te doen. Ik heb na de operatie alleen met paracetamol af kunnen doen. Het is een heel verschil dan met de vergroting toen kon ik niks. Dat is nu gelukkig wel anders, maar onderschat het niet slapen is erg lastig waardoor je erg moe word. Geef het zeker de tijd !
Bedankt voor jullie berichten over de narcose heeft erg geholpen
Omdat het mij erg geholpen heeft om ervaringen te lezen van andere. Besloten om toch een berichtje te plaatsten over hoe mijn operatie is gegaan. Een voorstel rondje sla Ik hierbij over.
Ik was erg angstiger voor de narcose. Dit is dus reuze mee gevallen. Ik heb niks gemerkt van de operatie en werd een beetje suffig wakker.
Tot nu toe valt het me reuze mee hoe het er uit ziet. Aan de bovenkant mis ik het volume maar dit is hopelijk goed te maken met een push-up bh straks.
De pijn is goed te doen. Ik heb na de operatie alleen met paracetamol af kunnen doen. Het is een heel verschil dan met de vergroting toen kon ik niks. Dat is nu gelukkig wel anders, maar onderschat het niet slapen is erg lastig waardoor je erg moe word. Geef het zeker de tijd !
Bedankt voor jullie berichten over de narcose heeft erg geholpen
Gefeliciteerd met je bevrijding!!BO1990 schreef: ↑22 jun 2020 13:32Dag allemaal,
Bedankt voor jullie berichten over de narcose heeft erg geholpen![]()
Wanneer was je operatie en door wie?
Goed herstel gewenst!
Liefs,
Zusss
In 2020 bevrijd na 20 jaar 
Op naar een gezond(er) lichaam ⚖
Op naar een gezond(er) lichaam ⚖
Lieve BO,
Gefeliciteerd met je bevrijding!🥳
Superblij dat alles goed ging!
Dank je voor je duidelijke review want, hier kunnen anderen die ook angstig zijn wat mee.
Ik wens je een goed herstel!

Luna
Gefeliciteerd met je bevrijding!🥳
Superblij dat alles goed ging!
Dank je voor je duidelijke review want, hier kunnen anderen die ook angstig zijn wat mee.
Ik wens je een goed herstel!
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
Wat fijn dat je het achter de rug hebt en dat het je mee is gevallen.BO1990 schreef: ↑22 jun 2020 13:32Dag allemaal,
Bedankt voor jullie berichten over de narcose heeft erg geholpen![]()
Heel goed herstel verder gewenst.
Liefs essi
Ik wilde graag iets delen. Voor wie nu nog veel angst heeft voor de operatie en de narcose en het mogelijke spugen daarna (net als ik), kan wellicht een sessie SSP helpen. Ik was al bij een trauma-therapeut bezig vanwege mijn burn-out-klachten, en in de aanloop naar mijn intakegesprek bij de cosmetisch arts had ik zoveel paniek (eigenlijk non-stop), dat mijn therapeut me een sessie SSP gaf. Dat heeft echt veel verlichting gegeven. Het is een prettige methode, omdat je niet al het engs hoeft te herbeleven, je systeem wordt als het ware gereset door het luisteren naar een geluidsopname.
Succes voor iedereen die ook zoveel angsten heeft!
Succes voor iedereen die ook zoveel angsten heeft!